1
2
[ 3
]
4
5
6
|
tommie
|
Posted: 2011-08-05 20:53:09
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Carlos Lightning ska gå en hög 13-tid.. Då bara vinner han.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-05 21:15:34  Carlos Lightning ska gå en hög 13-tid.. Då bara vinner han.
Answer to: "Carlos Lightning ska gå en hög 13-tid.. Då bara vinner han"
|
Became a member:
Forum posts:
|
totalt chanslös, inget slösa streck på,. trodde ne rutinerad räv som dig skulle genomskåda det, men icke tydligen 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-08-05 21:20:29  totalt chanslös, inget slösa streck på,. trodde ne rutinerad räv som dig skulle genomskåda det, men icke tydligen 
Answer to: "totalt chanslös, inget slösa streck på,. trodde ne rutinera"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Har jag skrivit att jag tror att han ska göra det? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-05 21:31:23 Edited(3): 2011-08-05 21:35:08  Har jag skrivit att jag tror att han ska göra det? 
Answer to: "Har jag skrivit att jag tror att han ska göra det?:)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hum...du lämnar öppet för tolkning tycker jag
man får lite intrycket av att du menar på att den lär kunna gå en 13 tid iallafalL 
och därav och ha bra chans
men min åsikt om hög 13 tid är så sjukt mkt trams bara 
får vara glad om den tar pengar och kommer imål
bara en dåre spikar
behöver väll inte ens nämna vem som spikar heller, hi hi  
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-05 21:57:53
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, BALLY'S SMASH
|
Omgångens värsting: 3 Bally´s Smash!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-05 22:07:03  hum...du lämnar öppet för tolkning tycker jag
man får lite intrycket av att du menar på att den lär kunna gå en 13 tid iallafalL 
och därav och ha bra chans
men min åsikt om hög 13 tid är så sjukt mkt trams bara 
får vara glad om den tar pengar och kommer imål
bara en dåre spikar
behöver väll inte ens nämna vem som spikar heller, hi hi  
Answer to: "hum...du lämnar öppet för tolkning tycker jag:)
man f&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ZERBA G.
S 1, ZERBA G.
|
Jag tycker att du är lite snett ute. inte för att jag tror att den springer under 1.14. Men det räcker att den springer 1.15 för att det ska krävas typ 1.13,5 för dom längst bak att hinna ikapp. Så Carlos tycker jag har hyfsad vinstchans och även om det inte är en spik för mig tycker jag inte att man är ute och cyklar om man spikar den i en knepig omgång. känns som att du baissar den extra bara för att Folke var tidigt ute med att snacka om den.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-08-05 22:30:55
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 9, WISS PEN
S 3, BALLY'S SMASH
|
"Husse" verkar ju tro stenhårt på sinhäst iallafall.. Snckar svenskt rekord för 4åringar o grejer..
Tror inte på Carlos men sånt där kan få en tveksam..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-05 22:59:22  Jag tycker att du är lite snett ute. inte för att jag tror att den springer under 1.14. Men det räcker att den springer 1.15 för att det ska krävas typ 1.13,5 för dom längst bak att hinna ikapp. Så Carlos tycker jag har hyfsad vinstchans och även om det inte är en spik för mig tycker jag inte att man är ute och cyklar om man spikar den i en knepig omgång. känns som att du baissar den extra bara för att Folke var tidigt ute med att snacka om den.
Answer to: "Jag tycker att du är lite snett ute. inte för att jag tror att de"
|
Became a member:
Forum posts:
|
har faktiskt inget med folke att göra, är omgångens mest överstreckade häst, kommer aldrig ha nån vinstchans i loppet heller. Imorgon när loppet gått fattar du varför
inser du att den inte skulle varit i närheten av så upphaussad som den var 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-05 23:12:21
|
Became a member:
Forum posts:
|
Senast jag snackade upp Carlos lightning så minns jag att travspanarn sade att den var chanslös tills sådär 30 min innan start då den plötsligt kunde vinna
SJÄLVKLART är det bra segerchans, allt annat är idioti att tro. Enkelvolt med 3 hästar = garanterat felfri och spets. Hästen har OTROLIGT lite pengar på sig i förhållande till kapacitet. Caballion är motbud, men har 40m tillägg+2.a och 3.e spår längs vägen. Ta ställning av 2st betrodda och spikar den jag tror mest på.
