Jag tror iaf att Soberano driver egen statestik på sin avelshingst, han gjorde det för en, två etapper sen för att se vilka avelshingstar som faktiskt bidrog till bäst facit i insprunget osv på avkommorna, då visade det ju sig iaf att hans Great Horsetail var bästa avelshingsten tätt följd av Lauvins Purgatory och Dance Of Dead eller With....tappa namnet bara för det, men ni vet vem jag menar, fast den här etappen vet jag inte.
Men visst måste det gå att ordna, fast ska allas med kanske det behövs hjälp av Eriksson att få öppna en ny meny avsnitt kanske, för har man en tråd på forumet så kommer ju den snart vara långt in bland de andra eftersom många öppnar nya trådar med gamla ämnen på nytt hela tiden...speciellt nya som kommer och som inte scrollat igenom alla trådar först.
Håller också med föregående att man kanske får ta allt pö om pö...en början kanske vore att de stora avelshingstarnas ägare, sammanställer deras statestik, kanske faxar över allt till något snille här på zonen...typ du DDmannen eller Larockma som jag vet älskar siffror och är duktig på excel bl.a
En start kanske vore också att utse en samordnare, en som gillar hålla på och framför allt har tid,
Man kan ju också vara två o tre samordnare men att man börjar att nysta i det, någon seriös som verkligen brinner för det här och framför allt har tid....singel, pensionär, långtidssjuk etc etc.

Singel kanske var lite elakt till våra kvinnliga körsvänner o tränare.