1
2
3
4
5
6
7
[ 8
]
9
10
|
|
Posted: 2011-10-14 22:45:32
|
Became a member:
Forum posts:
|
Efter att ha studerat loppet noggrannt och kollat efter motbud så ser jag inte hur sambuca skall kunna förlora.Visst leonas yeti kanske kan hålla upp ledningen men så fort svanen kommer utanpå sä släpper perra och då borde loppet vara över! Spik 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-14 23:01:57  Efter att ha studerat loppet noggrannt och kollat efter motbud så ser jag inte hur sambuca skall kunna förlora.Visst leonas yeti kanske kan hålla upp ledningen men så fort svanen kommer utanpå sä släpper perra och då borde loppet vara över! Spik 
Answer to: "Efter att ha studerat loppet noggrannt och kollat efter motbud så ser"
|
Became a member:
Forum posts:
|
du får nog studera lite till då, du tror på fullaste allvar att åke laddar allt vad han kan för att få gå i 3-4d spår hela första 500 på 09 då, för att få dödens? nee, dåligt påläst sorry 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-10-14 23:09:16  du får nog studera lite till då, du tror på fullaste allvar att åke laddar allt vad han kan för att få gå i 3-4d spår hela första 500 på 09 då, för att få dödens? nee, dåligt påläst sorry 
Answer to: "du får nog studera lite till då, du tror på fullaste allv"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 7, MELLBY SAMBUCA
|
Tror också att Åke laddar för spets 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-14 23:17:57  du får nog studera lite till då, du tror på fullaste allvar att åke laddar allt vad han kan för att få gå i 3-4d spår hela första 500 på 09 då, för att få dödens? nee, dåligt påläst sorry 
Answer to: "du får nog studera lite till då, du tror på fullaste allv"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, MELLBY SAMBUCA
S 7, MELLBY SAMBUCA
|
Tror också åke laddar, ser ingen anledning till att han inte skulle göra? Varit med där framme direkt i samtliga starter.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-14 23:30:39  Nej travspanarn erkänner gärna när han är helt fel ute.. Det handlar helt enkelt om att kunna debattera tills han måste erkänna att han haft fel..
Så här har han t.ex. skrivit om sina egna tips..
 så faktan i början av veckan kanske inte är 100% alla gånger då,
Ont så vinner Mellby sambuca detta.. Ska tydligen vara bättre än senast.. 
Answer to: "Nej travspanarn erkänner gärna när han är helt fel ute."
|
Became a member:
Forum posts:
|
när fan är travspanarn helt fel ute?  ...har du tagit något olagligt nu? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-14 23:32:01  Tror också åke laddar, ser ingen anledning till att han inte skulle göra? Varit med där framme direkt i samtliga starter.
Answer to: "Tror också åke laddar, ser ingen anledning till att han inte sk"
|
Became a member:
Forum posts:
|
åke laddar ja, flr position, åke är ingen julbelidiot, med 3 lika staertsnabba hästar invändigt finns det ingen som tillhör topp 20 i sverige bland kuskarna som kör som en idiot från spår 7, glöm det, han kör för position och kör te slut
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-14 23:36:27  Tror också att Åke laddar för spets 
Answer to: "Tror också att Åke laddar för spets:)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
blir jobbigt imån för er imån när det blir som jag tror 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-14 23:39:49 Edited(1): 2011-10-15 10:54:48  blir jobbigt imån för er imån när det blir som jag tror 
Answer to: "blir jobbigt imån för er imån när det blir som jag tr"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, MELLBY SAMBUCA
S 7, MELLBY SAMBUCA
|
Åke har normalt toppchans.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-15 00:25:09  vem ska kunna vinna menar du? han vinner som skit
Answer to: "vem ska kunna vinna menar du? han vinner som skit"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag har inte menat någon ska vinna, visst har han chans som du säger 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-15 04:22:13
|
Became a member:
Forum posts:
|
har ingen koll pådanskarna, men zaptos hojt på 2 procent tar jag, vid gardering
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-15 06:28:46  Kan inte fatta hur nån kan tycka att Mellby Sambuca är överstreckad till 53%, allt under 95% är ju ett kap. Är ju mer stenklar än Maharajah t.o.m.
