[ 1
]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
|
Travzonen
|
Posted: 2010-04-12 07:00:04
|
|
V75-1 | Stoeliten. 1:A PRIS 220 000 kr 1640 A 1. CARMEN LAUNCHER Untersteiner Peter 2. BOBTAIL Adielsson Erik 3. JODAS JULIA Ohlsson Ulf 4. PRIMA STELLA Söderkvist Stefan 5. K.L.M.PRELONG Uhrberg Thomas 6. CADDIE DREAM Jansson Torbjörn 7. SWEPT TO VICTORY Untersteiner Johan 8. RONDA BRICK Sjunnesson Jörgen 9. IBIZA BROLINE Lennartsson Per 10. MYSTICAL ANN Svanstedt Åke 11. ILA DIMANCHE Karlstedt Tommy 12. HIGH HOPE FACE Takter Johnny
Turordning: 9-2-7-6-10-8-3-12-1-5-11-4
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-04-12 09:28:43
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 2, BOBTAIL
|
Oj. Nån som kan bena ut hur det här loppet blir kört såhär i början på veckan?
Jodas Julia eller Prima Stella till spets, eller kan Carmen Launcher hålla ut dem? Prima och Carmen borde släppa till Bobtail när den ställer frågan, men Jodas körs nog i spets om den kommer dit.
Gillar Ibiza Broline och spåret är ju hyggligt, blir kanske mitt förstastreck här.
6, 7, 8, 10 har kapacitet för att vinna om det klaffar.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-04-12 09:47:54
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 3, JODAS JULIA
|
Här tar inte Prima spets iaf...så där har du en bena uträttad och spets ska väl Bobtail ta eller Jodas Julia, tror att Bobtail håller ut Jodas med hjälp av kurvan men Jodas lägger sig nöjd i rygg och tar sen tack o hej av resten med hjälp av Open Stetch.
Motbud om dessa 2 kommer bort av ngn konstig anledning är: Swept To Victory och Mystical Ann
Men förstabudet är : Jodas Julia
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-12 10:34:27
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, JODAS JULIA
S 3, JODAS JULIA
|
Ibiza var ju fin sist. ..
2-3-9 är helgraderat?
STV är också bra, men spåret och Johan är inget plus precis.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-12 11:51:19
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, BOBTAIL
S 3, JODAS JULIA
|
nästan spik på 9an kanske, överlägsen i statistiken. om man går efter statistik i ordning, 9,2,10,3,8. är fortfarande openstretch på åby va? isf ska väl ibiza ha kanonläge
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-12 12:14:57
|
Became a member:
Forum posts:
|
kryssa i 3 streck å bläddra blad.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-12 15:11:22
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, BOBTAIL
|
SPIK
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-12 15:38:24  SPIK
Answer to: "SPIK"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vem tänker du på? Ibiza?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-12 15:43:01  vem tänker du på? Ibiza?
Answer to: "vem tänker du på? Ibiza?"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, BOBTAIL
|
förmodligen Bobtail?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-12 15:43:45 Edited(1): 2010-04-12 15:48:42  förmodligen Bobtail?
Answer to: "förmodligen Bobtail?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
kan lika gärna vara jodas julia som leder runtom misstänker jag
själv har jag 3 och 9 som klara förstahästar.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-04-12 15:50:51  kan lika gärna vara jodas julia som leder runtom misstänker jag
själv har jag 3 och 9 som klara förstahästar.
Answer to: "kan lika gärna vara jodas julia som leder runtom misstänker jag
"
|
V 2, BOBTAIL
|
Drar till med en djärv gissning på Bobtail, då det är den han har valt som vinnare i oddsjakten.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-12 15:52:19  Drar till med en djärv gissning på Bobtail, då det är den han har valt som vinnare i oddsjakten.
Answer to: "Drar till med en djärv gissning på Bobtail, då det är"
|
Became a member:
Forum posts:
|
isåfall så vinenr troligen du, men Bobtal är ojämnt startsnabb, och Jodas Julia är ritkigt snabb ut, Bobtail slår ej den från dödens iallafall. den saken är stenklar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-12 15:56:03  Drar till med en djärv gissning på Bobtail, då det är den han har valt som vinnare i oddsjakten.
Answer to: "Drar till med en djärv gissning på Bobtail, då det är"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, BOBTAIL
|
ja det var det jag också syftade på 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-04-12 15:57:36  isåfall så vinenr troligen du, men Bobtal är ojämnt startsnabb, och Jodas Julia är ritkigt snabb ut, Bobtail slår ej den från dödens iallafall. den saken är stenklar.
Answer to: "isåfall så vinenr troligen du, men Bobtal är ojämnt s"
|
V 2, BOBTAIL
|
Nej och framförallt håller hon inte undan för en tokspurtande Ibiza Broline 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-12 16:05:34  Nej och framförallt håller hon inte undan för en tokspurtande Ibiza Broline 
Answer to: "Nej och framförallt håller hon inte undan för en tokspurtan"
|
Became a member:
Forum posts:
|
gör hon troligen inte heller, dessutom så har bobtail hållit igång hela vintern, är fullt normalt med ett formtapp framår våren då, såg ju bara på ridgehead cahore, lite vila gör den nog gått.
