[ 1
]
2
3
4
|
dujorha
|
Posted: 2012-08-14 10:39:52
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-08-14 10:43:20
|
|
Hoppla ! 
|
|
Reply
|
|
phipe
|
Posted: 2012-08-14 11:23:10  Hoppla ! 
Answer to: "Hoppla !;)"
|
Became a member: 2010-08-01
Forum posts: 643
|
Tres bien!
Är precis som Scarlets Aino ingen Ludde-fantast direkt, och jag var inte superimponerad av hästen senast, men det är svårt att hitta spikar den här kvällen. Kommer Opitergium upp i sin fulla kapacitet vinnner han det här loppet...Blir nog att spika.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-08-14 11:31:41  Tres bien!
Är precis som Scarlets Aino ingen Ludde-fantast direkt, och jag var inte superimponerad av hästen senast, men det är svårt att hitta spikar den här kvällen. Kommer Opitergium upp i sin fulla kapacitet vinnner han det här loppet...Blir nog att spika.
Answer to: "Tres bien!
Är precis som Scarlets Aino ingen Ludde-fantast direkt, oc"
|
|
Ja ser bara Åkes som potentiell motståndare...o bakspår är inte optimalt...Björn kan ju grisaköra ibland...o har ju flyt på Valla men respekten för Ludde bör vara ganska stor..men de finns några stora favos o ska man tro på flerkupong eller stora pengar..? Ja lutar åt någon slags flerkupong.. 
|
|
Reply
|
|
phipe
|
Posted: 2012-08-14 12:00:32  Ja ser bara Åkes som potentiell motståndare...o bakspår är inte optimalt...Björn kan ju grisaköra ibland...o har ju flyt på Valla men respekten för Ludde bör vara ganska stor..men de finns några stora favos o ska man tro på flerkupong eller stora pengar..? Ja lutar åt någon slags flerkupong.. 
Answer to: "Ja ser bara Åkes som potentiell motståndare...o bakspår &"
|
|
Om man ska gardera kan Ghetto Blaster vara en luring med Jorma...
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-08-14 12:29:02  Om man ska gardera kan Ghetto Blaster vara en luring med Jorma...
Answer to: "Om man ska gardera kan Ghetto Blaster vara en luring med Jorma..."
|
|
Som ja väntat på Ghetto..o att "klanten" ska kliva av jollen...men ja tror inte på den längre... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-08-14 14:35:54 Edited(1): 2012-08-14 14:38:04  Tres bien!
Answer to: "Tres bien!
Är precis som Scarlets Aino ingen Ludde-fantast direkt, oc"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Räcker nog med en 80% av sin kapacitet för att vinna detta......
Har varit så överlägsen......
Men visst, imponerade väl inte direkt senast. Gillade inte banan? såg i alla fall inte trött ut......
Alla vet att ludde sitter i spets direkt och sedan är det väl bara en sjuk opitergium som kan förlora loppet. Saken är saken den att hästen skiter fullständigt i hur hårt lopp den får, bara fortsätter i samma idiottempo ändå! brukar vara bevis på riktig klasshäst som går långt när det finns sådan skalle och fysik.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-08-14 15:45:07  Räcker nog med en 80% av sin kapacitet för att vinna detta......
Har varit så överlägsen......
Men visst, imponerade väl inte direkt senast. Gillade inte banan? såg i alla fall inte trött ut......
Alla vet att ludde sitter i spets direkt och sedan är det väl bara en sjuk opitergium som kan förlora loppet.
Answer to: "Räcker nog med en 80% av sin kapacitet för att vinna detta......
"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Folke: Opitergium torskar! Hur tror den skall vinna med en sådan där usel kusk och mot såhär bra motstånd? 
|
|
Reply
|
|
travspelarn
|
Posted: 2012-08-14 16:28:04  Folke: Opitergium torskar! Hur tror den skall vinna med en sådan där usel kusk och mot såhär bra motstånd? 
Answer to: "Folke: Opitergium torskar! Hur tror den skall vinna med en sådan d&au"
|
Became a member: 2007-10-25
Forum posts: 1102
|
Den slog ju samma gäng med samma kusk senast?
|
|
Reply
|
|
phipe
|
Posted: 2012-08-14 16:35:13  Den slog ju samma gäng med samma kusk senast?
Answer to: "Den slog ju samma gäng med samma kusk senast?"
|
|
Kanske lite ironi...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-08-14 16:48:18  Kanske lite ironi...
Answer to: "Kanske lite ironi..."
|
Became a member:
Forum posts:
|
ingen fawkes med sist.Imorn blir det åka av för svanen i sista sväng  Väljer nog bort opitergium helt !
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-08-14 17:06:02  ingen fawkes med sist.Imorn blir det åka av för svanen i sista sväng  Väljer nog bort opitergium helt !