Lycka till gott folk, jag ror hem mina pengar på carlos lightning 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-05 23:56:02
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag är mer inne på travspanarns linje här absolut. Carlos Lightning är ju överstreckad så hette duga. många bra hästar, öppet lopp. Final, det kommer bli race och köras om det nu och carlos håller förmodligen inte då. jag har dock en del hästar med så carlos får plats på systemet ändå. att det är omgångens mest överstreckade häst? svar ja!!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-06 00:17:17 Edited(2): 2011-08-06 00:18:07  Senast jag snackade upp Carlos lightning så minns jag att travspanarn sade att den var chanslös tills sådär 30 min innan start då den plötsligt kunde vinna
SJÄLVKLART är det bra segerchans, allt annat är idioti att tro. Enkelvolt med 3 hästar = garanterat felfri och spets. Hästen har OTROLIGT lite pengar på sig i förhållande till kapacitet. Caballion är motbud, men har 40m tillägg+2.a och 3.e spår längs vägen. Ta ställning av 2st betrodda och spikar den jag tror mest på.
Lycka till gott folk, jag ror hem mina pengar på carlos lightning 
Answer to: "Senast jag snackade upp Carlos lightning så minns jag att travspanarn"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hade med carlos på 2 senast på v75, gillar ta me dem som jag tror kan vinna /slash/ har bra vinstchans
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-06 00:19:35  jag är mer inne på travspanarns linje här absolut. Carlos Lightning är ju överstreckad så hette duga. många bra hästar, öppet lopp. Final, det kommer bli race och köras om det nu och carlos håller förmodligen inte då. jag har dock en del hästar med så carlos får plats på systemet ändå. att det är omgångens mest överstreckade häst? svar ja!!!
Answer to: "jag är mer inne på travspanarns linje här absolut. Carlos L"
|
Became a member:
Forum posts:
|
skönt se det finns mer vettiga människor
låter på folke som att carlos har lika bra chans som raja mirchi hade senast, enough said.
Visst på en kupong där man har halva fältet så kan carlos streckas, inget tvivel
|
|
Reply
|
|
travspelarn
|
Posted: 2011-08-06 02:00:18  skönt se det finns mer vettiga människor
låter på folke som att carlos har lika bra chans som raja mirchi hade senast, enough said.
Visst på en kupong där man har halva fältet så kan carlos streckas, inget tvivel
Answer to: "skönt se det finns mer vettiga människor:)
låter på"
|
Became a member: 2007-10-25
Forum posts: 1102
|
Det är bara löjligt att påstå att Carlos skulle vara chanslös. Såg ut som en stjärna redan i debuten för nurmos men nu har man äntligen fått ordning på hästen.
Senast på valla var banan omlagd och han fick inte ordentligt fäste. Gick trots det 13,7 sista 2100 med fjärdespår genom sista sväng. Såg inte direkt tom ut på det heller... Han kan säkert dryga 14 imorgon och då får Cabaillon vara bra om han ska hinna ifatt. Dessutom blir det eventuellt barfota runt om imorgon. Som sagt, enbart löjligt att påstå att han skulle vara chanslös...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-06 02:04:02  Det är bara löjligt att påstå att Carlos skulle vara chanslös. Såg ut som en stjärna redan i debuten för nurmos men nu har man äntligen fått ordning på hästen.
Senast på valla var banan omlagd och han fick inte ordentligt fäste. Gick trots det 13,7 sista 2100 med fjärdespår genom sista sväng. Såg inte direkt tom ut på det heller... Han kan säkert dryga 14 imorgon och då får Cabaillon vara bra om han ska hinna ifatt. Dessutom blir det eventuellt barfota runt om imorgon. Som sagt, enbart löjligt att påstå att han skulle vara chanslös...
