1
2
3
4
[ 5
]
6
|
|
Posted: 2011-08-06 16:52:05  Bra hästar här Carlos o Caballion !! 
Answer to: "Bra hästar här Carlos o Caballion !!:)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
japp synd bara på utdelningen
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-06 16:52:09
|
Became a member:
Forum posts:
V 14, CABALLION
|
Om Fredrik Larsson kört har han KNAPPAST gått ner i rygg på Jorma...denna styrningen skiljer kuskar o kuskar 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-06 16:53:04  Om Fredrik Larsson kört har han KNAPPAST gått ner i rygg på Jorma...denna styrningen skiljer kuskar o kuskar 
Answer to: "Om Fredrik Larsson kört har han KNAPPAST gått ner i rygg på"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja Örjan är "lite" bättre.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-06 16:53:07  Om Fredrik Larsson kört har han KNAPPAST gått ner i rygg på Jorma...denna styrningen skiljer kuskar o kuskar 
Answer to: "Om Fredrik Larsson kört har han KNAPPAST gått ner i rygg på"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hoppas att bröderna fattar snart
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-08-06 16:54:12
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 9, WISS PEN
S 3, BALLY'S SMASH
|
Självklart vinner den som ger sämst..
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-08-06 16:56:37
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 12, NEO SMED
|
Nu ska jag ta stora ord i mun här.. Caballion en häst för Prix d'Amerique?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-06 16:57:01  Hoppas att bröderna fattar snart
Answer to: "Hoppas att bröderna fattar snart"
|
|
Tror ja inte... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-06 16:59:58  Nu ska jag ta stora ord i mun här.. Caballion en häst för Prix d'Amerique?
Answer to: "Nu ska jag ta stora ord i mun här.. Caballion en häst för Pr"
|
|
Vet inte de..men Örjan är nog inte ledig.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-06 17:02:42  Tror ja inte... 
Answer to: "Tror ja inte...:("
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag tror att en av dom vet och förstår 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-08-06 17:09:01  Vet inte de..men Örjan är nog inte ledig.. 
Answer to: "Vet inte de..men Örjan är nog inte ledig..;)"
|
V 12, NEO SMED
|
Tiden 12.2 är vansinnigt imponerande och på sättet han gör det.. En av årets svettigaste prestationer alla kategorier hittills. Hittar de en kusk så blir han att räkna med i alla långlopp där inte Maharajah, Ready Cash, Timoko eller Rapide Lebel startar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-06 17:57:15  Tiden 12.2 är vansinnigt imponerande och på sättet han gör det.. En av årets svettigaste prestationer alla kategorier hittills. Hittar de en kusk så blir han att räkna med i alla långlopp där inte Maharajah, Ready Cash, Timoko eller Rapide Lebel startar.
Answer to: "Tiden 12.2 är vansinnigt imponerande och på sättet han g&ou"
|
Became a member:
Forum posts:
|
givetvis var 12,2 en felskrivning
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-08-06 23:52:22  givetvis var 12,2 en felskrivning
Answer to: "givetvis var 12,2 en felskrivning"
|
V 12, NEO SMED
|
Ja, annars hade det nästan varit osannolikt bra.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-07 09:58:49
|
Became a member:
Forum posts:
|
Som väntat, en kamp mellan 2 giganter, synd man valde fel
Men tror nog att carlos lightning går framåt en del med varje lopp då han är relativt orutinerad fortfarande. Caballion till världens största lopp? självklart, men inte med fredde
Som vanligt hade travspanarn fel igen, Carlos lightning var ljusår från chanslös i detta loppet....
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-07 10:37:04  Som väntat, en kamp mellan 2 giganter, synd man valde fel
Men tror nog att carlos lightning går framåt en del med varje lopp då han är relativt orutinerad fortfarande. Caballion till världens största lopp? självklart, men inte med fredde
Som vanligt hade travspanarn fel igen, Carlos lightning var ljusår från chanslös i detta loppet....
