[ 1
]
2
3
4
5
6
|
Travzonen
|
Posted: 2011-06-27 07:00:05
|
|
V75-3 | Gulddivisionen, Final (Gr. II Int.). 1:A PRIS 500 000 kr 2140 A 1. G.H.NEMO Westholm Jörgen 2. YELLOW EDEN Kihlström Örjan 3. BEANIE M.M. Takter Johnny 4. VIOLA SILAS Persson Fredrik 5. REAL DE RABUT Bergh Robert 6. ICELAND Melander Stefan 7. GLOBAL INVESTMENT Goop Björn 8. TIMETOSAYGOODBYE Ohlsson Ulf 9. WELLINO BOKO Adielsson Erik 10. YEAR IN REVIEW Lennartsson Per 11. ORACLE Svanstedt Åke 12. NORAS BEAN Söderkvist Stefan
Turordning: 6-4-2-9-10-1-3-12-7-11-5-8
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-27 13:40:50
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, YEAR IN REVIEW
|
4 och 6 räcker kanske?
|
|
Reply
|
|
phipe
|
Posted: 2011-06-27 14:21:11  4 och 6 räcker kanske?
Answer to: "4 och 6 räcker kanske?"
|
Became a member: 2010-08-01
Forum posts: 643
V 10, YEAR IN REVIEW
|
Då tar jag hellre Beanie MM som var bra senast och Year in review som gick nåt ruskigt till slut i Jämtland.
Iceland är alldeles för ojämn och Viola anser inte jag är någon riktig elithäst ännu.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-27 14:48:00
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, YEAR IN REVIEW
|
Jag spelar efter form när man kommer upp i guld, Beanie var godkänd senast, Year in Review är mindre elithäst än vad Viola är, Ännu färskare i klassen.
Kan hålla med om att Beanie kan vara värd att kolla upp, men jag rankar 2 och 9 före han med.
|
|
Reply
|
|
phipe
|
Posted: 2011-06-27 15:01:05  Jag spelar efter form när man kommer upp i guld, Beanie var godkänd senast, Year in Review är mindre elithäst än vad Viola är, Ännu färskare i klassen.
Kan hålla med om att Beanie kan vara värd att kolla upp, men jag rankar 2 och 9 före han med.
Answer to: "Jag spelar efter form när man kommer upp i guld, Beanie var godkä"
|
Became a member: 2010-08-01
Forum posts: 643
V 10, YEAR IN REVIEW
|
Okej, det är väl bara vänta och se då! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-27 15:23:15
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, YEAR IN REVIEW
|
Jo  Känns som att detta loppet kan vara bra att spika i kanske. får fundera ut starten bara
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2011-06-27 16:36:09
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 11, ORACLE
|
Roliga strecket ORACLE som visade form senast, går barfota och får Åke i sulkyn! Wellino skrapat ihop till en seger och vinner nu när folk börjar tröttna på honom?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-27 17:07:51
|
Became a member:
Forum posts:
|
snälla, inte för mycket snack om oracle igen fån dåliga lägen. snälla travspanarn, lova mig det.  den har ingen chans här!
Det var den gamla iceland vi fick se senast, men man känner ju att man inte vågar spika den. det är en nagelbitare, kan inte riktigt lita på den ännu. viola silas spetsar släpper till iceland?
Yellow Eden är draget.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-27 17:46:00
|
Became a member:
Forum posts:
|
djupt imponerad av yellow eden senast, totalt okörd över mål mot elithästar. Ifs ännu bättre i loppet innan.....
Spets och slut kanske? om örjan vågar??? på med helstängt och barfota balans 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-27 18:00:03  djupt imponerad av yellow eden senast, totalt okörd över mål mot elithästar. Ifs ännu bättre i loppet innan.....
Spets och slut kanske? om örjan vågar??? på med helstängt och barfota balans 
Answer to: "djupt imponerad av yellow eden senast, totalt okörd över m"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tänk då vilken kanon Classic tile måste vara 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-27 18:00:51  snälla, inte för mycket snack om oracle igen fån dåliga lägen. snälla travspanarn, lova mig det.  den har ingen chans här!
Det var den gamla iceland vi fick se senast, men man känner ju att man inte vågar spika den. det är en nagelbitare, kan inte riktigt lita på den ännu. viola silas spetsar släpper till iceland?
Yellow Eden är draget.
Answer to: "snälla, inte för mycket snack om oracle igen fån dåli"
|
Became a member:
Forum posts:
|
sa till dig sist att du skulel spela oracle i nästa start, gjorde du det?
dödens å klart ju...men givetvis är oracle chanslös här va 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-27 18:09:04  tänk då vilken kanon Classic tile måste vara 
Answer to: "tänk då vilken kanon Classic tile måste vara:D"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha, skillnaden är att yellow eden kan springa under 1.11 tempo, kan classic tile det?
