1
2
3
4
5
6
7
[ 8
]
|
Soberano
|
Posted: 2008-04-05 17:06:26  Med tanke på att Järvsöfaks, vunnit vad var det 19 av 21 försök på Moe Odin och att allt bullshit här inne och slicka röv på världens sämsta kusk/tränare.. att han bara vinner är ju en så jävla fädas (har gjort högskoleprov idag) så det finns ju inte.
Naivt att tro att han ska vinna från alla positioner hursomhelst när han är 14 bast och betäcker 150 arbetshästar om året.
Nej, det var det bästa som kunde hända att han förlora idag så folk får upp ögonen.
Answer to: "Med tanke på att Järvsöfaks, vunnit vad var det 19 av 21 försök på Mo"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 2, BOKLI ELD
|
Hoppas det gick bra på provet....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-05 17:07:20  Med tanke på att Järvsöfaks, vunnit vad var det 19 av 21 försök på Moe Odin och att allt bullshit här inne och slicka röv på världens sämsta kusk/tränare.. att han bara vinner är ju en så jävla fädas (har gjort högskoleprov idag) så det finns ju inte.
Naivt att tro att han ska vinna från alla positioner hursomhelst när han är 14 bast och betäcker 150 arbetshästar om året.
Nej, det var det bästa som kunde hända att han förlora idag så folk får upp ögonen.
Answer to: "Med tanke på att Järvsöfaks, vunnit vad var det 19 av 21 försök på Mo"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, JÄRVSÖFAKS
|
jaja, alla som hade bokli eld på systemet är fan i mig bra på tippa 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-05 17:08:09  jaja, alla som hade bokli eld på systemet är fan i mig bra på tippa 
Answer to: "jaja, alla som hade bokli eld på systemet är fan i mig bra på tippa :D"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MOE ODIN
|
.... lika bra som alla som hade Järvsöfaks spik är naiva.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-04-05 17:10:05
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 10, MOE ODIN
|
Han kommer vara streckad på 80% nästa gång oxå... Själv garderade jag med 4 st men hittade ändå inte vinnaren...
Att Moe Odin inte vinner när han är den som får gå först i spåren är jag inte förvånad över. Den är speedig men absolut ingen krigare. Trodde ju att det var Moe Odin som skulle smyga bakom Faxen, inte tvärtom.
Att skylla på Persson går ju inte heller denna gång. Han kunde ju knappast sändas till dödens då Faksen inte ens kunde hålla sin rygg med varvet kvar...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-05 23:27:16
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, LUMJOR
|
vad har vi lärt oss?jo,att det excciserar inga oslagbara hästar
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-05 23:28:48  vad har vi lärt oss?jo,att det excciserar inga oslagbara hästar
Answer to: "vad har vi lärt oss?jo,att det excciserar inga oslagbara hästar"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, JÄRVSÖFAKS
|
hehe jo commander crowe  .. hehe.. fast.. när han kommer ta steget mot lite tuffare hästar, kommer han nog få stryk..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-05 23:34:15  hehe jo commander crowe  .. hehe.. fast.. när han kommer ta steget mot lite tuffare hästar, kommer han nog få stryk..
Answer to: "hehe jo commander crowe :D.. hehe.. fast.. när han kommer ta steget mot li"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, LUMJOR
|
den som lever får se!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-05 23:48:08
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, LUMJOR
|
alla hästar får stryk förr eller senare!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-06 02:06:30
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, JÄRVSÖFAKS
|
::o jag sätter på mig struten.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-04-06 02:55:43 Edited(1): 2008-04-06 03:01:19
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
V 5, VINNING KOS
|
HaHa Järvsöfaks är slut! Förstår inte att det var folk som inte fattade det! Så skönt att slippa se Jan-Olovs fula flin!!
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-04-06 03:24:49
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 11, JÄRVSÖFAKS
|
Jag tycker det är trist, nästan lite sorgligt. Järvsöfaks har gett mig många trevliga Lördagar o många streck över i andra avdelningar när han startat och jag hoppas det finns mer kvar i han så han kan ta de sista segrarna som behövs till rekordet även om det blir i lättare lopp.. JAg kanske är en dramaqueen och han kanske krossar vidare i vanlig stil igen i Finland men det kändes som det tog slut idag på nåt sätt.. Jag spikar säkert nästa gång igen av sympati/solidaritet då det är en grymt fin pålle!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-06 06:00:34  Jag tycker det är trist, nästan lite sorgligt. Järvsöfaks har gett mig många trevliga Lördagar o många streck över i andra avdelningar när han startat och jag hoppas det finns mer kvar i han så han kan ta de sista segrarna som behövs till rekordet även om det blir i lättare lopp.. JAg kanske är en dramaqueen och han kanske krossar vidare i vanlig stil igen i Finland men det kändes som det tog slut idag på nåt sätt.. Jag spikar säkert nästa gång igen av sympati/solidaritet då det är en grymt fin pålle!!
Answer to: "Jag tycker det är trist, nästan lite sorgligt. Järvsöfaks har gett mig "
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, JÄRVSÖFAKS
|
ja, det var en tung förlust. lite sorgligt slut på sagan. jag tyckte aldrig han kändes som en given vinnare men det verkar ändå som ett tungt slut för honom. det blir väl lite upp och ner nu i hans avslutning nu kan man tänka sig. jag hoppas han kan ta sina segrar och få ett fint slut. det är ju trots allt en av dom finaste hästarna vi haft och han förtjänar ett fint slut.
så tycker jag.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
5
6