Answer to: "Kan inte fatta hur nån kan tycka att Mellby Sambuca är över"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja det stämmer nog o provstarten avgör ! Gör Åke som han brukar dvs. en lugn första o ett rejält i andra som ser fint ut ! Bara o spika !! Kan bli tight men va fan allt är tight nu för tiden !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-15 06:30:59  åke laddar ja, flr position, åke är ingen julbelidiot, med 3 lika staertsnabba hästar invändigt finns det ingen som tillhör topp 20 i sverige bland kuskarna som kör som en idiot från spår 7, glöm det, han kör för position och kör te slut
Answer to: "åke laddar ja, flr position, åke är ingen julbelidiot, med"
|
|
Hästen är snabb ut o med kompisarna innanför så kan han ladda utan problem !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-15 09:40:45  när fan är travspanarn helt fel ute?  ...har du tagit något olagligt nu? 
Answer to: "när fan är travspanarn helt fel ute?:)...har du tagit något"
|
Became a member:
Forum posts:
|
När han trodde Maharajah var stenklar i Prix d'Amerique är det exemplet jag minns starkast. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-15 10:19:44  När han trodde Maharajah var stenklar i Prix d'Amerique är det exemplet jag minns starkast. 
Answer to: "När han trodde Maharajah var stenklar i Prix d'Amerique är det ex"
|
|
Klart man måste få ha sina favorit hästar men de får ju inte bli Pegasus av dom !! Gäller hela tiden att väga in motståndet !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-15 10:54:49  Klart man måste få ha sina favorit hästar men de får ju inte bli Pegasus av dom !! Gäller hela tiden att väga in motståndet !! 
Answer to: "Klart man måste få ha sina favorit hästar men de får"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Precis, även världens bästa häst kan ju torska och ha en dålig dag osv. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-15 10:57:08
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, MELLBY SAMBUCA
S 7, MELLBY SAMBUCA
|
Främsta motståndaren känns som FRAMEABLE men vet inte riktigt hur det ska gå till? lär som sakt bli en hård körning men förr eller senare sitter ju Åke i spetsen. Leonas Yeti är jag inte ett dugg rädd för värst emot är dom två norskarna med sveriges bästa kuskar på.. Frameable + Mysterious. Ser dock inte hur dom ska kunna plocka på Mellby Sambuca på upploppet. Nej jag spikar.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-15 11:06:28  Precis, även världens bästa häst kan ju torska och ha en dålig dag osv. 
Answer to: "Precis, även världens bästa häst kan ju torska och ha e"
|
|
Japp ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-15 11:30:43  När han trodde Maharajah var stenklar i Prix d'Amerique är det exemplet jag minns starkast. 
Answer to: "När han trodde Maharajah var stenklar i Prix d'Amerique är det ex"
|
Became a member:
Forum posts:
|
även en blind hemlös man såg att hästen hade vunnit om hästen hade varit formtoppad och icke bortkörd.
så inget snack om bästa hästen iallafall
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-15 12:00:35  även en blind hemlös man såg att hästen hade vunnit om hästen hade varit formtoppad och icke bortkörd.
så inget snack om bästa hästen iallafall
Answer to: "även en blind hemlös man såg att hästen hade vunnit om"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Märkligt, du är den ende som tycker så. 
Både Hultman och Kihlström erkände att de fick stryk av en bättre häst, de båda vet nog mer om Maharajah än dig? Eller kanske är du som är skötaren måntro?  Då måste jag säga att du har lite brysk framtoning för att vara en tjej.^^
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-10-15 12:03:47
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 7, MELLBY SAMBUCA
S 4, LEONAS YETI
|
Har varit helt inne på o spika hela veckan men ändrar mig nog nu ändå..
(som vanligt)..
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
5
6