1
2
3
4
5
[ 6
]
7
|
dujorha
|
Posted: 2010-11-20 16:59:24
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Åke skulle ha kört !! Synd Spanis !! 
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2010-11-20 17:01:15
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 3, ROBIN K.
|
Fan vad jag hatar sånna här små marginaler. Hade han varit 20 meter efter hade det känns MKT bättre.
Ja jag vet att jag vann 19 tusen på målfoto i onsdags men det glömmer man snabbt  Dom pengarna går oavkortat till en elbas så hade varit fint att få in lite cash här.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-20 17:02:13  Åke skulle ha kört !! Synd Spanis !! 
Answer to: "Åke skulle ha kört !! Synd Spanis !!:("
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, CLASSIC TILE
|
skrev det innan, var enda sättet hästen inte vinner om Per ska sitta i kön och såsa och aldrig köra, går inte vinna då, va bara styra på efter 3-400 mm på målrakan sedna had ehan inte lagt det loppet.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-11-20 17:05:18  skrev det innan, var enda sättet hästen inte vinner om Per ska sitta i kön och såsa och aldrig köra, går inte vinna då, va bara styra på efter 3-400 mm på målrakan sedna had ehan inte lagt det loppet.
Answer to: "skrev det innan, var enda sättet hästen inte vinner om Per ska si"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 10, CLASSIC TILE
S 1, GLOBAL JOURNEY
|
Jag rök också på 2 bortkörningar idag, i.o.m. spik på Marshland och Classic.. Men man får ju skylla sig själv som spikar kuskar som Per och Örjan från bakspår, inte sällan det ser ut såhär då tyvärr 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-20 17:09:08
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, CLASSIC TILE
S 1, GLOBAL JOURNEY
|
Ser redan fram emot startlistan till Rommes v75a.
Ha en fortsatt bra helg 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-20 17:09:15  Jag rök också på 2 bortkörningar idag, i.o.m. spik på Marshland och Classic.. Men man får ju skylla sig själv som spikar kuskar som Per och Örjan från bakspår, inte sällan det ser ut såhär då tyvärr 
Answer to: "Jag rök också på 2 bortkörningar idag, i.o.m. spik p&"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, CLASSIC TILE
|
gillar inte Lennartsson alls, hane alldeles för snäll i loppen, han ger inte hästarna chansen fullt ut, han låter hellre hästar gå för fultl över mål lr sitter kvar med krafter än har en häst som är trött i mål och fick löpa fullt ut. Skonsamare mot hästen piss för spelaren.
Åke däremot ger alltid hästarna chansen fullt ut.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-20 17:09:41  Ser redan fram emot startlistan till Rommes v75a.
Ha en fortsatt bra helg 
Answer to: "Ser redan fram emot startlistan till Rommes v75a.
Ha en fortsatt bra helg:"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, CLASSIC TILE
|
detsamma
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-11-20 17:26:48  Fan vad jag hatar sånna här små marginaler. Hade han varit 20 meter efter hade det känns MKT bättre.
Ja jag vet att jag vann 19 tusen på målfoto i onsdags men det glömmer man snabbt  Dom pengarna går oavkortat till en elbas så hade varit fint att få in lite cash här.
Answer to: "Fan vad jag hatar sånna här små marginaler. Hade han varit"
|
|
Lir som lirare ! Lycka till med bas-spelet !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-11-20 17:29:05  detsamma
Answer to: "detsamma"
|
|
Dito !!Trevlig kväll o sätt upp lite lycktor i mörkret !! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-11-20 18:33:41  gillar inte Lennartsson alls, hane alldeles för snäll i loppen, han ger inte hästarna chansen fullt ut, han låter hellre hästar gå för fultl över mål lr sitter kvar med krafter än har en häst som är trött i mål och fick löpa fullt ut. Skonsamare mot hästen piss för spelaren.
Åke däremot ger alltid hästarna chansen fullt ut.
Answer to: "gillar inte Lennartsson alls, hane alldeles för snäll i loppen, h"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Håller med om att det är tråkigt! Beskrivningen passar ju även väl in på Örjan...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-20 18:57:05
|
Became a member:
Forum posts:
|
Enklaste 7000kr jag vunnit någonsin på v75....
enklaste vinnaren jag någonsin satt också! 4ggr pengarna är bara till att tacka och ta emot......
Cantab hall d.e var dock riktigt läcker och har toppchans nästa gång.
Classic tile, spår 10 och kort distans på jägersro,,,, stenklar? haha
hahahahahahaha
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-11-20 19:33:50  Enklaste 7000kr jag vunnit någonsin på v75....
enklaste vinnaren jag någonsin satt också! 4ggr pengarna är bara till att tacka och ta emot......
Cantab hall d.e var dock riktigt läcker och har toppchans nästa gång.
