1
[ 2
]
3
4
5
6
7
8
9
10
11
|
|
Posted: 2010-04-12 21:28:57  Håller med dig hogan, Joas tar spetsen, det är inget snack, hon är riktigt kvick ut, Ibiza har endå bra startrygg och komerm hamna bra till, går inte ignorera, sedna måste man flagga för formtapp på bobtail ligger i antågande, visade inte heller samma gnista i senaste starten.
Lutar åt Jodas, men farligt ta bort Ibiza
Answer to: "Håller med dig hogan, Joas tar spetsen, det är inget snack, hon"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, BOBTAIL
|
Om Judas tar ledningen vinner Bobtail från snålspåret..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-12 21:35:29  Om Judas tar ledningen vinner Bobtail från snålspåret..
Answer to: "Om Judas tar ledningen vinner Bobtail från snålspåret.."
|
Became a member:
Forum posts:
|
faktiskt svårt att se Bobtail ta en längd på Jodas på upploppet, håller Jodas som en minst lika bra häst, syns aldrig mkt, men gör alltid kanonlopp mot de bästa hästarna.
Kolla Bobtails sista lopp, tyckte det såg ut som formen var på väg rakt ner.
Nej, för att ta ner Jodas från spets krävs en ruggigt bra häst, då ser jag Ibiza som en mer trovärdig kandidant. DÅ det är en häst mer skyhög potensial och riktigt bra farter.
Tror Bobtail har gjort sitt för i år, blir inte många mer vinster i år för henne, hon får svårt efter en lång vintersäsong med formen på topp mot de nya hästarna som kommer nu.
Lördagens start får utvisa, men jag tror inte Bobtail kommer att ha med nån segerstrid att göra alls. Även om hon skulle få rygg ledaren. Tror snarare hon blir frånåkt isåfall.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-12 21:42:01  faktiskt svårt att se Bobtail ta en längd på Jodas på upploppet, håller Jodas som en minst lika bra häst, syns aldrig mkt, men gör alltid kanonlopp mot de bästa hästarna.
Kolla Bobtails sista lopp, tyckte det såg ut som formen var på väg rakt ner.
Nej, för att ta ner Jodas från spets krävs en ruggigt bra häst, då ser jag Ibiza som en mer trovärdig kandidant. DÅ det är en häst mer skyhög potensial och riktigt bra farter.
Tror Bobtail har gjort sitt för i år, blir inte många mer vinster i år för henne, hon får svårt efter en lång vintersäsong med formen på topp mot de nya hästarna som kommer nu.
Lördagens start får utvisa, men jag tror inte Bobtail kommer att ha med nån segerstrid att göra alls. Även om hon skulle få rygg ledaren. Tror snarare hon blir frånåkt isåfall.
Answer to: "faktiskt svårt att se Bobtail ta en längd på Jodas på"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, BOBTAIL
|
Ska klocka lite så återkommer jag ifråga.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-12 21:42:19  Ska klocka lite så återkommer jag ifråga.
Answer to: "Ska klocka lite så återkommer jag ifråga."
|
Became a member:
Forum posts:
|
det är du en stjärna på iallafall 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-12 21:54:39
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, BOBTAIL
|
Ja nu är hon ännu klarare kan jag säga..tack för att du ifråga satte.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-12 21:55:17
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, BOBTAIL
|
S T E N K L A R 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-12 21:55:45  S T E N K L A R 
Answer to: "S T E N K L A R;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vem 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-12 21:57:13  vem 
Answer to: "vem:)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, BOBTAIL
|
Klocka sjäv så får du se.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-12 22:01:15  Klocka sjäv så får du se.. 
Answer to: "Klocka sjäv så får du se..:D"
|
Became a member:
Forum posts:
|
behöver inte klocka något  kolla intryck å sluttider, klocka mer intressant i lägre klasser, högsta klassen har jag koll på 
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2010-04-12 22:01:52  Ja nu är hon ännu klarare kan jag säga..tack för att du ifråga satte.
Answer to: "Ja nu är hon ännu klarare kan jag säga..tack för att du"
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
V 2, BOBTAIL
|
Det är alltså en hon...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-12 22:14:05 Edited(1): 2010-04-12 22:14:57
|
Became a member:
Forum posts:
|
Mysticla ann med Åke e stora luringen iallafall, var bra sist, lär vara bättre nu.
