1
2
3
4
5
[ 6
]
|
Post removed
|
Posted: 2010-12-28 16:00:35
 hum...verkar som du har läsvårigheter
Så jag tar det igen 
tar det 2 gånger för att vara på det säkra
Jag håller med dig helt.
Jag håller med dig helt.
Sedan när du säger att jag är bäst på trav i hela världen så funkar det inte riktigt så.
Trav är en stor sport med många delar i sig, olika personer är olika duktiga på olika saker, ungefär som att gå i skolan, man är olika duktig på olika saker
Kommer du ihåg om du gick i skolan när du var liten? 
Eller om du va duktig på något alls?
Väl mött spanis
Answer to: "hum...verkar som du har läsvårigheter:)
Så jag tar det "
|
|
|
Posted: 2010-12-28 16:10:02  Jag skrev att det var det sämsta som kunde hända för Jaded att Marshland hamnade i dödens. Och på det inlägget svarade du att jag verkar inte kunna mycket om trav... Nu håller du helt plötsligt med...
Answer to: "Jag skrev att det var det sämsta som kunde hända för Jaded a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nu håller jag helt plötsligt med....när har jag inte gjort det då??..blir förvirrad nu
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-12-28 16:17:46
Edited(2): 2010-12-28 16:19:59  nu håller jag helt plötsligt med....när har jag inte gjort det då??..blir förvirrad nu
Answer to: "nu håller jag helt plötsligt med....när har jag inte gjort "
|
|
|
Posted: 2010-12-28 16:53:36  När jag skrev längre upp i tråden att det inte var bra för Jaded att Marshland satt i dödens så skrev du till mej att jag inte verkade kunna mycket om trav.. Då antog jag att du inte höll med om de ja skrev... Fattar du? Om du inte gör det så läs tråden igen. Klockan 15:14:56 idag skrev du det inlägget.
Answer to: "När jag skrev längre upp i tråden att det inte var bra f&ou"
|
Became a member:
Forum posts:
|
klart jag fattar, tänkte mer lägga mig på din allmänna dagisnivå
Hade inte så mkt att göra med just ämnet 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-12-28 17:05:35
|
|
|
Posted: 2010-12-28 17:27:04  Nej,det hade ju varit märkligt om du hade hållit dej till ämnet nu, när du aldrig gör det annars. 
Answer to: "Nej,det hade ju varit märkligt om du hade hållit dej till ä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tänkte lägga mig på samma nivå så vi talar samma språk bara 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-12-28 17:34:52
 tänkte lägga mig på samma nivå så vi talar samma språk bara 
Answer to: "tänkte lägga mig på samma nivå så vi talar samm"
|
|
|
Posted: 2010-12-28 18:01:32 Edited(1): 2010-12-28 18:01:59  Du kommer aldrig upp på min nivå lillgrabben.  Varför tar du inte dina låtsas tips och drar från forumet? 
Answer to: "Du kommer aldrig upp på min nivå lillgrabben.:D Varför tar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
är man ca 1.10 lång så är man mer än kvalificerad för din nivå, vad vad gäller tips så är det ingen högoddsare att du tar direkt från väggtidningen och skarvar.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-12-28 18:12:08
 är man ca 1.10 lång så är man mer än kvalificerad för din nivå, vad vad gäller tips så är det ingen högoddsare att du tar direkt från väggtidningen och skarvar.
Answer to: "är man ca 1.10 lång så är man mer än kvalificera"
|
|
|
Posted: 2010-12-28 18:19:08  Hur känns det att vara en finnig liten 14-åring vars högsta önskan är att förstöra ett travforum...  Du är patetisk och det är synd att du snart har lyckats förstöra detta forum.. Inte konstigt att du aldrig lagt ut ett vinstbevis eftersom du inte har åldern inne för att spela... 
Answer to: "Hur känns det att vara en finnig liten 14-åring vars högsta"
|
Became a member:
Forum posts:
|
åhfan, jag som trodde du sa att du inte var grinig. ojoj
|
|
Reply
|
|
Post removed