Djävulsk skillnad i deras trav/teknik också, får yellow eden spets här så tror jag på toppchans. Men just nu vet jag inte om han tar spets eller om örjan ens vill köra där. Troligen vet jag inte detta på lördag 14.00 heller
Fast å andra sidan så är kanske spets fel melodi i detta loppet? lär bli hård öppning......
Detta är dock ett av de roligaste guldloppen detta året ur spelets synvinkel. Väldigt fina hästar också 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-27 18:17:36  sa till dig sist att du skulel spela oracle i nästa start, gjorde du det?
dödens å klart ju...men givetvis är oracle chanslös här va 
Answer to: "sa till dig sist att du skulel spela oracle i nästa start, gjorde du d"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad menar du? skulle jag spelat oracle till nästa start... nästa start är ju väl denna start... hur ska jag kunnat spelat på honom när inte loppet har körts. eller menar du att jag ska spela honom nu på lördag?
det blir ingen oracle för mig på lördag, den är chanslös.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-27 20:09:57
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, YELLOW EDEN
S 2, YELLOW EDEN
|
Det finns bara två hästar som kan vinna detta lopp:
1. Iceland om den kommer till spets och om den är på humör.
2. Year In Review.
Personligen är jag lite sugen på att spika Year in Review eftersom det dels inte är säkert att Iceland kommer till spets, och dels för att den kan ju hoppa. Och slutligen för att YiR kommer vara betydligt mindre streckad.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-27 20:17:47  haha, skillnaden är att yellow eden kan springa under 1.11 tempo, kan classic tile det?
Djävulsk skillnad i deras trav/teknik också, får yellow eden spets här så tror jag på toppchans. Men just nu vet jag inte om han tar spets eller om örjan ens vill köra där. Troligen vet jag inte detta på lördag 14.00 heller
Fast å andra sidan så är kanske spets fel melodi i detta loppet? lär bli hård öppning......
Detta är dock ett av de roligaste guldloppen detta året ur spelets synvinkel. Väldigt fina hästar också 
Answer to: "haha, skillnaden är att yellow eden kan springa under 1.11 tempo, kan "
|
Became a member:
Forum posts:
|
sprang väll 10,5 hela sista varvet på 2640 när han bollade med yellow MED huvan kvar:P
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-27 20:19:12  vad menar du? skulle jag spelat oracle till nästa start... nästa start är ju väl denna start... hur ska jag kunnat spelat på honom när inte loppet har körts. eller menar du att jag ska spela honom nu på lördag?
det blir ingen oracle för mig på lördag, den är chanslös.
Answer to: "vad menar du? skulle jag spelat oracle till nästa start... nästa "
|
Became a member:
Forum posts:
|
skrev ju det i tråden sist efter den va ute i v75
spelas nästa start.....den har ju startat 1 gång imellan denna och förra v75 starten just DEN starten räknas som "Nästa start" denna start blir näst nästa  
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-27 21:14:10
|
Became a member:
Forum posts:
|
real de rabut är ett roligt streck
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-27 21:19:00  Jag spelar efter form när man kommer upp i guld, Beanie var godkänd senast, Year in Review är mindre elithäst än vad Viola är, Ännu färskare i klassen.
Answer to: "Jag spelar efter form när man kommer upp i guld, Beanie var godkä"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, ORACLE
|
Direkt falskt påstående, Viola har startat två gånger i högsta klassen, Year in Review har startat där i några år även om det är först nu hos Lennartsson som han har tänt till ordentligt.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-06-27 21:24:45
 sprang väll 10,5 hela sista varvet på 2640 när han bollade med yellow MED huvan kvar:P
Answer to: "sprang väll 10,5 hela sista varvet på 2640 när han bollade "
|
|
|
Posted: 2011-06-27 21:28:03  Yellow eden gick i dödens hela loppet vilket är 100ggr jobbigare och 10.5 är inget super om det nu är en kanon. Med omvända positioner hade väl classic tile inte tagit sig till mål ens? så som den sett ut senaste tiden.....nah, classic tile kan du glömma, hör hemma i silverdivisionen och guld på vintern.
Lätt att vara kaxig från spets, men ditt lär han aldrig kommer mot vettigt motstånd då han inte kan öppna från start.
Answer to: "Yellow eden gick i dödens hela loppet vilket är 100ggr jobbigare "
|
Became a member:
Forum posts:
|
din fråga var ju om han kunde springa under 11  va ju det jag svara på. sedan va det knappast hela loppet heller så...givetvis krossar han yellow från dödens med
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
4
5
6