1
2
3
4
5
6
7
8
9
[ 10
]
|
Mancher
|
Posted: 2010-10-19 18:52:14  Tycker det är oerhört tråkigt att Admin ska hålla och radera till synes helt normala inlägg , påminner en del om nordkoreas diktatur. Vilket är väldigt tråkigt.
Answer to: "Tycker det är oerhört tråkigt att Admin ska hålla oc"
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
|
Ännu tråkigare att ni använder Forumet som en jävla chattfunktion? Det är dagisnivå på era argument. Leder ju ingen vart? Dessutom innehöll dessa innehållslösa inlägg personangrepp, och nej, det är inte Admin som raderar utan moderatorerna!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-19 19:52:47  några månader innan sto sm tror jag inte ens du trodde det 
Answer to: "några månader innan sto sm tror jag inte ens du trodde det:)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, NINOTCHKA
S 1, HOITY TOITY FACE
|
Det är sant. Jag visste att hon var bra men inte så bra.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-10-19 20:06:37  Ännu tråkigare att ni använder Forumet som en jävla chattfunktion? Det är dagisnivå på era argument. Leder ju ingen vart? Dessutom innehöll dessa innehållslösa inlägg personangrepp, och nej, det är inte Admin som raderar utan moderatorerna!
Answer to: "Ännu tråkigare att ni använder Forumet som en jävla ch"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Vad vet du om att det inte leder nån vart?? Jag har precis bestämt mej för att lira 10k på Nino nästagång hon möter Matilde.  Travspanarn har övertygat mej. Och ger hon fem gånger så har allt detta lett till att jag blir 40k rikare. Inte många diskutioner är inne som leder så långt.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-20 00:27:46  Vad vet du om att det inte leder nån vart?? Jag har precis bestämt mej för att lira 10k på Nino nästagång hon möter Matilde.  Travspanarn har övertygat mej. Och ger hon fem gånger så har allt detta lett till att jag blir 40k rikare. Inte många diskutioner är inne som leder så långt.. 
Answer to: "Vad vet du om att det inte leder nån vart?? Jag har precis bestä"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, NINOTCHKA
S 8, NINOTCHKA
|
har inte försökt övertyga dig att du ska lira 10k, men det är säkerligen inte fel.
Får gratulera på förhand, men tveksamt om du har det i dig så att du vågar.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-10-20 00:28:37
 Ännu tråkigare att ni använder Forumet som en jävla chattfunktion? Det är dagisnivå på era argument. Leder ju ingen vart? Dessutom innehöll dessa innehållslösa inlägg personangrepp, och nej, det är inte Admin som raderar utan moderatorerna!
Answer to: "Ännu tråkigare att ni använder Forumet som en jävla ch"
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-10-20 09:21:20  har inte försökt övertyga dig att du ska lira 10k, men det är säkerligen inte fel.
Answer to: "har inte försökt övertyga dig att du ska lira 10k, men det &"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 2, NURSERY RHYME
S 2, NURSERY RHYME
|
Travspanarn
Tänk dig för i dina inlägg. Du är väldigt nära en avstängning.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2010-10-20 10:22:07
|
Forum posts: 7100
V 9, VANESSA DU LING
|
Det jag stör mig på är att det tar 20ggr längre tid att ladda upp varenda jävla tråd bara för att det finns folk som inte tål att åsikter ibland går isär utan måste älta saker i tid och otid genom att ta upp lopp som gick för ett år sedan för att visa hur duktig man är/rätt man har. Skicka intermejl och lös era konflikter där istället för att förstöra trådarna hela tiden..........
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-10-20 11:15:20  har inte försökt övertyga dig att du ska lira 10k, men det är säkerligen inte fel.
Answer to: "har inte försökt övertyga dig att du ska lira 10k, men det &"
|
Forum posts: 5430
|
Att lira 10k är inga problem. Men jag skulle inte göra det på en chanslös häst.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-21 16:39:12 Travspanarn
Tänk dig för i dina inlägg. Du är väldigt nära en avstängning.
Answer to: "Travspanarn
Tänk dig för i dina inlägg. Du är v"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, NINOTCHKA
S 8, NINOTCHKA
|
tack själv, vore ju inte 1a gången heller. så inget nytt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-21 16:40:12  Det jag stör mig på är att det tar 20ggr längre tid att ladda upp varenda jävla tråd bara för att det finns folk som inte tål att åsikter ibland går isär utan måste älta saker i tid och otid genom att ta upp lopp som gick för ett år sedan för att visa hur duktig man är/rätt man har. Skicka intermejl och lös era konflikter där istället för att förstöra trådarna hela tiden..........
Answer to: "Det jag stör mig på är att det tar 20ggr längre tid at"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, NINOTCHKA
S 8, NINOTCHKA
|
vä'ldigt tråkigt att saker som du inte har någon som helst intresse av stör dig, vad har du för intresse av denna tråden förutom att just skriva det inlägget du skrev? inget.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-21 16:40:43  Att lira 10k är inga problem. Men jag skulle inte göra det på en chanslös häst.
Answer to: "Att lira 10k är inga problem. Men jag skulle inte göra det p&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, NINOTCHKA
S 8, NINOTCHKA
|
skulle inte jag heller
|
|
Reply
|