Answer to: "Det är bara löjligt att påstå att Carlos skulle vara "
|
Became a member:
Forum posts:
|
gievtvis är ingen häst chanslös, chanslös är bara ett uttryck för att visa vad man menar med hästens chans imorgon.
dvs att den är väldigt liten, stirra sig blind på tider är för amatörspelarna att göra
|
|
Reply
|
|
travspelarn
|
Posted: 2011-08-06 02:16:00  gievtvis är ingen häst chanslös, chanslös är bara ett uttryck för att visa vad man menar med hästens chans imorgon.
dvs att den är väldigt liten, stirra sig blind på tider är för amatörspelarna att göra
Answer to: "gievtvis är ingen häst chanslös, chanslös är bara "
|
Became a member: 2007-10-25
Forum posts: 1102
|
Jag har inte stirrat mig blind på några tider. Men visst spelar det roll om Carlos springer 16 eller 14 imorgon. Desto bättre tid han springer, desto snabbare måste Cabaillon springa för att hinna ifatt.
Jag tror inte jag ska spika, men ditt avlag gör mig sugen. Sist jag gjorde tvärt om mot dina tips gick det utmärkt. Finders, har han kommit imål än? Jo han startar ju imorgon. Lika överlägsen då?
God natt. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-06 02:24:35  Jag har inte stirrat mig blind på några tider. Men visst spelar det roll om Carlos springer 16 eller 14 imorgon. Desto bättre tid han springer, desto snabbare måste Cabaillon springa för att hinna ifatt.
Jag tror inte jag ska spika, men ditt avlag gör mig sugen. Sist jag gjorde tvärt om mot dina tips gick det utmärkt. Finders, har han kommit imål än? Jo han startar ju imorgon. Lika överlägsen då?
God natt. 
Answer to: "Jag har inte stirrat mig blind på några tider. Men visst spelar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
gievtvis ska du göra som det du tror på, rekommenderar jag alla  blir säkert bra så 
|
|
Reply
|
|
urquell
|
Posted: 2011-08-06 02:29:45
|
Became a member: 2008-10-28
Forum posts: 272
V 13, G.H.NEMO
S 3, BALLY'S SMASH
|
ballys till ledning i kurvan, men GH Nemo spurtar förbi Caballion på slutet
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-06 08:50:09  jag är mer inne på travspanarns linje här absolut. Carlos Lightning är ju överstreckad så hette duga. många bra hästar, öppet lopp. Final, det kommer bli race och köras om det nu och carlos håller förmodligen inte då. jag har dock en del hästar med så carlos får plats på systemet ändå. att det är omgångens mest överstreckade häst? svar ja!!!
Answer to: "jag är mer inne på travspanarns linje här absolut. Carlos L"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad baserar du på att han är överstreckad och inte håller? Hästen har visat stor kapacitet och lekt i alla sina lopp. Vinsten var från dödens åkandes över uploppet på 14.2 över medel. Tror inte ens att någon på 20m tillägg kan röra carlos lightning om dem så varit på samma start.
Får ni inte se idag, så kanske i derbyt för hur bra carlos lightning är. Överstreckad är han knappast.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-06 10:28:42 Edited(1): 2011-08-06 10:33:34  vad baserar du på att han är överstreckad och inte håller? Hästen har visat stor kapacitet och lekt i alla sina lopp. Vinsten var från dödens åkandes över uploppet på 14.2 över medel. Tror inte ens att någon på 20m tillägg kan röra carlos lightning om dem så varit på samma start.
Får ni inte se idag, så kanske i derbyt för hur bra carlos lightning är. Överstreckad är han knappast.......
Answer to: "vad baserar du på att han är överstreckad och inte hå"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad jag baserar det på? trodde jag man enkelt kunde se faktiskt. av 87 hästar så är han streckad på plats nummer 2.  det finns mycket bättre spikar som har större chans och bättre spelmässigt deesutom!
|
|
Reply
|
|
philip
|
Posted: 2011-08-06 11:06:26
|
Became a member: 2010-07-14
Forum posts: 112
V 13, G.H.NEMO