1
2
3
4
5
6
7
8
9
[ 10
]
|
|
Posted: 2008-04-19 21:59:46  Opalen gick med skor.............
men borde kunnat bättre.
Answer to: "Opalen gick med skor.............
men borde kunnat bättre."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det var ingen nyhet att han var chanslös dock.
Jag skrev för ett tag sedan att han inte tar pengar om han får ett bakspår.
Man blev hånad... men rätt fick man.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-04-20 00:10:26
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 3, TORVALD PALEMA
|
Har lite svårt att köpa att man är bortlottad bara för att man får spår 7 liksom, har sett kanon hästar förut som vunnit från vilket spår som helst, så det skitsnacket köper inte jag....man får väl se till att man kommer in i matchen iså fall, ärligt talat så såg det ut som Going hade svårt att gå i rygg genom sista sväng, det uppstod en lucka där....sen gick han hyfsat över upploppet , varken mer eller mindre, det märks att han inte har fått hårdheten riktigt än när han möter eliten, han tål helt enkelt inte göra grovjobbet själv...så han är inte så bra än som vissa vill påstå. Han är överlägsen när han möter skiktet under men måste lära sig mer för att nå toppen. Ludde har väl insett detta och börjat ge hästen snällare upplägg. Men snacka inte bortlottning, för då så är man inte tillräckligt bra helt enkelt. Colombianen hade väl spår åtta, och han var väl före eller jämnsides iaf men Going i mål.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-04-20 00:12:21
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 3, TORVALD PALEMA
|
Har sett hästar vinna från spår 8 i Elitloppets final, och på 1640 är det väl ändå värre med spåren än 2140 iså fall. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-20 00:24:28
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, TORVALD PALEMA
|
Det var det mest odramatiska loppet jag NÅGONSIN sett
jävla skitlöp, man som längtat hela veckan efter ett spännande lopp och så blir det sådär....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-20 10:29:58
|
Became a member:
Forum posts:
|
Stallkörning!!! BLUUUUUÄÄÄÄÄHHHHHHH!! Oj där kom frukosten upp..
Det mest anmärkningsvärda är att alla gratulerar Åke?? Stallkörning i ett storlopp! Va?!? FY FAN FÖR GIRIGA ÅKE!!!!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-20 10:39:56  Stallkörning!!! BLUUUUUÄÄÄÄÄHHHHHHH!! Oj där kom frukosten upp..
Det mest anmärkningsvärda är att alla gratulerar Åke?? Stallkörning i ett storlopp! Va?!? FY FAN FÖR GIRIGA ÅKE!!!!!
Answer to: "Stallkörning!!! BLUUUUUÄÄÄÄÄHHHHHHH!! Oj där kom frukosten upp..
"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vet inte om jag håller med. hur hade du själv gjort med 3 hästar i samma final? klart man kör för vinst och plats med så många som möjligt? jag tycker han gjorde helt rätt. och jag tycker dom andra borde agerat bättre. dom var ju inte ens i närheten av att hota honom. han bara åkte ju ifrån dom... och dom andra var ju trots allt 7 stycken. och viking hade väl gett upp redan på förhand med att sätta skor...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-20 10:48:07
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, KITO DU VIVIER
|
Nivard styrde antagligen på det sättet för att locka fram någon.. men ingen ville offra sin häst och på det viset blev de såhär!
Att Åke tar en trippel är de andras förtjänst också, dem satt som lama djur där bak.. klart som fan åke gör på de sättet.. gabbagabba har såvrt att se att du är seriös (?)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-20 10:53:24
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, KITO DU VIVIER
|
 Va?!? FY FAN FÖR GIRIGA ÅKE!!!!!
dumjävel!
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2008-04-20 10:54:45
|
Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023
V 10, KITO DU VIVIER
|
Jag måste juh bara säga att det var synd att fransmannen försökte köra på speed, nu fick han juh ingen ärlig chans men så är det ibland, att Nivard inte körde fram till Adam direkt och satte upp tempot i tid är för mig en gåta, jag som har sett fransmän som vildar som kör för dödens och vrider på max alldeles för tidigt men Nivard gjorde mig besviken..
Sen var det juh lite väl att Finders blåste till ledningen, normalt tar juh ingen en längd på Torvald(?),, det är bara att grattulera Åke men fransmannen gav juh bort det här loppet...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-20 11:05:41
|
Became a member:
Forum posts:
|
men man har ju sett vad adams hall går för nu för tredje gången i år. såg väl ut som han släppte till åke med hyftsat sparat? kanske hade kunna glida ifrån rejält om han fått lov?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-20 15:05:28
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jimson... varför nämner du inget om Torvald?
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2008-04-21 06:55:30
|
Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023
V 10, KITO DU VIVIER
|
för jag är trött på den där Torvald
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-21 16:36:23
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, KITO DU VIVIER
|
du ska inte spela trav på¨ett år nu jimson,eller?
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-04-21 16:45:15  du ska inte spela trav på¨ett år nu jimson,eller?
Answer to: "du ska inte spela trav på¨ett år nu jimson,eller?"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 9, OPAL VIKING
|
 Vad ska jag säga till Nijo? Torvald är bra annars hade han aldrig tjänat och vunnit så många lopp men snälla vinner han detta så lägger jag ner trav i ett år..
Citat av JIMSON
Det är ju sant!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-21 16:49:44   Vad ska jag säga till Nijo? Torvald är bra annars hade han aldrig tjänat och vunnit så många lopp men snälla vinner han detta så lägger jag ner trav i ett år..
Citat av JIMSON
Det är ju sant!
Answer to: "Vad ska jag säga till Nijo? Torvald är bra annars hade han aldrig "
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, KITO DU VIVIER
|
hahahahahahha
|
|
Reply