Answer to: "Som väntat, en kamp mellan 2 giganter, synd man valde fel :(
Men tr"
|
|
Precis..han tar i för mycket ibland... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-07 11:02:48
|
Became a member:
Forum posts:
V 14, CABALLION
|
Snacka om slöseri på streck, men jag hade med topp 5 tror jag hehe
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-07 11:06:22  Som väntat, en kamp mellan 2 giganter, synd man valde fel
Answer to: "Som väntat, en kamp mellan 2 giganter, synd man valde fel :(
Men tr"
|
Became a member:
Forum posts:
|
prova sätta en spik istället, du sätter max 1 av 10, tror knappast du säger emot där heller.
|
|
Reply
|
|
larockma
|
Posted: 2011-08-07 12:44:04  prova sätta en spik istället, du sätter max 1 av 10, tror knappast du säger emot där heller.
Answer to: "prova sätta en spik istället, du sätter max 1 av 10, tror kn"
|
Became a member: 2008-11-18
Forum posts: 1474
V 9, WISS PEN
|
Hur ser din egen stats för spik i år ut? För du noteringar på detta?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-07 12:46:33  prova sätta en spik istället, du sätter max 1 av 10, tror knappast du säger emot där heller.
Answer to: "prova sätta en spik istället, du sätter max 1 av 10, tror kn"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha, grymt försvar killen
Å andra sidan promotar jag mig inte som en superexpert som ska sätta stenklara hela tiden, det gör du...........
Fast denna omgången var du relativt defensiv med dina stenklara? hade du något rätt??  Her ratzeputz var "stenklar" väl?
Men alltid kul att se när du skämmer ut dig själv, alla såg ju hur chanslös carlos lightning var 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-07 15:42:20 Edited(3): 2011-08-07 15:56:40  haha, grymt försvar killen
Å andra sidan promotar jag mig inte som en superexpert som ska sätta stenklara hela tiden, det gör du...........
Fast denna omgången var du relativt defensiv med dina stenklara? hade du något rätt??  Her ratzeputz var "stenklar" väl?
Men alltid kul att se när du skämmer ut dig själv, alla såg ju hur chanslös carlos lightning var 
Answer to: "haha, grymt försvar killen :)
Å andra sidan promotar jag mig "
|
Became a member:
Forum posts:
|
försvar? behöver aldrig försvara mig mot en totalt okunnig.
som jag sagt te dig innan och måste tydligen upprepa, ibland är hästarna sjuka, inget mer med det, kan man inte se det som totalt okunnig (därav namnet) så är det bara synd om personen ifråga, som själv aldrig kunnat sätta en spik, men endå är dum nog att gå i klinch med andra.
kan tillägga enda gången jag kan ges namnet superexpekt är när jag jämförs med dig.
det om något är utom allt tvivel STENSÄKERT
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-07 19:52:37 Edited(1): 2011-08-07 19:53:52  försvar? behöver aldrig försvara mig mot en totalt okunnig.
som jag sagt te dig innan och måste tydligen upprepa, ibland är hästarna sjuka, inget mer med det, kan man inte se det som totalt okunnig (därav namnet) så är det bara synd om personen ifråga, som själv aldrig kunnat sätta en spik, men endå är dum nog att gå i klinch med andra.
kan tillägga enda gången jag kan ges namnet superexpekt är när jag jämförs med dig.
det om något är utom allt tvivel STENSÄKERT
Answer to: "försvar? behöver aldrig försvara mig mot en totalt okunnig.
"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vad har det med saken att göra att jag är "totalt okunnig"? det är det faktum att du är helt fel ute i ditt travtippande som du ska försvara dig mot. Jag skulle bra gärna vilja se statistik på dina spikar, vad har du? 10%? inte bra för en travexpert som du........
Går inte att alltid skylla på att hästarna alltid är sjuka, så ofta är dem inte sjuka travexperten....Kanske borde leta efter andra orsaker till varför dina tips misslyckas?
Istället för att ge en vettig förklaring till dina usla tips eller att erkänna du varit TOTALT fel ute så väljer du att gå till personangrepp mot mig och säga att jag är totalt okunnig osv osv. Vad hjälper det? jag har aldrig ens sagt att jag är kunnig eller att jag är någon expert. Förstår inte vad det har med saken att göra när DINA tips är fel hela tiden.............
vad är jag? en inbiten travfanatiker som hållt på med hästar sedan barnsben i stallet och älskar sporten. Tippsexpert är jag absolut inte, även om jag vunnit en del pengar genom åren.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]
6