[ 1
]
2
3
4
5
6
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-29 11:40:26
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
|
|
Reply
|
|
phipe
|
Posted: 2012-07-29 12:24:35
Answer to: "http://www.bilddump.se/bilder/20120729093054-95.193.1.129.JPG"
|
Became a member: 2010-08-01
Forum posts: 643
|
Här jobbar vi in nästa års Elitloppsvinnare och Sveriges bästa sprinter Orecchietti! Men var hamnar han från spår 7? Tycker CC är värd att garderas då han inte såg riktigt lika bra ut senast. Hästen är 9 år och snart tar sagan slut...Drömscenariot är om Ludde svarar ut Martens, hade varit jäkligt kul!
Oracle ska med som han har varit på slutet, och Sebastian blir väldigt spännande att se i Kungens regi...
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-29 12:28:35  Här jobbar vi in nästa års Elitloppsvinnare och Sveriges bästa sprinter Orecchietti! Men var hamnar han från spår 7? Tycker CC är värd att garderas då han inte såg riktigt lika bra ut senast. Hästen är 9 år och snart tar sagan slut...Drömscenariot är om Ludde svarar ut Martens, hade varit jäkligt kul!
Oracle ska med som han har varit på slutet, och Sebastian blir väldigt spännande att se i Kungens regi...
Answer to: "Här jobbar vi in nästa års Elitloppsvinnare och Sveriges b&"
|
|
Ja verkligen men svarar Ludde o "går" i mål så tappar han väl den med till Svanen..  Tror som sagt han släpper här, hästen har inte gjort så många starter i år...hoppas någon av de andra bjuder upp till kamp...hoppas som sagt på Fredde...att de ska sluta häxa för hästen... 
|
|
Reply
|
|
ddmannen
|
Posted: 2012-07-29 12:33:31 Edited(1): 2012-07-29 12:33:52
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
|
Luddes brukar har svårt att hålla ledningen från spår 1 , Tror ni Takter laddar från 8:e ?
Någon som vet något quaker jet
|
|
Reply
|
|
phipe
|
Posted: 2012-07-29 12:38:14  Ja verkligen men svarar Ludde o "går" i mål så tappar han väl den med till Svanen..  Tror som sagt han släpper här, hästen har inte gjort så många starter i år...hoppas någon av de andra bjuder upp till kamp...hoppas som sagt på Fredde...att de ska sluta häxa för hästen... 
Answer to: "Ja verkligen men svarar Ludde o "går" i mål så "
|
Became a member: 2010-08-01
Forum posts: 643
|
Rent taktiskt ska han ju släppa såklart. Men är Ludde alltid så taktisk? 
Tror Ludde kanske vill ha revansch på Martens från Åbys Stora pris 2009 om ni kommer ihåg de...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-29 12:41:18
|
Became a member:
Forum posts:
|
Fy fan, tar nog ALLA här.
Blir väl garanterat en 09 tid här väl.
Inte tusan ger dem andra bört 1 mille till cc ?
Nää, kör så det rycker !
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-29 16:24:31
|
Became a member:
Forum posts:
|
Funderar också på att ta alla
Tror inte att commandern kommer till spets...... Quaker jet är intressant annars och kan öppna snabbt, kommer den till spets så får övriga det nog svårt.
Men känns som att i princip alla kan vinna detta beroende på löpningsförlopp, dock roligast om Lavecen vinner för 3.e året i rad.
Commander har fått många segrar gratis genom att få överta spets detta året, får det troligen tuffare här och sedan kan han inte ha toppform hur länge som helst.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-29 16:43:19 Edited(1): 2012-07-29 16:44:30  Funderar också på att ta alla
Tror inte att commandern kommer till spets...... Quaker jet är intressant annars och kan öppna snabbt, kommer den till spets så får övriga det nog svårt.
Men känns som att i princip alla kan vinna detta beroende på löpningsförlopp, dock roligast om Lavecen vinner för 3.e året i rad.
Commander har fått många segrar gratis genom att få överta spets detta året, får det troligen tuffare här och sedan kan han inte ha toppform hur länge som helst.
Answer to: "Funderar också på att ta alla :)
Tror inte att commandern"
|
|
Klart att CC är hästen att slå o 10 tiderna som han gått är inte gratis..att han kör för ledningen är klart...ingen som svarar invändigt o Tobbe vill helst kasta ner sin före Ludde...o få ryggen på CC !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-29 16:52:54 Edited(2): 2012-07-29 16:54:59  Klart att CC är hästen att slå o 10 tiderna som han gått är inte gratis..att han kör för ledningen är klart...ingen som svarar invändigt o Tobbe vill helst kasta ner sin före Ludde...o få ryggen på CC !! 
Answer to: "Klart att CC är hästen att slå o 10 tiderna som han gå"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Både ludde och dubois lär svara spets, även örjan och takter om dem tar sig förbi i starten. Så snabb ut är inte commander crowe.
