1
2
[ 3
]
|
hogan
|
Posted: 2010-08-09 00:08:11
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Jag har iaf skickat ett fett mail till Eriksson i Fredags, så vi får hoppas på ett positivt svar inom snarast...frågan är hur pass han eventuellt har med semestrar o.dyl, annars hoppas jag som sagt på ett bra svar inom kort, jag har poängterat vikten av att nu en gång för alla, att något måste göras innan moralen sänker oss alla, och vi får Lilla Chicago här inne där alla med låg moral och ingen etik får härja fritt, det vore som att släppa dopingen fritt inför nästa OS, och det får vi verkligen inte hoppas att så kommer ske.
Nu avvaktar vi och lägger ämnet åt sidan, det är fritt fram att skriva till mig om ni har snappat upp ngt som troligen luktar fusk, så ska jag vara beredd om jag får igenom det jag ansökt om, sen vill jag passa på att hälsa till alla som fuskat/fuskar....hoppa av innan ni blir avslöjade, visa en sista stake och avsluta ert account och hitta på något annat, ni är välkomna den dagen ni gör som oss andra, spelar era kort väl och rättar er efter de regler som finns och visa att ni har tålamod att bygga upp något eget ni kan vara stolt över genom fair play...under tiden kan ni umgås på forumet med tips o ideer och vara med i den prestigefulla tävlingen Oddsjakten och V75 kungen. 
|
|
Reply
|
|
Limpicus
|
Posted: 2010-08-09 00:56:09  Jag har iaf skickat ett fett mail till Eriksson i Fredags, så vi får hoppas på ett positivt svar inom snarast...frågan är hur pass han eventuellt har med semestrar o.dyl, annars hoppas jag som sagt på ett bra svar inom kort, jag har poängterat vikten av att nu en gång för alla, att något måste göras innan moralen sänker oss alla, och vi får Lilla Chicago här inne där alla med låg moral och ingen etik får härja fritt, det vore som att släppa dopingen fritt inför nästa OS, och det får vi verkligen inte hoppas att så kommer ske.
Nu avvaktar vi och lägger ämnet åt sidan, det är fritt fram att skriva till mig om ni har snappat upp ngt som troligen luktar fusk, så ska jag vara beredd om jag får igenom det jag ansökt om, sen vill jag passa på att hälsa till alla som fuskat/fuskar....hoppa av innan ni blir avslöjade, visa en sista stake och avsluta ert account och hitta på något annat, ni är välkomna den dagen ni gör som oss andra, spelar era kort väl och rättar er efter de regler som finns och visa att ni har tålamod att bygga upp något eget ni kan vara stolt över genom fair play...under tiden kan ni umgås på forumet med tips o ideer och vara med i den prestigefulla tävlingen Oddsjakten och V75 kungen. 
Answer to: "Jag har iaf skickat ett fett mail till Eriksson i Fredags, så vi f&ar"
|
Became a member: 2007-12-25
Forum posts: 954
|
haha skön inställning.. att fuska på ett onlinespel är som att släppa dopingen fri till nästa OS..
betyder det så mycket för dig Hogan..?
men jag förstår poängen..
|
|
Reply
|
|
Mikihisa
|
Posted: 2010-08-10 00:55:39
|
Became a member: 2007-07-02
Forum posts: 835
|
En liten fråga angående reklam:
Är det tillåtet att maila runt bland stall och skriva :" Prova min hingst, lovar ett nytt bra föl" "Köp min häst på auktion, ett klipp!"
Tycker det är oerhöst irriterande. Vill gärna att personen ifråga läser detta och inser att man inte bör göra så.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-10 01:59:57  En liten fråga angående reklam:
Är det tillåtet att maila runt bland stall och skriva :" Prova min hingst, lovar ett nytt bra föl" "Köp min häst på auktion, ett klipp!"
Tycker det är oerhöst irriterande. Vill gärna att personen ifråga läser detta och inser att man inte bör göra så.
Answer to: "En liten fråga angående reklam:
Är det tillåtet a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nej jag var en av många, (främst grenka , jag nijo som när vi va på tronen här på zonen som gjorde så med våra avelshingstar men det blev senare förbjudet) så nej det är inte okej !!
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|