1
2
3
4
5
[ 6
]
|
|
Posted: 2011-08-07 20:07:54  Vad har det med saken att göra att jag är "totalt okunnig"? det är det faktum att du är helt fel ute i ditt travtippande som du ska försvara dig mot. Jag skulle bra gärna vilja se statistik på dina spikar, vad har du? 10%? inte bra för en travexpert som du........
Går inte att alltid skylla på att hästarna alltid är sjuka, så ofta är dem inte sjuka travexperten....Kanske borde leta efter andra orsaker till varför dina tips misslyckas?
Istället för att ge en vettig förklaring till dina usla tips eller att erkänna du varit TOTALT fel ute så väljer du att gå till personangrepp mot mig och säga att jag är totalt okunnig osv osv. Vad hjälper det? jag har aldrig ens sagt att jag är kunnig eller att jag är någon expert. Förstår inte vad det har med saken att göra när DINA tips är fel hela tiden.............
vad är jag? en inbiten travfanatiker som hållt på med hästar sedan barnsben i stallet och älskar sporten. Tippsexpert är jag absolut inte, även om jag vunnit en del pengar genom åren.
Answer to: "Vad har det med saken att göra att jag är "totalt okunnig&qu"
|
Became a member:
Forum posts:
|
du verkar ju inte förstå att det är DIAN tips som suger INTE MINA caballion va klar, inte carlos lightning, men du ska ha cred att du hittade 2 spikar som var 2a imål, är betydligt bättre än du lyckats med tidigare, så fortsätt samma spår så kanske du sätter en spik snart då kan du vara kaxig, deal?
|
|
Reply
|
|
ddmannen
|
Posted: 2011-08-07 20:21:45  försvar? behöver aldrig försvara mig mot en totalt okunnig.
som jag sagt t5e dig innan och måste tydligen upprepa, ibland är hästarna sjuka, inget mer med det, kan man inte se det som totalt okunnig (däravnamnet) så ä'r det bara synd om personen ifråga som själv aldrig kunnat sätta en spik endå dum nog att gå i klinch med andra.
Answer to: "försvar? behöver aldrig försvara mig mot en totalt okunnig.
"
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
V 2, CARLOS LIGHTNING
|
som försvar är det ändå ganska bra , om hästen förlorar så är den sjuk , ifrågarsätter man om hästen verkligen var sjuk så är man okunnig , istortsett vattentätt försvar.
Sen kan du mycket väl har rätt eller fel , spelar egentligen ingen roll , försvaret funkar ändå.
Att skylla på sjukdom är ganska vanligt när topphäst som blåst upp till någon som är mycket bättre än alla andra , sett bl a när Mack Lobell , Maharajah förlorade och Kjell P skylde på Orlov när Ina torskade något V75-lopp.
Detta fenomen uppkommer oftast när man intar en viss hållning från början ,
Däremot så vi inga tendenser till detta Hos Jari Turja när Varenne torskade.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-07 20:55:57  du verkar ju inte förstå att det är DIAN tips som suger INTE MINA caballion va klar, inte carlos lightning, men du ska ha cred att du hittade 2 spikar som var 2a imål, är betydligt bättre än du lyckats med tidigare, så fortsätt samma spår så kanske du sätter en spik snart då kan du vara kaxig, deal?
Answer to: "du verkar ju inte förstå att det är DIAN tips som suger INT"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Är väl du som inte förstår? mina tips är väl inte relevanta för 5 öre? varför skulle dem vara det???? Jag har inte utpekat mig som någon tippsexpert som är bäst och tror sig sätta stenklara hela tiden.
Jag förstår att du med ditt fruktansvärda ego och begränsade kunskaper inte förstår hur fel ute du var när du kallade carlos lightning för "chanslös", men för det kan du väl ändå försöka leta innanför pannbenet och erkänna att du var fel ute...... (som du oftast är)
Tråkigt att du sedan på senare tid börjat kalla hästar för stenklara efter dem gått i mål och inte nämnt 1 ord om dem i tråden, ganska lågt för en tipsexpert även av dina måt......Tror nog att du spikade svanstedt som vanligt 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-07 21:07:08
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kan tillägga sedan, att du säger nu travspanarn att caballion var stenklar, det betyder lika mycket som att jag säger att jag hade en stark tvilling på caballion+carlos lightning efter loppet är kört. Det betyder inget........
Men jag sade i alla fall att jag trodde det stod mellan 2 hästar och caballion var motbudet till carlos lightning. Det var INNAN loppet kördes 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-07 21:26:21
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, CARLOS LIGHTNING
|
Caballion var ju ruggig. En av de bästa prestationerna man sett på en travbana. Carlos Lightning var oxå riktigt bra, men det är ju omöjligt att vinna när Caballion var rent onaturligt bra.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-07 21:27:00 Edited(1): 2011-08-07 21:32:14  som försvar är det ändå ganska bra , om hästen förlorar så är den sjuk , ifrågarsätter man om hästen verkligen var sjuk så är man okunnig , istortsett vattentätt försvar.
