1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[ 11
]
|
|
Posted: 2010-04-18 14:04:33  Funderar på en spelbok men har inte kommit längre än byrålådan o har nu ett skitjobb o familj som tar all tid !! Kanske när jag blir "pancho" på riktigt så.... 
Answer to: "Funderar på en spelbok men har inte kommit längre än byr&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, JODAS JULIA
S 3, JODAS JULIA
|
skriva en bok är segt 
men värst av allt är när du gjort det, får positiv respons från en utgivare .. men ett men, där du måste redigera storyn och ändra vaga saker om ... "skapa ett lättare läsflyt"...
inget man gör i en handvändning på en roman på 250 sidor
man lackar ur.. och skiter i det.. och funderar på om man inte lika gärna kan ta bort word-dokumentet på 10 mb när man har ont om utrymme istället för den franska hårdporren på 10 gb.
tur man kan ta sitt förnuft till fånga och inser att den underbara franska kulturen har hög distribution ... så de där 10 gb blir ganska lättersättliga 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-04-18 14:04:57
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Att slå i backen på banan eller i asfalten i skaplig fart !! Har gjort båda o den kan göra vem som helst "lite rädd" o vet inte om den erfarenheten ska kallas trams !! Blått, grönt, brutet osv. som du förstår hoppas ja !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-04-18 14:09:24  skriva en bok är segt 
men värst av allt är när du gjort det, får positiv respons från en utgivare .. men ett men, där du måste redigera storyn och ändra vaga saker om ... "skapa ett lättare läsflyt"...
inget man gör i en handvändning på en roman på 250 sidor
man lackar ur.. och skiter i det.. och funderar på om man inte lika gärna kan ta bort word-dokumentet på 10 mb när man har ont om utrymme istället för den franska hårdporren på 10 gb.
tur man kan ta sitt förnuft till fånga och inser att den underbara franska kulturen har hög distribution ... så de där 10 gb blir ganska lättersättliga 
Answer to: "skriva en bok är segt :)
men värst av allt är när du g"
|
|
Ok Plokko ja hör o ser !   Skriva roligt o lättsamt...osv. ja jag får fundera som sagt... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-04-18 14:14:07
|
|
Att läsa dig o Spanaren är halv nöjet här inne !!! När jag till råga på allt gick o utbildade mig till beteende vetare på 70-talet när alla skulle bli det !! Solvalla var 1:an o 2:an studierna !!!  
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-18 14:24:03
Answer to: "Att läsa dig o Spanaren är halv nöjet här inne !!! N&au"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, JODAS JULIA
S 3, JODAS JULIA
|
Förstår det.
Tar mig friheten att förflytta mig från facket med Travspanarn då hennes intelligens och spetsfärdighet är i paritet med ett halvätet plankton.
Beteendevetare, hmm.. idag är det "personal" förvirrade människor läser, men de vet inte vad de blir.
|
|
Reply
|
|
ddmannen
|
Posted: 2010-04-18 14:26:45  Att slå i backen på banan eller i asfalten i skaplig fart !! Har gjort båda o den kan göra vem som helst "lite rädd" o vet inte om den erfarenheten ska kallas trams !! Blått, grönt, brutet osv. som du förstår hoppas ja !! 
Answer to: "Att slå i backen på banan eller i asfalten i skaplig fart !! Ha"
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
|
jag har inte sagt något om den eventuella olyckan .
Men inlägget om den var trams , det var bara retorik , den hade inget med det vi diskuterade just då att göra, men du använde den förr att ge trovärdighet på din erfarenhet över travets sk fenomen , om mitt minne stämmer , vilket du med all rätt kan ifrågasätta.
Annars är inlägget om spelbok rätt smart , men borde ändå kunna ge en historia från den utan att äventyra boken.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-04-18 16:35:41  Förstår det.
Tar mig friheten att förflytta mig från facket med Travspanarn då hennes intelligens och spetsfärdighet är i paritet med ett halvätet plankton.
Beteendevetare, hmm.. idag är det "personal" förvirrade människor läser, men de vet inte vad de blir.
Answer to: "Förstår det.
Tar mig friheten att förflytta mig frå"
|
|
Jag lämna psyk-branchen för flera år sedan o nu är det bara lite sug efter att starta upp hästträning igen... Men det är ju en stor apparat om man vill ha en bra träningscamp !! Behöver "lite" stålar o nu kör ja lite spel på halvfart för allt det andra som jag nämnde tar sin tid !! Har ju den här blandade erfarenheten o den är ju till "nytta" i spelets roliga värld med hästar, människor o träning som jag har sysslat så mycket med !! "  en perfekta spelnörden de ja de" !!  