Vinterhästarna blir uppätna nu när de som vilat kommer ut. Caddie dream ine så pjåkig hon heller
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-04-13 06:22:59
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Lite förvånad är ja att Per tar ut sin häst mot toppston o sprinterlopp... Kan de vara bra tro 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-04-13 06:43:14  Lite förvånad är ja att Per tar ut sin häst mot toppston o sprinterlopp... Kan de vara bra tro 
Answer to: "Lite förvånad är ja att Per tar ut sin häst mot toppst"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 3, JODAS JULIA
|
¨Måste ha höga tankar om henne och vill känna på hetluften kanske, men visst är det ett getingbo hon fick möta och den kan knappast va gynnad av distansen och för min del tycker jag den bör få svårt här, ska vara overpecat men det lär det ej bli med givna ledarduon här som någon knappast går upp o trycker upp tempot här.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-13 07:53:27  ¨Måste ha höga tankar om henne och vill känna på hetluften kanske, men visst är det ett getingbo hon fick möta och den kan knappast va gynnad av distansen och för min del tycker jag den bör få svårt här, ska vara overpecat men det lär det ej bli med givna ledarduon här som någon knappast går upp o trycker upp tempot här.
Answer to: "¨Måste ha höga tankar om henne och vill känna på "
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, BOBTAIL
|
Ibiza - jättefin sist när hon vann enkelt från ledningen.
Andra papper nu med bakspår o jag tror hon får svårt att redan nu vinna i stoeliten - framför allt från bakspår.
Sedan kan jag väl oxå försvara Per med att han VISSTE ju inte att han skulle få ett bakspår innan han anmälde eller hur 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-04-13 08:25:14  Ibiza - jättefin sist när hon vann enkelt från ledningen.
Andra papper nu med bakspår o jag tror hon får svårt att redan nu vinna i stoeliten - framför allt från bakspår.
Sedan kan jag väl oxå försvara Per med att han VISSTE ju inte att han skulle få ett bakspår innan han anmälde eller hur 
Answer to: "Ibiza - jättefin sist när hon vann enkelt från ledningen.
"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 2, BOBTAIL
|
Fast är det en sån nackdel med bakspår verkligen? Hon lär ju få ett ganska vilsamt lopp därifrån, precis som jag antar att Per vill såhär i debuten mot äldre toppston. Och har du sett spurten hon gjorde i kvalen till Breeders Crown förra året? Den var fin 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-13 08:53:21  Fast är det en sån nackdel med bakspår verkligen? Hon lär ju få ett ganska vilsamt lopp därifrån, precis som jag antar att Per vill såhär i debuten mot äldre toppston. Och har du sett spurten hon gjorde i kvalen till Breeders Crown förra året? Den var fin 
Answer to: "Fast är det en sån nackdel med bakspår verkligen? Hon l&au"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, BOBTAIL
|
Jag är inne på Jongyls visa att det kan bli svårt från bakspår och det gäller samtliga hästar från bakspår i samtliga avd. Det är många bra hästar på framspåren som det vanligtvis ska vara oerhört svårt att ta in i såna här lopp.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-04-13 09:26:54  Ibiza - jättefin sist när hon vann enkelt från ledningen.
Answer to: "Ibiza - jättefin sist när hon vann enkelt från ledningen.
"
|
|
Nej spåret visste han inte men hästen behöver nog lite fler starter innan hon går ut i sprinter lopp mot det här motståndet !! Tycker det är en alltför "vårdslös" satsning ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-13 10:03:08  Nej spåret visste han inte men hästen behöver nog lite fler starter innan hon går ut i sprinter lopp mot det här motståndet !! Tycker det är en alltför "vårdslös" satsning ! 
Answer to: "Nej spåret visste han inte men hästen behöver nog lite fler"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ne då, hästen har hög kapacitet, så ingen häst hon behöver vara rädd för här inte, det kommer senare i år 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-04-13 10:14:11  ne då, hästen har hög kapacitet, så ingen häst hon behöver vara rädd för här inte, det kommer senare i år 
Answer to: "ne då, hästen har hög kapacitet, så ingen häst h"
|
|
Per tycker ja ska va rädd om en så här lite större häst som har haft problem... De går att knäcka hästar ! Ja lovar !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-04-13 10:18:39  ne då, hästen har hög kapacitet, så ingen häst hon behöver vara rädd för här inte, det kommer senare i år 
Answer to: "ne då, hästen har hög kapacitet, så ingen häst h"
|
|
Ja vet.... 
|
|
Reply
|
|
1