Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
Halmstad 2011-01-29
V75-1 Strålfors Lopp Silverdivisionen, försök 6.
1. TRADE EAST 37% 43
Lindblad Niklas
3. PERSOS SEAMAN 30% 62
Söderkvist Stefan
6. AVANTO 30% 49
Svanstedt Åke
7. JUNIOR VANG 29% 65
Jensen Flemming
9. GILLS ABBE 25% 61
Goop Björn
8. HIGHLIGHT BRIZARD 16% 81
Andersen Troels
2. HELL OF A KEMP 9% 160
Untersteiner Peter
12. JUST BY MYSELF 7% 186
Adielsson Erik
4. KARBO CAKE 6% 283
Takter Johnny
5. MR SHIMMER 2% 584
Uhrberg Oscar
10. LORD OF MAKKEGÅRD 2% 292
Andersen Nicolaj
11. BELAFONTE 1% 651
Jonsson Fredrik

Senast uppdaterad: 2011-01-29 18:00:03, källa http://www.atg.se
Staplarna ovan visar vilket ekipage som våra användare tror vinner. Rösta genom att klicka på knappen bredvid ekipaget du tror vinner.
Snabblänkar
V75-1 Halmstad
V75-2 Halmstad
V75-3 Halmstad
V75-4 Halmstad
V75-5 Halmstad
V75-6 Halmstad
V75-7 Halmstad
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75-1 Halmstad

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   2   3   4   5   6   [ 7 ]  
Author Message
Posted: 2011-01-29 15:06:33

Became a member: 
Forum posts:
värsta är väl egentligen att jag har spelat highlite brizard+gills abbe som en galning senaste halvåret , hehe
Reply
Posted: 2011-01-30 17:16:11 Answer to: "värsta är väl egentligen att jag har spelat highlite brizard"

Became a member: 
Forum posts:

V 8, HIGHLIGHT BRIZARD

S 6, AVANTO
Förvånar mig inte att du spelar dom när dom är chanslösa och lämnar bort dom när dom är heta segerbud.

Själv la jag in en skön tvilling på 8,9.
Reply
Posted: 2011-01-30 17:19:19 Edited(1): 2011-01-30 17:22:59 Answer to: "Förvånar mig inte att du spelar dom när dom är chansl&"
Halmstad

Became a member: 
Forum posts:
jaja, du hade säkert 7 rätt också för 100.e gången i rad. Enkelt och snacka när man inte vågar posta system

Har vunnit mina pengar på både gills abbe och highlite brizard.....

Men visst tabbade jag mig i detta loppet, överskattade både trade east+hell of a kemp med bara 1 lopp i kroppen. Brukar dock fungera över lång distans ändå pga det handlar mest om grundträning och det har dem i regel alltid efter lång vila, tydligen inte tillräckligt.
Reply
Posted: 2011-01-30 17:40:05 Edited(1): 2011-01-30 17:49:10
Halmstad

Became a member: 
Forum posts:

V 8, HIGHLIGHT BRIZARD

S 6, AVANTO
Nej, jag har aldrig fått 7 rätt. Vilket är precis vad jag hade förväntat mig (men självklart inte hoppats på

Jag bygger upp mina system/reducerar så att det bara riktar in sig på mkt stora utdelningar, så jag KAN inte få 7 rätt när det blir så här låg utdelning. Och tyvärr så har inte 7:an suttit när det varit väldigt stora utdelningar, även om det varit extremt nära en gång(nos), och väldigt nära ett antal gånger.

Jag har vunnit ganska mkt på 6 rätt dock samt vinnarspel, tvillingspel och DD.

Eftersom du var så nyfiken så tänkte göra dig glad och publicera mitt reducerade i lördags. Men lyckades inte lägga in systemutskriften som bild. Vet inte om det går, men jag lyckades iaf inte, och orkade inte lägga ner ngn tid på att lösa det problemet. . Men du kan ju kolla vilka hästar jag nämnt och föreslagit som spikar.

Eller så gör du det inte. Jag bryr mig inte. Jag bryr mig ännu mindre om att bevisa för dig eller ngn annan hur duktig eller värdelös jag är på spel. Och jag bryr mig inte om dina system heller. har inte tittat på ett enda av dina system och kommer aldrig göra det.
Reply
Posted: 2011-01-30 19:34:16 Answer to: "Nej, jag har aldrig fått 7 rätt. Vilket är precis vad jag h"
Halmstad

Became a member: 
Forum posts:
Dålig bortförklaring att skylla på att du inte kunde få 7 rätt pga låg utdelning, hade räckt med skräll i 1 lopp så hade det gett 50 000kr istället för 8000kr. Själv helgarderade jag tex loppet som jackal face vann och garderade 1 lopp till kraftigt som en av favoriterna vann.

De som hade 7 rätt och fick 8000kr,hade lika väl kunnat ha haft 7 rätt och få 100 000kr eller mer.

Jag spelar själv ganska favoritbetonad och har trots det också varit extremt nära stora pengar flera gånger, varit med på 2 vinster på över 100 000kr(inte ensam).

Men det mesta av mina pengar har hämtats in på platsspel när jag var som mest aktiv. Lättaste spelformen i mina ögon att tjäna pengar på.
Reply
Posted: 2011-01-30 22:59:28 Answer to: "Dålig bortförklaring att skylla på att du inte kunde f&ari"
Halmstad

Became a member: 
Forum posts:

V 8, HIGHLIGHT BRIZARD

S 6, AVANTO
Haha... Du är rolig du....Vi har lite olika perspektiv du och jag. För mig är inte 50 eller 100.000 "mkt hög utdelning". Jag har lagt 50.000 som mest på system. Jag letar miljonvinster, och historiskt sett så måste utdelningen ligga runt 500.000 för att jag överhuvud taget ska ha möjlighet att träffa. Tidigare reducerade jag mest på total streckprocent, men gör inte alltid så längre. Finns andra sätt också.

Jag är långt ifrån någon professionell "high-roller". Ibland gör jag ett system för bara några hundralappar. Men min poäng är att jag tjänar väldigt bra i mitt dagliga jobb och finner ingen motivation till att sitta och studera lopparkivet på kvällarna för att kanske hitta lösningen för 50.000. Visst. 10-50.000 är väldigt om vi snackar tvilling, vinnarspel eller DD. Men det spelet är endast till för att finansiera mina V75-system. Jag skulle inte ens ta ut vinster på ett par hundratusen från mitt ATG-konto. Såna vinster blir jag nöjd över för då kan jag använda dom till att göra stora system och dämed öka mina chanser att vinna miljoner.
Reply
Posted: 2011-01-31 14:37:39

Became a member: 
Forum posts:

V 1, TRADE EAST
Jävla pisskusk att ge olika budskap, först ska han köra i ryggar och tror inte på chans, sen vägrar han släppa spetsen, p.g.a. hans uttalande om att släppa spetsen chansade jag bort vinnaren, men nu fick han ju loppet på ett fat.
Reply
1   2   3   4   5   6   [ 7 ]