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-18 16:55:09 Edited(1): 2010-04-18 16:56:23
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, BOBTAIL
S 2, BOBTAIL
|
Dujorha//\'
Har inte sagt att DU sitter i knät på någon. Var i det här riktar jag mig mot dig ? Det var en generell tanke..till följd av att kompiskörningar började diskuteras i denna tråd:
 Visst det är surt, men det går ju att ha med i beräkningen när man spelar också. Mer förståeligt dock att det blir lite snack här inne,
 Problemet som retar mig är att många spelexperter sitter i knät på kuskar/tränare och är skraja att stöta sig ...innan loppen.Däremot kan de gärna stå o böla efter loppen...när deras V75 spricker eller dylikt.
Tycker det är rätt uppenbart att jag riktar mig mera mot TV-tyckare , kommentatorer etc.
De kan branschen , de har rätt bra koll på vilka som håller varandra i handen, men nämner otroligt sällan att risken finns att ett lopp kommer bli lite "annorlunda" kört...
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-04-18 17:09:25
|
|
Ok jag har ju tagit upp kompiskörningar så många gånger här o det kan vara tröttsamt när så lite görs åt det !! Jag hackade som fan på travets höjdare när det gällde informationen om skolösa hästar o jag var inte ensam om de tror ja !! Nu är det väldigt aktuellt att komma tillrätta med kompiskörningarna o jag tror inte travets pampar kan vänta lika länge på att göra något åt detta.. Tog många år att få dom att redovisa skolösheten tyvärr !! Kompiskörningar är ännu känsligare att ta upp med dessa pampar o när ja försöker så besvaras det med tysnad eller undanflykter... Att inte travets kommentatorer berör detta är ett utslag av att inte "bita den hand som föder dom" ! Hoppas du är nöjd med detta svar så länge... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-18 19:51:29
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, BOBTAIL
S 2, BOBTAIL
|
Japp ...lysande dujorha 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-04-18 21:01:10  Japp ...lysande dujorha 
Answer to: "Japp ...lysande dujorha :)"
|
|
Utan ironi hoppas ja !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-18 21:21:44 Edited(1): 2010-04-18 21:22:15  Utan ironi hoppas ja !! 
Answer to: "Utan ironi hoppas ja !!;)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, BOBTAIL
S 2, BOBTAIL
|
så klart...brukar inte direkt vara den som söker tjafs o konflikter i onödan 
Jag tycker du har mycket rätt i dina tankar
( Inte avundsjuk på den som ska försöka hitta en lösning på problemet däremot )
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-18 23:53:45  så klart...brukar inte direkt vara de som söker tjafs o konflikter 
Answer to: "så klart...brukar inte direkt vara de som söker tjafs o konflikt"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, JODAS JULIA
S 3, JODAS JULIA
|
På tal om konflikt upptäckte jag idag att det finns levande människor över 15 års ålder som tycker filmen Avatar är bra.
Dessa Mengele-produkter har så klart, diskvalificerat sig själva för all framtid att tas på allvar i något annat sammanhang som kräver större intelligens än att lägga LEGO med två bitar.
Vill bara berätta att dom finns, kanske är lite old-news, men har tidigare aldrig hört talas om dom. De sägs köpa sina kläder i samband med matvaruinköp med motiveringen "när vi ändå är här". De kommer också att ersätta sin Sagan om Ringen poster på väggen som de för 2 år sen köpte vid ett dagligt besök på det närliggande Överskottsbolaget, med en Avatar poster. Någon i gruppen försöker även sig på att lära sig filmens språk.
Ett tips är således.
Lås dörren om natten.
Anti-intelligensen och kranskommun-mentaliteten bildar än svartare moln på vår himmel.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-04-19 06:54:59  så klart...brukar inte direkt vara den som söker tjafs o konflikter i onödan 
Answer to: "så klart...brukar inte direkt vara den som söker tjafs o konflik"
|
|
Det kan va svårt utan att trampa några på tårna !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-04-19 06:56:52  På tal om konflikt upptäckte jag idag att det finns levande människor över 15 års ålder som tycker filmen Avatar är bra.
Dessa Mengele-produkter har så klart, diskvalificerat sig själva för all framtid att tas på allvar i något annat sammanhang som kräver större intelligens än att lägga LEGO med två bitar.
Vill bara berätta att dom finns, kanske är lite old-news, men har tidigare aldrig hört talas om dom. De sägs köpa sina kläder i samband med matvaruinköp med motiveringen "när vi ändå är här". De kommer också att ersätta sin Sagan om Ringen poster på väggen som de för 2 år sen köpte vid ett dagligt besök på det närliggande Överskottsbolaget, med en Avatar poster. Någon i gruppen försöker även sig på att lära sig filmens språk.
Ett tips är således.
Lås dörren om natten.
Anti-intelligensen och kranskommun-mentaliteten bildar än svartare moln på vår himmel.
Answer to: "På tal om konflikt upptäckte jag idag att det finns levande m&au"
|
|
Du är påläst ser ja, låser redan om natten men det är för att ungarna inte ska rymma !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-04-19 07:05:30
|
|
När jag tänker efter så verkar de lite blåfärgade så de är bäst att ha låst !! 
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
5
6
7