1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[ 11
]
|
|
Posted: 2010-04-17 18:38:12  Erik Adielsson ... tog fem segrar, drog in 640 000 kr.
Nu Pagadis syster.. mycket fin!
... och hoppas någon orkade se klart Le Cannibale, wow.
Answer to: "Erik Adielsson ... tog fem segrar, drog in 640 000 kr.
Nu Pagadis syster.."
|
Became a member:
Forum posts:
|
käre plokko! Hur gick det för din favorithäst idag ,han som är så jävla bra
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-17 18:43:05 Edited(1): 2010-04-17 18:43:48  käre plokko! Hur gick det för din favorithäst idag ,han som är så jävla bra
Answer to: "käre plokko! Hur gick det för din favorithäst idag ,han som "
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, NU PAGADI
S 2, COPPER BEECH
|
Jag har ingen favorithäst... senaste favorithästen jag hade var Abo Volo.
Du förstår när man kommer upp i en vuxen ålder har man inte favorithästar längre, det är inte särskilt givande om man är spelare.
Men du som lever i låga tonåren kan frodas i din barnslighet och ha en favorithäst.
Jag spelade på Beanie MM i detta loppet, så han var väl min favorithäst idag, tills 10m före mål.
Scarlets Aino hade varit kul och sett idag, jag är lite inne på att han hade blivit varvad. Vad tror du?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-17 18:55:35
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nu Pagadi har i alla fall en ursäkt för att han inte vann, övriga "topphästar" kan bara skämmas över att få stryk av copper beech.
Visst hade scarlets aino blivit rundad, kan jag sätt amin högra hand på i denna motvind.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-17 18:58:49
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hahahahahah ni är roligare än roligast ni två!!!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-17 19:04:06  Hahahahahah ni är roligare än roligast ni två!!!!
Answer to: "Hahahahahah ni är roligare än roligast ni två!!!!"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, NU PAGADI
S 2, COPPER BEECH
|
Du vet att det är sant.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-17 19:07:24  Nu Pagadi har i alla fall en ursäkt för att han inte vann, övriga "topphästar" kan bara skämmas över att få stryk av copper beech.
Visst hade scarlets aino blivit rundad, kan jag sätt amin högra hand på i denna motvind.
Answer to: "Nu Pagadi har i alla fall en ursäkt för att han inte vann, ö"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, NU PAGADI
S 2, COPPER BEECH
|
Jag håller med.
Nu Pagadi : Galopp.
Triton Sund : Avel nästa?
Torvald Palema : Aldrig mer 2000m?
Fransmännen : ... Var pinsamma, vilket vi alla trots allt visste, om inte Lindqvist hade fått hybris och försökt lura alla.
Beanie MM gjorde ett bra lopp trots allt. Gick 1.11.6 och öppnade hårt och fick dra tåget i motvinden. Det är helt klart bra. Inget att snacka om. Ska bli kul att se han på kort distans.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-17 19:07:32  Du vet att det är sant.
Answer to: "Du vet att det är sant."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Japp.Scarlets aino är världens sämst häst och nu pagadi världens bästa.Han torskade ju trots allt bara med 300 m efter alla andra...jag blev rätt imponerad faktiskt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-17 19:07:41
|
Became a member:
Forum posts:
|
plokko hur gammal är du ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-17 19:08:26
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, NU PAGADI
S 2, COPPER BEECH
|
Men nu blir detta inget Olympiatrav att minnas.
Tyvärr.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-17 19:09:29
|
Became a member:
Forum posts:
|
Haha, det roliga är faktiskt att jag inte skämtade
jag tror helt seriöst att han hade brytit ihop efter 1600m och börjat skritta, sedan hade övriga ekipage kört 1 varv till bara för få varva en scarlets aino som inte tar sig ut från banan.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-17 19:11:04 Edited(1): 2010-04-17 19:11:58  Japp.Scarlets aino är världens sämst häst och nu pagadi världens bästa.Han torskade ju trots allt bara med 300 m efter alla andra...jag blev rätt imponerad faktiskt.
Answer to: "Japp.Scarlets aino är världens sämst häst och nu pagadi"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, NU PAGADI
S 2, COPPER BEECH
|
 Japp.Scarlets aino är världens sämst häst och nu pagadi världens bästa.Han torskade ju trots allt bara med 300 m efter alla andra...jag blev rätt imponerad faktiskt.
Kan vara det mest ointelligenta inlägget hittills.
Ingen säger att Scarlets Aino är världens sämsta.
Och inte heller att Nu Pagadi är världens bästa.
Ta att din favvo, inte är lika poppis som Nu Pagadi bara.
Han galopperade, vad skulle han göra, jaga ikapp fältet, gå 1.12.5 och bli 8-9:a?
Erik sparar nog hellre hästen lite.
Scarlets Aino hade ju säkert gjort ett kanonlopp.
Vann lopp över 2140m, senast 2006. Vilken styrka!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-17 19:12:54  plokko hur gammal är du ? 
Answer to: "plokko hur gammal är du ? ;)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, NU PAGADI
S 2, COPPER BEECH
|
Hade Abo Volo som favorithäst, så dra till med en gissning 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-17 19:14:26   Japp.Scarlets aino är världens sämst häst och nu pagadi världens bästa.Han torskade ju trots allt bara med 300 m efter alla andra...jag blev rätt imponerad faktiskt.
Kan vara det mest ointelligenta inlägget hittills.
Han galopperade, vad skulle han göra, jaga ikapp fältet, gå 1.12.5 och bli 8-9:a?
