1
2
[ 3
]
|
|
Posted: 2010-06-27 15:29:02  Ja du Folke vem som var bäst mellan dessa 2 var ju lätt att se även efter loppet eller hur 
Answer to: "Ja du Folke vem som var bäst mellan dessa 2 var ju lätt att se &a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
japp, ston är veka skithästar
typiskt att man ska gå mot sina egna spelprinciper.....Dock var det knappast så att ludde "släppte", ågårds ludde var kusligt snabb ut och gjorde en topprestation.....liksom pinepower rose.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-06-27 15:29:25
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Har inte kunnat va med för liven krånglade !! Ok makaber var väl lite väl hårt hack !! Men jag känner för alla hästar o kuskar som råkar ut för detta o din kommentar uppfattade jag som lite stötande !! Tyvärr Tommie !! Ok "makabert" var fel !! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-06-27 15:31:08  Om du hemkt gärna vill så kan vi diskutera det hela eftermiddagen då jag jobbar och inte har ngt annat för mig. Dock så känns det tveksamt om vi kommer att komma någon vart om vi så håller på hela natten också.
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om du tagit illa vid dig för att jag raderade inlägget och jag kan låta bli dina inlägg i fortsättningen om du mår bättre av det. Om jag sköter mig bra som moderator eller inte är svårt att svara på då jag hittills bara raderat 1 inlägg och det gjorde jag inte enbart pga min egen åsikt utan att det uppfattades som stötande av andra personer härinne.
Rätt eller fel går såklart att diskutera men att skriva inlägget när Örjan fortfarande ligger i ambulansen, ingen vet ens om han SKA ersättas då han lika gärna kunde ha varit lindrigare skadad och då hade han kört idag. I det läget så uppfattade inte bara jag inlägget som en hånfull kommentar mot Örjan som alltså låg skadad efter en mycket allvarlig olycka och därför raderades inlägget.
Answer to: "Om du hemkt gärna vill så kan vi diskutera det hela eftermiddage"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Blev mest förvånad eftersom det inte va illa menat och att ni som är moderatorer brukar vara mycket bra på att gå på fakta och på vad som verkligen står i inläggen.. Om någon tyckte det va stötande så är det tråkigt. Allt dom hade behövt göra är att skriva och fråga hur jag menade så hade jag förklarat. Men det är väl lättare att göra som dagisbarnen och springa och prata med fröken...
Blev som sagt mest förvånad eftersom moderatorerna brukar göra ett mycket bra jobb.
Hoppas verkligen det går bra för inblandade kuskar och hästar!
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-06-27 15:33:39  Har inte kunnat va med för liven krånglade !! Ok makaber var väl lite väl hårt hack !! Men jag känner för alla hästar o kuskar som råkar ut för detta o din kommentar uppfattade jag som lite stötande !! Tyvärr Tommie !! Ok "makabert" var fel !! 
Answer to: "Har inte kunnat va med för liven krånglade !! Ok makaber var v&a"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Jag skulle givetvis ha skrivit redan där att jag hoppas att det går bra för alla inblandade hästar och kuskar! Sorry
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-06-27 15:46:47  Jag skulle givetvis ha skrivit redan där att jag hoppas att det går bra för alla inblandade hästar och kuskar! Sorry
Answer to: "Jag skulle givetvis ha skrivit redan där att jag hoppas att det g&arin"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ok ! 
|
|
Reply
|
|
1
2