Sen kan du mycket väl har rätt eller fel , spelar egentligen ingen roll , försvaret funkar ändå.
Att skylla på sjukdom är ganska vanligt när topphäst som blåst upp till någon som är mycket bättre än alla andra , sett bl a när Mack Lobell , Maharajah förlorade och Kjell P skylde på Orlov när Ina torskade något V75-lopp.
Detta fenomen uppkommer oftast när man intar en viss hållning från början ,
Däremot så vi inga tendenser till detta Hos Jari Turja när Varenne torskade.
Answer to: "som försvar är det ändå ganska bra , om hästen f&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
försvar? är ju ren fakta bara, inte svårare än så., vad jag evt så är dte inte ifrågasatt ens att hästen varit sjuk, men möjligt du är okunnig som du säger.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-07 21:27:48 Edited(3): 2011-08-07 21:34:21  Kan tillägga sedan, att du säger nu travspanarn att caballion var stenklar, det betyder lika mycket som att jag säger att jag hade en stark tvilling på caballion+carlos lightning efter loppet är kört. Det betyder inget........
Men jag sade i alla fall att jag trodde det stod mellan 2 hästar och caballion var motbudet till carlos lightning. Det var INNAN loppet kördes 
Answer to: "Kan tillägga sedan, att du säger nu travspanarn att caballion var"
|
Became a member:
Forum posts:
|
till skillnad från dig så kan jag vissa upp ett vinnarkvitto på 5000 vinnare på caballion om du vill, vill du det?
kan visa upp att jag har den spik på v75 med, om du nu ska vara sådan att du tror jag hittar på hela tiden, bara för att jag inte säger att en häst e stenklar innan betyder det inte att jag inte vet/tycker det , inte direkt så att jag ger ut/skriver alla vinnare jag tycker är stenklara.
Om du för en gång skull skulle spika någon av mina stenklara på v75, så kan jag garantera ddig att du skulle få spikar som sitter för en gång skull, vad säger du? ska du inte prova det en vecka? inte direkt så att du har något att förlora på det, eller hur?
har 2-3 stenklara till nästa v75a, ska du prova spika dem? så kanske det blir lite mer spänning för dig.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-07 21:43:01  Är väl du som inte förstår? mina tips är väl inte relevanta för 5 öre? varför skulle dem vara det???? Jag har inte utpekat mig som någon tippsexpert som är bäst och tror sig sätta stenklara hela tiden.
Jag förstår att du med ditt fruktansvärda ego och begränsade kunskaper inte förstår hur fel ute du var när du kallade carlos lightning för "chanslös", men för det kan du väl ändå försöka leta innanför pannbenet och erkänna att du var fel ute...... (som du oftast är)
Tråkigt att du sedan på senare tid börjat kalla hästar för stenklara efter dem gått i mål och inte nämnt 1 ord om dem i tråden, ganska lågt för en tipsexpert även av dina måt......Tror nog att du spikade svanstedt som vanligt 
Answer to: "Är väl du som inte förstår? mina tips är väl"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ganska ironisk du försöker driva med mina åke vinnare, den paybacken på åkevinnare är mer är du troligen ha ri pesnion på 1 år, så är bara pinsamt du nämner det, sjukt du inte har den insikten.
Om 3 veckor så kan du KÖPA mina vinnartips på min sida tillsammans med ranking och analys av loppen, givetvis är detta valfritt, men ät en tjänst jag STARKT rekommenderar till dig, så jag är 110% säker att du har gigantisk stor nytta av detta till en rimlig peng,.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-08 07:16:49  ganska ironisk du försöker driva med mina åke vinnare, den paybacken på åkevinnare är mer är du troligen ha ri pesnion på 1 år, så är bara pinsamt du nämner det, sjukt du inte har den insikten.
Om 3 veckor så kan du KÖPA mina vinnartips på min sida tillsammans med ranking och analys av loppen, givetvis är detta valfritt, men ät en tjänst jag STARKT rekommenderar till dig, så jag är 110% säker att du har gigantisk stor nytta av detta till en rimlig peng,.
Answer to: "ganska ironisk du försöker driva med mina åke vinnare, den "
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Lycka till !! De behövs numera..det är många som lämnar tips !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-08 11:15:28  Lycka till !! De behövs numera..det är många som lämnar tips !! 
Answer to: "Lycka till !! De behövs numera..det är många som lämna"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tack, jo det är det, själv tycker jag de flesta har usla tips, så jag tror många komemr ha nytta av det, lr jag vet många kommer det
är en kul grej och givetvis valfri med 
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
5
[ 6