Erik sparar nog hellre hästen lite.
Scarlets Aino hade ju säkert gjort ett kanonlopp.
Vann lopp över 2140m, senast 2006. Vilken styrka!
Answer to: "Japp.Scarlets aino är världens sämst häst och nu"
|
Became a member:
Forum posts:
|
folke: Du är ta me fan helt slut i huvet...om plokko sagt nånting sånt hade jag förstått men att nån annan än han spottar ut sig något så dumt är ju helt otroligt,du visar bara din okunskap i travet.
plokko: Handlar inte trav om att trava?  men det verkar ju du inte ha fattat än...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-17 19:16:34  folke: Du är ta me fan helt slut i huvet...om plokko sagt nånting sånt hade jag förstått men att nån annan än han spottar ut sig något så dumt är ju helt otroligt,du visar bara din okunskap i travet.
plokko: Handlar inte trav om att trava?  men det verkar ju du inte ha fattat än...
Answer to: "folke: Du är ta me fan helt slut i huvet...om plokko sagt nåntin"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, NU PAGADI
S 2, COPPER BEECH
|
Vill du argumentera för att Scarlets Aino skulle varit med? och hade gjort ett bra lopp?
Ingen kommer tro dig.
Försöker du argumentera för att Scarlets Aino är en bättre häst för att Nu Pagadi galopperade idag?
Ingen kommer tro dig.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-17 19:19:19  Vill du argumentera för att Scarlets Aino skulle varit med? och hade gjort ett bra lopp?
Ingen kommer tro dig.
Försöker du argumentera för att Scarlets Aino är en bättre häst för att Nu Pagadi galopperade idag?
Ingen kommer tro dig.
Answer to: "Vill du argumentera för att Scarlets Aino skulle varit med? och hade g"
|
Became a member:
Forum posts:
|
scarlets aino är en bättre häst även när nu pagadi står på sina fyra klena ben och håller sif i rätt gångart,inte så ofta men ändå.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-17 19:21:26  scarlets aino är en bättre häst även när nu pagadi står på sina fyra klena ben och håller sif i rätt gångart,inte så ofta men ändå.
Answer to: "scarlets aino är en bättre häst även när nu pagadi"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, NU PAGADI
S 2, COPPER BEECH
|
 scarlets aino är en bättre häst även när nu pagadi står på sina fyra klena ben och håller sif i rätt gångart,inte så ofta men ändå.
haha.... herregud!
nu fick man sig ett gott skratt idag också..
Övervägt stand-up comedy?
Du kan garanterat fixa en karriär, mitt förslag på humor är ... IRONI
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-17 21:13:04   scarlets aino är en bättre häst även när nu pagadi står på sina fyra klena ben och håller sif i rätt gångart,inte så ofta men ändå.
haha.... herregud!
nu fick man sig ett gott skratt idag också..
Övervägt stand-up comedy?
Du kan garanterat fixa en karriär, mitt förslag på humor är ... IRONI
Answer to: "scarlets aino är en bättre häst även när nu"
|
Became a member:
Forum posts:
|
va kul att jag får göra någon glad!  men jag säger alltid det jag tror.Nu pagadi är en överskattad skithäst som aldrig kommer duga i eliten.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-04-18 00:53:29  va kul att jag får göra någon glad!  men jag säger alltid det jag tror.Nu pagadi är en överskattad skithäst som aldrig kommer duga i eliten.
Answer to: "va kul att jag får göra någon glad!:D men jag säger a"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 8, TRITON SUND
|
Vad vill du egentligen? Känns verkligen som en befogad fråga. Är du verkligen så angelägen om att visa upp din ofattbart begränsade travkunskap? Att påstå att Nu Pagadi är en skithäst med motiveringen att han galopperade i dagens lopp, ett lopp som f.ö. ingen kommer minnas om ett halvår, är illa t.o.m. för dig.
Och förresten, skulle inte du hålla dig undan från forumet? Du höll ju en riktigt härlig dramaqueen-föreställning om hur sårad och upprörd du var över att folk inte höll med dig om att Scarlets Aino är ett helgon.
|
|
Reply
|
|
Limpicus
|
Posted: 2010-04-18 06:45:34  scarlets aino är en bättre häst även när nu pagadi står på sina fyra klena ben och håller sif i rätt gångart,inte så ofta men ändå.
Answer to: "scarlets aino är en bättre häst även när nu pagadi"
|
Became a member: 2007-12-25
Forum posts: 954
V 5, BEANIE M.M.
|
Te dig nu en funderare på om du hade vart här om Nu Pagadi gått iväg felfritt och vart med på plats.. inte alls omöjligt när alla favoriter försvinner..
När du har tänkt klart kan du fundera på vad du får ut av din kukmätar tävling i forumet..
Jag har absolut ingenting emot Scarlets Aino men jag har duktigt svårt för folk som kommer med facit i hand och tror dom är john Holmes..
Om du tänkt klart på första och andra frågan så kan du fundera på om det är värt att göra bort sig i forumet.. Vad du vinner på det.. Jag säger inte att Plokko är nå bättre.. Men de är så jobbigt att läsa erat tjaffs dag ut och dag in..?
Har du något att vinna så kan du fortsätta.. Annars så föreslår jag att du bokar in ett möte med Sundberg eller Torsten Persson och träffar din idol istället för att sitta här..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-18 09:38:59
|
Became a member:
Forum posts:
|
absolut ,jag håller med er två grabbar.Att sitta här och tjafsa med plokko är helt meningslöst och ja dark_horse jag ska hålla mig undan från forumet.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
5
6
7