Bobtail får bli omgångens favorit i fara iallafall, om den ens blir favorit, är tveksam.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-12 18:27:35 V75-1 | Stoeliten. 1:A PRIS 220 000 kr 1640 A 1. CARMEN LAUNCHER Untersteiner Peter 2. BOBTAIL Adielsson Erik 3. JODAS JULIA Ohlsson Ulf 4. PRIMA STELLA Söderkvist Stefan 5. K.L.M.PRELONG Uhrberg Thomas 6. CADDIE DREAM Jansson Torbjörn 7. SWEPT TO VICTORY Untersteiner Johan 8. RONDA BRICK Sjunnesson Jörgen 9. IBIZA BROLINE Lennartsson Per 10. MYSTICAL ANN Svanstedt Åke 11. ILA DIMANCHE Karlstedt Tommy 12. HIGH HOPE FACE Takter Johnny
Turordning: 9-2-7-6-10-8-3-12-1-5-11-4
Answer to: "v75:210:1"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Bobtail vinner Helt Klart!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-12 19:42:47
|
Became a member:
Forum posts:
|
erik är medveten om att starten o spets betyder allt här, kan mykcket väl ta spets. inte lätt att ta 1 längd sida vid sida med bobtail om den öppnar någorlunda snabbt, är ju stor som ett hus och lång som ......
annars är 2,3,9 helgardering.....Ibiza kanske får loppet? överpace.....
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-04-12 21:03:29
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 3, JODAS JULIA
|
Jag är ganska säker på att ledningen o rygg ledaren är vikta åt Jodas Julia o Bobtail, för tar inte Jodas en längd på Bobtail så kryper Ulf ner i rygg på Bobtail och tar Jodas en längd, ja då har vi Bobtail i rygg....eftersom den är åtråvärd på Åby så kommer bägge ladda för att få ngn av dessa positioner, och då ingen annan är snabb nog att kunna göra ngt emot, så har vi ett givet scenario, frågan är vart Ibiza hamnar.....3e inv eller 2-3 utv???
Men jag tror att den som gillar rygg bäst av Jodas o Bobtail är Jodas, då hon är tvärspeedig och kan växla tempo snabbt, så hon är nöjdast med rygg ledaren, och Erik vill gärna köra i spets då Bobtail inte är lika explosiv på kort speed.....därav, vem tar Jodas Julia i en visslande avslutning, när de i 2-3 utv har en bit fram till Jodas när Ulf släpper av henne invändigt???
Ingen tar en enda meter när sista 200m går i 07.5 fart
Här är loppet kört redan i min monitor jag har i badkaret, jag är schysst och delar med mig av loppet som redan finns i mitt lopparkiv.....och vinnaren heter Jodas Julia till 99%.....en % ligger på ödet som är galopp i starten, men Jodas har varit säkerheten själv nu för tiden, därav är chansen till startgunga väldigt liten.
Avd 1 vinnare nr 3 Jodas Julia 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-12 21:06:15
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, BOBTAIL
|
Bobtail är klar tycker jag.
Ibiza ska normalt inte kunna vinna från spår 9 mot dessa hästar.Visst är hon bra men för att knäcka Jodas & Bobtail måste dessa 2 fightas där framme.
Tror Bobtail håller fötterna före i starten o Ulf kör just mot Erik - sedan är det avgjort.
SOS Bobtail
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-12 21:22:24  Jag är ganska säker på att ledningen o rygg ledaren är vikta åt Jodas Julia o Bobtail, för tar inte Jodas en längd på Bobtail så kryper Ulf ner i rygg på Bobtail och tar Jodas en längd, ja då har vi Bobtail i rygg....eftersom den är åtråvärd på Åby så kommer bägge ladda för att få ngn av dessa positioner, och då ingen annan är snabb nog att kunna göra ngt emot, så har vi ett givet scenario, frågan är vart Ibiza hamnar.....3e inv eller 2-3 utv???
Men jag tror att den som gillar rygg bäst av Jodas o Bobtail är Jodas, då hon är tvärspeedig och kan växla tempo snabbt, så hon är nöjdast med rygg ledaren, och Erik vill gärna köra i spets då Bobtail inte är lika explosiv på kort speed.....därav, vem tar Jodas Julia i en visslande avslutning, när de i 2-3 utv har en bit fram till Jodas när Ulf släpper av henne invändigt???
Ingen tar en enda meter när sista 200m går i 07.5 fart
Här är loppet kört redan i min monitor jag har i badkaret, jag är schysst och delar med mig av loppet som redan finns i mitt lopparkiv.....och vinnaren heter Jodas Julia till 99%.....en % ligger på ödet som är galopp i starten, men Jodas har varit säkerheten själv nu för tiden, därav är chansen till startgunga väldigt liten.
Avd 1 vinnare nr 3 Jodas Julia 
Answer to: "Jag är ganska säker på att ledningen o rygg ledaren är"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Håller med dig hogan, Joas tar spetsen, det är inget snack, hon är riktigt kvick ut, Ibiza har endå bra startrygg och komerm hamna bra till, går inte ignorera, sedna måste man flagga för formtapp på bobtail ligger i antågande, visade inte heller samma gnista i senaste starten.
Lutar åt Jodas, men farligt ta bort Ibiza
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
4
5