1
2
[ 3
]
4
5
6
|
Post removed
|
Posted: 2011-06-30 15:20:00
 Jaså, nu var det Wellinos tur att bli påkommen med otillåtna substanser, detta börjar bli löjligt.. Liknar ju systematiskt sabotage det här.
Answer to: "Jaså, nu var det Wellinos tur att bli påkommen med otillå"
|
|
|
Posted: 2011-06-30 15:39:22
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, YEAR IN REVIEW
|
Måste ju vara nån som åker runt och saboterar alternativt nån dålig veterinär? Jäkligt märkligt alltihopa. Kan inte tänka mig att nån skulle göra det medvetet efter drevet som gått på senaste tiden.
Jaja en mindre att tänka på då
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-30 17:14:32  Jaså, nu var det Wellinos tur att bli påkommen med otillåtna substanser, detta börjar bli löjligt.. Liknar ju systematiskt sabotage det här.
Answer to: "Jaså, nu var det Wellinos tur att bli påkommen med otillå"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Fan trodde du skämtade och menade "spårsjukan" som i inlägget avd6 men läste om det nu i aftonbladet. Helt klart att någon saboterar för travet det är för många konstiga fall på kort tid.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-30 18:29:17
|
Became a member:
Forum posts:
|
Då blev oracle plötsligt MYCKET mer intressant från spår 10. Bra startryggar också....
Vad gäller spets, inte omöjligt att yellow eden spetsar! Även Beanie är snabb ut.
Dock tar nog ingen längden på G.H nemo och westholm vill ha en rygg som ger vinnarhålet och inte 3.e inner så han släpper väl inte till vem som helst.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-30 18:53:26  Då blev oracle plötsligt MYCKET mer intressant från spår 10. Bra startryggar också....
Vad gäller spets, inte omöjligt att yellow eden spetsar! Även Beanie är snabb ut.
Dock tar nog ingen längden på G.H nemo och westholm vill ha en rygg som ger vinnarhålet och inte 3.e inner så han släpper väl inte till vem som helst.....
Answer to: "Då blev oracle plötsligt MYCKET mer intressant från"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad gäller spets, varför nämner du inte ens viola silas? klar spetskandidat.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-30 20:03:55  vad gäller spets, varför nämner du inte ens viola silas? klar spetskandidat.
Answer to: "vad gäller spets, varför nämner du inte ens viola silas? kla"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Men svarar inte om hon kommer dit..Tarzan kör mot ledningen här mot vem som än leder.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-01 14:07:26
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, TIMETOSAYGOODBYE
|
Hur tokigt det än låter så plitar jag ett streck för Timetosaygodbye. Slår ur underläge?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-01 14:16:30  Hur tokigt det än låter så plitar jag ett streck för Timetosaygodbye. Slår ur underläge?
Answer to: "Hur tokigt det än låter så plitar jag ett streck för "
|
Became a member:
Forum posts:
|
blir nog snarare slagen gul å blå?:P
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-01 14:17:03
|
Became a member:
Forum posts:
|
Däremot 1% på noras bean, kan man låta bli att inte plocka med? tror inte det va
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-01 14:34:16  Däremot 1% på noras bean, kan man låta bli att inte plocka med? tror inte det va
Answer to: "Däremot 1% på noras bean, kan man låta bli att inte plocka"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Som sagt dom bästa tipsen får man i V75-Bloggen... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-01 14:56:04  Som sagt dom bästa tipsen får man i V75-Bloggen... 
Answer to: "Som sagt dom bästa tipsen får man i V75-Bloggen...;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
asså...är du veeerkligen säker....? Marhsall hackstable till 29% från bricka 12 på kort....tycker det kan diskuteras 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-01 21:46:06  Hur tokigt det än låter så plitar jag ett streck för Timetosaygodbye. Slår ur underläge?
Answer to: "Hur tokigt det än låter så plitar jag ett streck för "
|
|
Den hästen har ja tyvärr gett upp om.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-01 21:47:51  Däremot 1% på noras bean, kan man låta bli att inte plocka med? tror inte det va
Answer to: "Däremot 1% på noras bean, kan man låta bli att inte plocka"
|
|
Ja Westis skulle behöva lite framgång...körde viserligen som en superkrycka sist o Åke va stenglad o köra mot en sådan "idiot" !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-01 21:49:07  Ja Westis skulle behöva lite framgång...körde viserligen som en superkrycka sist o Åke va stenglad o köra mot en sådan "idiot" !! 
Answer to: "Ja Westis skulle behöva lite framgång...körde viserligen so"
|
|
Ursäkta Spanins ja trodde du mena 1:an o inte 12:an... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-01 21:51:31  Ursäkta Spanins ja trodde du mena 1:an o inte 12:an... 
Answer to: "Ursäkta Spanins ja trodde du mena 1:an o inte 12:an...:D"
|
Became a member:
Forum posts:
|
som jag stavar kan det lätt bli så 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-01 22:38:29  som jag stavar kan det lätt bli så 
Answer to: "som jag stavar kan det lätt bli så;)"
|
|
Gör inget vi förstår varandra ändå... 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-07-02 00:48:25
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 11, ORACLE
S 2, YELLOW EDEN
|
Öppet. Spetsstriden är intressant här, jag tror att Örjan har hygglig chans att spetsa med Yellow Eden och väl där tror jag inte att han släpper till någon. Hästen gick grymma lopp i spets tidigt i karriären och blir nog svårslagen även i det här gänget från ledningen med tanke på formintrycket senast.
Risken finns dock att Viola Silas är tillräckligt snabb för att ta sig förbi YE vilket gör att jag inte törs spika honom.
Bakom är det som sagt öppet. Year in Review känns mycket intressant med rygg på YE och förväntad startrusning. Likaså Oracle med toppform och kuskplus. Beanie från bra spår går heller inte att räkna bort helt, även om jag misstänker att han har sina bästa dagar bakom sig.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-07-02 09:23:04
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 4, VIOLA SILAS
|
Nån påläst här inne som kan säga om Fredrik Perssons hästar fixar en långresa? Får för mig att han inte åker alltför många stenkast från Kalmar vanligtvis?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-02 11:08:39
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, YEAR IN REVIEW
|
Viola presterade ju bra i senaste starten, borde väl vart en likvärdig resa, ska ha tagit loppet på ett bra sätt också
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-02 11:10:07  Öppet. Spetsstriden är intressant här, jag tror att Örjan har hygglig chans att spetsa med Yellow Eden och väl där tror jag inte att han släpper till någon. Hästen gick grymma lopp i spets tidigt i karriären och blir nog svårslagen även i det här gänget från ledningen med tanke på formintrycket senast.
Risken finns dock att Viola Silas är tillräckligt snabb för att ta sig förbi YE vilket gör att jag inte törs spika honom.
Bakom är det som sagt öppet. Year in Review känns mycket intressant med rygg på YE och förväntad startrusning. Likaså Oracle med toppform och kuskplus. Beanie från bra spår går heller inte att räkna bort helt, även om jag misstänker att han har sina bästa dagar bakom sig.
Answer to: "Öppet. Spetsstriden är intressant här, jag tror att Örj"
|
|
Ja spetsstriden är lite svårbenad..tror Fredrik kör för ledning o rygglopp..o går Tarzans felfritt så kör han definitivt framåt o sedan så kan ju Åke komma upp..de är vad jag tror händer.. 
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
5
6