Hästen att slå är det självklart med den raden i sitt regster, men 1.10 tider springer man gratis, kolla bara på dileva käll som är en skithäst. Fan brons och silverhästar springer 1.10 tider nu. Hur länge kan commander ha toppform sedan? Lär ju inte vinna detta om han inte är 100%......
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-29 19:43:21 Edited(2): 2012-07-29 20:10:17  Både ludde och dubois lär svara spets, även örjan och takter om dem tar sig förbi i starten. Så snabb ut är inte commander crowe.
Hästen att slå är det självklart med den raden i sitt regster, men 1.10 tider springer man gratis, kolla bara på dileva käll som är en skithäst. Fan brons och silverhästar springer 1.10 tider nu. Hur länge kan commander ha toppform sedan? Lär ju inte vinna detta om han inte är 100%......
Answer to: "Både ludde och dubois lär svara spets, även örjan och "
|
|
Nä de gör han inte...bör ha en hög form men Folke hur sjutton kan du dra upp Dileva för att förklara tider för mig ? Hon har aldrig vunnit ett skit mot dom här hästarna medans CC vunnit massor !! Så höj standarden på dina comments...formen kanske har gått ner på CC annars vinner inte dom här hästarna mot honom..CC har varit snabb från start länge..o Martens kör tills han får den..den som svarar blir sist..Ludde har dragit öronen åt sig förr o lär nog göra det igen..  Lavecen har startat en gång i månaden sedan februari..vad är formen på den ? Inte värst hög..Luddisen är bra på att prata upp sina hästar..ingår i jobbet som tränare så att säga.. 
En sak till Dubois vill väl ha betald semester...fransmännen har floppat rejält i år..Tycker inte CC är så värst fransk...ta hit Ready om det ska va något... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-29 20:19:40  Nä de gör han inte...bör ha en hög form men Folke hur sjutton kan du dra upp Dileva för att förklara tider för mig ? Hon har aldrig vunnit ett skit mot dom här hästarna medans CC vunnit massor !! Så höj standarden på dina comments...formen kanske har gått ner på CC annars vinner inte dom här hästarna mot honom..CC har varit snabb från start länge..o Martens kör tills han får den..den som svarar blir sist..Ludde har dragit öronen åt sig förr o lär nog göra det igen..  Lavecen har startat en gång i månaden sedan februari..vad är formen på den ? Inte värst hög..Luddisen är bra på att prata upp sina hästar..ingår i jobbet som tränare så att säga.. 
En sak till Dubois vill väl ha betald semester...fransmännen har floppat rejält i år..Tycker inte CC är så värst fransk...ta hit Ready om det ska va något... 
Answer to: "Nä de gör han inte...bör ha en hög form men Folke hur s"
|
Became a member:
Forum posts:
|
1. Vart har jag jämför dileva käll med dessa? tyckte jag sade att det var en skithäst,,,,,Men det var du som drog upp tider och då gav jag dig ett excempel på hur orelevant det kan vara! kanske du som ska höja din standard dujorha?
2. CC är snabb från start, men inte direkt explosiv så att han kan ta spets på egen hand, han måste bli släppt till den och det finsn en risk att hästar utanför kommer förbi.
3. lavecen, quaker jet, oracle är garanterat snabbare från start och svarar någon av dem så sitter commander crowe i skiten, oavsett om han kör sönder ledaren eller inte. Quaker jet kommer knappast hit från frankrike för att släppa spets och den har bevisad toppform. Lavec kronos har varit usel inför de senaste Hugo Åbergs också, trots det gjorde fruktansvärt bra lopp, varför inte nu? Oracle har också varit äckligt bra senaste tiden.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-29 20:22:32  1. Vart har jag jämför dileva käll med dessa? tyckte jag sade att det var en skithäst,,,,,Men det var du som drog upp tider och då gav jag dig ett excempel på hur orelevant det kan vara! kanske du som ska höja din standard dujorha?
2. CC är snabb från start, men inte direkt explosiv så att han kan ta spets på egen hand, han måste bli släppt till den och det finsn en risk att hästar utanför kommer förbi.
3. lavecen, quaker jet, oracle är garanterat snabbare från start och svarar någon av dem så sitter commander crowe i skiten, oavsett om han kör sönder ledaren eller inte. Quaker jet kommer knappast hit från frankrike för att släppa spets och den har bevisad toppform. Lavec kronos har varit usel inför de senaste Hugo Åbergs också, trots det gjorde fruktansvärt bra lopp, varför inte nu? Oracle har också varit äckligt bra senaste tiden.