Classic tile, spår 10 och kort distans på jägersro,,,, stenklar? haha
hahahahahahaha
Answer to: "Enklaste 7000kr jag vunnit någonsin på v75....
enklaste vinn"
|
|
Grattis Folke !! Ibland är det "för" lätt !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-20 21:20:56 Edited(1): 2010-11-20 21:21:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
av någon konstigt anledning så brukar många förlora pga det är för "lätt"  , men sällan jag! jag förlorar enbart pga det är för svårt
Vill dock erkänna att det var mycket tur då Jag knappast tror global investment vinner om han får gå i dödens genom sista kurvan istället för att överta från en galopperande HTH. Kunde dock inte i min vildaste fantasi tro att HTH skulle ta spets från Noras bean.......
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2010-11-20 22:37:53  av någon konstigt anledning så brukar många förlora pga det är för "lätt"  , men sällan jag! jag förlorar enbart pga det är för svårt
gött att jag körde systemet x2 också, haha. Hade fin feeling. Vill dock erkänna att det var mycket tur då Jag knappast tror global investment vinner om han får gå i dödens genom sista kurvan istället för att överta från en galopperande HTH. Kunde dock inte i min vildaste fantasi tro att HTH skulle ta spets från Noras bean.......
Answer to: "av någon konstigt anledning så brukar många förlora "
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 3, ROBIN K.
|
Hoity Toity Hace?  HT F borde man väl säga eller.
Dagens störat vinnare hittar vi dock vid pokerbordt!
Stort grattis till "SmartNSexy" (Sebastian Bloom) till segern i Poker-SM online på svenska spel och drygt 1 mille!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-21 06:59:32
|
Became a member:
Forum posts:
|
- Hästen gick jättebra, det var helt enkelt för kort distans för att han skulle hinna med. Nästa gång han går ut i Silverdivisionen och det inte är över den korta häcken måste han ha jättechans att vinna.
(Per Lennartsson om Åke Svanstedts Classic Tile, fyra i mål. Per passar på att varna för Classic Tile nästa gång han kommer ut i Silverdivisionen)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-21 10:19:18  - Hästen gick jättebra, det var helt enkelt för kort distans för att han skulle hinna med. Nästa gång han går ut i Silverdivisionen och det inte är över den korta häcken måste han ha jättechans att vinna.
(Per Lennartsson om Åke Svanstedts Classic Tile, fyra i mål. Per passar på att varna för Classic Tile nästa gång han kommer ut i Silverdivisionen)
Answer to: "- Hästen gick jättebra, det var helt enkelt för kort distans"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, CLASSIC TILE
|
givetvis folke, klart man kan skylla på distansen.
Har man inga amibitioner att vinna loppet så vinner man inte heller.
Sitter man 5te utvändigt i 1640m lopp och de kör 19,5 i 500m och man sitter kvar så kommer givetvis hästen inte att vinna, då man inte varit intresserad av att vinna loppet heller.
Skylla på distansen efter en usel styrning är alltid skönt, lätt genomskådat av någon som inte har tunnelseende.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-11-21 11:01:07  av någon konstigt anledning så brukar många förlora pga det är för "lätt"  , men sällan jag! jag förlorar enbart pga det är för svårt
Vill dock erkänna att det var mycket tur då Jag knappast tror global investment vinner om han får gå i dödens genom sista kurvan istället för att överta från en galopperande HTH. Kunde dock inte i min vildaste fantasi tro att HTH skulle ta spets från Noras bean.......
Answer to: "av någon konstigt anledning så brukar många förlora "
|
|
Tur behöver man ha tyvärr !! Grattis till spelpengarna o ja antar du ser fram imot lördagen !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-11-21 11:04:06  givetvis folke, klart man kan skylla på distansen.
Har man inga amibitioner att vinna loppet så vinner man inte heller.
Sitter man 5te utvändigt i 1640m lopp och de kör 19,5 i 500m och man sitter kvar så kommer givetvis hästen inte att vinna, då man inte varit intresserad av att vinna loppet heller.
Skylla på distansen efter en usel styrning är alltid skönt, lätt genomskådat av någon som inte har tunnelseende.
Answer to: "givetvis folke, klart man kan skylla på distansen.
Har man inga a"
|
|
Ja tror inte Åke hade suttit kvar heller utan gett sig av när Ingves tog upp men jag "trorvet" det spelar en viss roll att de tillhörde samma stall tyvärr !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-11-21 11:13:15
|
|
Kollar man nog reprisen på ATG-play så sitter Örjan o Erik o passar i halvspår o Per gjorde som vanligt lite försiktigt å dåligt försök att gå på i 3:dje !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-21 12:38:45  Kollar man nog reprisen på ATG-play så sitter Örjan o Erik o passar i halvspår o Per gjorde som vanligt lite försiktigt å dåligt försök att gå på i 3:dje !! 
Answer to: "Kollar man nog reprisen på ATG-play så sitter Örjan o Erik"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, CLASSIC TILE
|
nja...hade Per varit intresserad av att ge hästen en ärlig chans att vinna hade han attackerat direktm visst e det alltid lite lurpassningar, men hade hade kört till direkt och tagit dödens med 900kvar..sedna hade han finåkt och vunnit med 1 längd.
Men är bara ta betalt nästa gång, hane så jävla tråkig Lennartsson alltså.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
5
[ 6
]