1
2
3
4
5
6
7
8
9
[ 10
]
|
|
Posted: 2008-10-27 19:31:57
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja fast det var just det han gjorde av loppet i lördags,han gjorde det skittråkigt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-27 23:09:44  Du själv då? Du är väl knappast Sören Nordin.. -.- Visst, alla har rätt till sin egen åsikt, men frågan är om Triton haft någon chans om han varit i dödens över 2640 meter, fundera på det en stund, hur hade ni själva gjort i den situationen.. De som verkligen vill ha sina pengar tillbaka, hade gott kunnat ta med Commander Crowe i sitt system..!
Klandra inte Örjan, det gick inte vägen i lördags, och ingenting är säkert i travsport.. Vore det så, skulle trav vara skittråkigt, eller hur?
Answer to: "Du själv då? Du är väl knappast Sören Nordin.. -.- Visst, alla har rä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Han körde inte efter bästa möjliga placering - preparé tendenser. I Sverige får man inte göra det. Han var en av favoriterna i ett stort lopp på V75 och vill inte vinna. Så du rättfärdigar Örjans bortkörning med att de som "verkligen" ville ha pengar skulle tagit med Comander Crowe? Bra där.
Enligt mig skulle travsport inte bli tråkigt om kuskarna höjde sig ett snäpp. Småfel är en sak, men att sätta sig fjärde invändigt med en favorit är ett general fel.
Örjan sög i lördags, så är det bara. Sen att han är din favoritkusk är en annan sak.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-10-27 23:25:10
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
V 4, NARVAL D'ECAJEUL
|
Om jag suttit med sex rätt inför sista och spikat Triton Sund så hade jag hellre sett att Triton suttit i dödens och fått chansen att vinna än att Örjan gav upp loppet och satte sig i fjärde inner.. Jag tycker att kuskarna borde tänka lite mer på spelarna än dom gör för utan spelarna finns det ingen travsport. Tror inte att dom skulle vilja sitta på Hagmyren och köra om 50 kronor i förstapris...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-29 20:33:33
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, L'AMIRAL MAUZUN
|
Han är definitivt inte min favoritkusk.. Du kan aldrig gissa vem jag har som favorit..! Hahah, PETER INGVES!! 
Hahah, nää, skämtar.. Fast han är ju inte dålig, men jag gillar nog mer Jorma Kontio, eller varför inte Antti Teivainen?! Skulle vilja ha honom att köra min prins med hjärtat av guld, se vad Finlands framgångsrikaste kusk skulle säga om honom.. 
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
5
6
7