Answer to: "1. Vart har jag jämför dileva käll med dessa? tyckte "
|
|
Jösses igen..tiderna i elitloppet var inte gratis....Dilevas medhängartider är inga vinnartider som CC gjort...CC vann ena heatet från dödens o när skulle en skithäst göra om de..är du som Spanis ? Kan inte ha fel ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-29 20:46:44
|
Became a member:
Forum posts:
|
om quaker jet, lavec kronos eller oracle skulle få för sig att inte släppa till commander så får dem inte mycket av kakan här. CC käkar upp dem från dödens tämligen enkelt. dem släpper.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-29 20:50:05  om quaker jet, lavec kronos eller oracle skulle få för sig att inte släppa till commander så får dem inte mycket av kakan här. CC käkar upp dem från dödens tämligen enkelt. dem släpper.
Answer to: "om quaker jet, lavec kronos eller oracle skulle få för sig att i"
|
|
Japp...vet inte vad som säger att de har sådan form att de klarar av CC... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-29 20:51:38 Edited(1): 2012-07-29 20:52:26  Jösses igen..tiderna i elitloppet var inte gratis....Dilevas medhängartider är inga vinnartider som CC gjort...CC vann ena heatet från dödens o när skulle en skithäst göra om de..är du som Spanis ? Kan inte ha fel ? 
Answer to: "Jösses igen..tiderna i elitloppet var inte gratis....Dilevas medhä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nä, problemet är väl snarare att du påstår hela tiden att jag har sagt saker som jag inte har, kan börja med det? har du svårt att hänga med?
Vart har jag sagt att CC är en skithäst eller att hans tider har varit fel? jag har enbart hävdat att tider är inte så relevanta. det var du som sade att CC springer 1.10 tid och då skulle övriga få det svårt. Men att springa 1.10 tider kan otroligt många hästar göra. Gratis eller inte......Får dem bara spets eller att någon annan sätter överpace första 500m så går det lätt på en fin bana. Samtliga hästar i detta fältet hars sprungit 09-10 tider och flesta vunnit på det.
Som vanligt är det totalt omöjligt att förra en vettig diskussion med dig dujorha, kommer aldrig förändras tydligen.
Får CC dödens eller inte spets så tror jag inte att han vinner detta..... Oavsett vilken tid han springer! lär bli grovt överstreckad troligen.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-29 21:00:40  nä, problemet är väl snarare att du påstår hela tiden att jag har sagt saker som jag inte har, kan börja med det? har du svårt att hänga med?
Vart har jag sagt att CC är en skithäst eller att hans tider har varit fel? jag har enbart hävdat att tider är inte så relevanta. det var du som sade att CC springer 1.10 tid och då skulle övriga få det svårt. Men att springa 1.10 tider kan otroligt många hästar göra. Gratis eller inte......Får dem bara spets eller att någon annan sätter överpace första 500m så går det lätt på en fin bana. Samtliga hästar i detta fältet hars sprungit 09-10 tider och flesta vunnit på det.
Som vanligt är det totalt omöjligt att förra en vettig diskussion med dig dujorha, kommer aldrig förändras tydligen.
Får CC dödens eller inte spets så tror jag inte att han vinner detta..... Oavsett vilken tid han springer! lär bli grovt överstreckad troligen.
Answer to: "nä, problemet är väl snarare att du påstår hela "
|
|
Du sa 10-tider springer vilken skithäst som helst..de är en djävla skillnad på 10-tider o hur dom görs..lär dig lite !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-29 21:57:38
|
Became a member:
Forum posts:
|
Endast Sebastian Ks speed kan fälla CC, kul med ny regi i svanen, dock brukar inte Svanen lyckas jättebra när han tagit över stjärnhästar utan är bättre på att göra hyfsade hästar till vinnare. Jag låser loppet på dessa 2.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-29 23:23:18
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ta ludde ledningen så släpper han inte till CC , det är jag säker på.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-30 06:51:06 Edited(1): 2012-07-30 06:55:04  Ta ludde ledningen så släpper han inte till CC , det är jag säker på.
Answer to: "Ta ludde ledningen så släpper han inte till CC , det är jag"
|
|
De är klart han kan svara..är nog bäst han äger hästen själv då...annars tappar han den kanske till Svanen...  Skämt åsido..här går Tobbe som gått bra på sista tiden men sina lånestyrningar o framgång föder osv. jag tror han sattsar betydligt mer på att komma först ner till plankan än sist..rygg på CC är "guld" värt för en lånekusk... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-30 08:36:22  De är klart han kan svara..är nog bäst han äger hästen själv då...annars tappar han den kanske till Svanen...  Skämt åsido..här går Tobbe som gått bra på sista tiden men sina lånestyrningar o framgång föder osv. jag tror han sattsar betydligt mer på att komma först ner till plankan än sist..rygg på CC är "guld" värt för en lånekusk... 
Answer to: "De är klart han kan svara..är nog bäst han äger hä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Läste i dag på morgonen att ludde inte vill släppa till cc , sen lägger han till "inte med en gång" 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
4
5
6