Answer to: "ingen fawkes med sist.Imorn blir det åka av för svanen i sista s"
|
|
Du kan få rätt...håller de öppet.... 
|
|
Reply
|
|
phipe
|
Posted: 2012-08-14 17:11:20
|
|
Behöver inte Fawkes väldigt mycket tur för att vinna? Ludde får ledningen eller dödens, Fawkes tredje, fjärde ytter och även om han får en bra rygg tror jag inte specielt mycket på honom. Så bra har han väl inte varit? Trots maxklaff tröttnande han till slut och hann undan precis i Kungapokalen. Sen var han såklart bra i Sprintermästaren, men han känns ändå som en b-häst i jämförelse med Opitergium...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-08-14 21:38:12  Behöver inte Fawkes väldigt mycket tur för att vinna? Ludde får ledningen eller dödens, Fawkes tredje, fjärde ytter och även om han får en bra rygg tror jag inte specielt mycket på honom. Så bra har han väl inte varit? Trots maxklaff tröttnande han till slut och hann undan precis i Kungapokalen. Sen var han såklart bra i Sprintermästaren, men han känns ändå som en b-häst i jämförelse med Opitergium...
Answer to: "Behöver inte Fawkes väldigt mycket tur för att vinna? Ludde "
|
Became a member:
Forum posts:
|
inget du behöver ta seriöst, du har väl sett hyr lysande tipsen från scarlets har varit?
2st "stenklara" i lördags som blev sist i mål...........
Opitergium har besegrat detta gänget och bättre hästar än så.... Fawkes är inget i jämförelse.
Är hästen frisk så är han stenklar.
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2012-08-14 23:16:31
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
|
Opitergium borde vinna och blir nog spik på det stora systemet. Men jag vill dock varna för 7 Ghetto Blaster som är ruggigt bra och nu med ny kusk så vet man inte vad som händer, tar med den på ett motsystem.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-08-15 07:25:14  Opitergium borde vinna och blir nog spik på det stora systemet. Men jag vill dock varna för 7 Ghetto Blaster som är ruggigt bra och nu med ny kusk så vet man inte vad som händer, tar med den på ett motsystem.
Answer to: "Opitergium borde vinna och blir nog spik på det stora systemet. Men j"
|
|
Han är dyr den där Ghetto... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-08-15 07:26:40 Edited(1): 2012-08-15 07:27:17  inget du behöver ta seriöst, du har väl sett hyr lysande tipsen från scarlets har varit?
2st "stenklara" i lördags som blev sist i mål...........
Opitergium har besegrat detta gänget och bättre hästar än så.... Fawkes är inget i jämförelse.
Är hästen frisk så är han stenklar.
Answer to: "inget du behöver ta seriöst, du har väl sett hyr lysande tip"
|
|
Jepp...stenklar var ordet...ursäkta "Spanis"... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-08-15 10:01:14
|
Became a member:
Forum posts:
|
Då är det dags för min del att bjuda på mina kassa tips inför omgången:
Börjar med ett riktigt fint lopp där det finns en hel del kanoner. Opitergium är favorit och det är inte motiverat tycker jag. Fawkes och Disco A.e är två riktiga kanoner som man måste ha respekt för i detta lopp. Hade gärna tagit med ghetto men tyvärr lämnar jag nog den utanför. Tar väl även med favoriten fast jag inte tror ett skit på den,vill inte ryka på en favorit om den fuskar bort loppet i ledningen. Tre streck totalt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-08-15 10:25:00  Då är det dags för min del att bjuda på mina kassa tips inför omgången:
Börjar med ett riktigt fint lopp där det finns en hel del kanoner. Opitergium är favorit och det är inte motiverat tycker jag. Fawkes och Disco A.e är två riktiga kanoner som man måste ha respekt för i detta lopp. Hade gärna tagit med ghetto men tyvärr lämnar jag nog den utanför. Tar väl även med favoriten fast jag inte tror ett skit på den,vill inte ryka på en favorit om den fuskar bort loppet i ledningen. Tre streck totalt.
Answer to: "Då är det dags för min del att bjuda på mina kassa ti"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Är Opitergium inte en motiverad favorit? Har du sett nåt trav alls under sommaren eller? Han har pissar på dessa förr och lär göra det igen. Galopp och sjukdom emot.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-08-15 10:52:06  Är Opitergium inte en motiverad favorit? Har du sett nåt trav alls under sommaren eller? Han har pissar på dessa förr och lär göra det igen. Galopp och sjukdom emot.
Answer to: "Är Opitergium inte en motiverad favorit? Har du sett nåt trav al"
|
Became a member:
Forum posts:
|
fawkes emot.Klar förstahäst för mig där  Det som gäller för svanen i sista sväng är att bara hålla reda på hatten så den inte flyger av när det går undan på slutet. Opitergium kan bete sig valpigt och gallopera ,så som alla ludde hästar gör.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
4
|