1
2
3
[ 4
]
5
6
7
|
|
Posted: 2010-11-19 21:22:14 Edited(1): 2010-11-19 21:23:25  Folke----> dina kommentarer är så sjukt roliga.. I say no more 
Answer to: "Folke----> dina kommentarer är så sjukt roliga.. I say no mor"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ok? tycker dina tips är roliga, victory hill.................. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-19 22:22:30
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, VICTORY HILL
|
tack... ett roligt drag är det. en av dem som får loppet tror jag. Jag tror dock mest på dem på bakspår.
och om du undrar varför jag tycker du är rolig är för att du faktiskt har 6 lopp till du kan välja att spika i. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-20 02:29:57
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, NEW PHOTO GUY
|
MITT ENDA BIDRAG DENNA VECKA...
Erik kör över dom till slut...
Härlig DD-spik dessutom..

|
|
Reply
|
|
stallbrucelee
|
Posted: 2010-11-20 10:19:43  Öjje fixar det trots spåret ?
Ser att Robin K är med också. Om jag inte tar med den så vinner den och streckar jag den så galopperar den  Sveriges mest korkade häst ?
Answer to: "Öjje fixar det trots spåret ?
Ser att Robin K är med ock"
|
Became a member: 2010-01-18
Forum posts: 294
V 11, NEW PHOTO GUY
|
 Öjje fixar det trots spåret ? Ser att Robin K är med också. Om jag inte tar med den så vinner den och streckar jag den så galopperar den Sveriges mest korkade häst ?
Kan inte du byta profilbild, blir äcklad av din bögiga polare du har på bilden.
Jag har åtminstone kläder på mig, samt med glimten i ögat men din bild blir man bara äcklad av o jag fattar inte ditt val, eller är det du själv i syfta att ragga en dejt på nätet???
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-20 10:37:52   Öjje fixar det trots spåret ? Ser att Robin K är med också. Om jag inte tar med den så vinner den och streckar jag den så galopperar den Sveriges mest korkade häst ?
Kan inte du byta profilbild, blir äcklad av din bögiga polare du har på bilden.
Jag har åtminstone kläder på mig, samt med glimten i ögat men din bild blir man bara äcklad av o jag fattar inte ditt val, eller är det du själv i syfta att ragga en dejt på nätet???
Answer to: "Öjje fixar det trots spåret ? Ser att Robin K är med"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, VICTORY HILL
|
Tror du blandar ihop mig med nån som bryr sig om vad du tycker 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-20 12:25:55 Edited(1): 2010-11-20 12:26:08
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, CLASSIC TILE
|
nu lugnar vi ner oss killar, lovat B_cool att hålla ett öga på er! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-20 12:52:19
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, VICTORY HILL
|
Dagens Jas
Lopp 10 Nr 1 Global Journey
Sexåringen har gått från stallskrik till favorit under veckan och nu börjar jag vackla om det är en sådan bra chans som jag först tyckte. Hästen kommer att utmanas av Persos Seaman och Having Said That i spetsrusningen och jag är inte alls säker på att han har mod och ork att hålla ifrån sig stallkamraten Classic Tile över upploppet.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-11-20 12:52:52
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Persos Seaman är klar enligt Kari...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-20 12:53:11  Dagens Jas
Sexåringen har gått från stallskrik till favorit under veckan och nu börjar jag vackla om det är en sådan bra chans som jag först tyckte. Hästen kommer att utmanas av Persos Seaman och Having Said That i spetsrusningen och jag är inte alls säker på att han har mod och ork att hålla ifrån sig stallkamraten Classic Tile över upploppet.
Answer to: "Dagens Jas
Sexåringen har gått "
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, CLASSIC TILE
|
Noras bean och Global journey dagens sämsta favoriter, med fördel Journey
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-20 12:53:12  nu lugnar vi ner oss killar, lovat B_cool att hålla ett öga på er! 
Answer to: "nu lugnar vi ner oss killar, lovat B_cool att hålla ett öga p&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, VICTORY HILL
|
Va har du skvallrat till B -C?? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-20 12:54:53  Va har du skvallrat till B -C?? 
Answer to: "Va har du skvallrat till B -C?? :S"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, CLASSIC TILE
|
nej behövs inte, han vet hur busiga ni är
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-20 12:58:02  Persos Seaman är klar enligt Kari...
Answer to: "Persos Seaman är klar enligt Kari..."
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, VICTORY HILL
|
Hmm Kosken som slog till ? Märkligt uttalande av Kari.
Bakifrån kan den vinna men han har ju sagt att dom ska leda runt om o det går ju knappast.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-20 12:58:52  nej behövs inte, han vet hur busiga ni är
Answer to: "nej behövs inte, han vet hur busiga ni är"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, VICTORY HILL
|
Du ska få igen. Jag ska ha koll på när du bråkar med Folke och sen ska jag skvallra 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-11-20 13:04:35  Hmm Kosken som slog till ? Märkligt uttalande av Kari.
Bakifrån kan den vinna men han har ju sagt att dom ska leda runt om o det går ju knappast.
Answer to: "Hmm Kosken som slog till ? Märkligt uttalande av Kari.
Bakifrån"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Tycker oxå att det är märkligt...  Men det verkar som att man kan plocka bort Global Journey eftersom Kari sa att om Persos inte får spets så kommer det att gå 1.10 första varvet...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-20 13:14:37  Tycker oxå att det är märkligt...  Men det verkar som att man kan plocka bort Global Journey eftersom Kari sa att om Persos inte får spets så kommer det att gå 1.10 första varvet...
Answer to: "Tycker oxå att det är märkligt...:) Men det verkar som att "
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, VICTORY HILL
|
Ja det har du rätt i. Man kanske kan chansa bort bägge tom ?
Kari är så lurig också. Han kanske har sagt till B.G att han inte får köra från start också 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-20 13:15:02  Du ska få igen. Jag ska ha koll på när du bråkar med Folke och sen ska jag skvallra 
Answer to: "Du ska få igen. Jag ska ha koll på när du bråkar med"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, CLASSIC TILE
|
aldrig hänt, aldrig hända 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-20 13:15:41  Ja det har du rätt i. Man kanske kan chansa bort bägge tom ?
Kari är så lurig också. Han kanske har sagt till B.G att han inte får köra från start också 
Answer to: "Ja det har du rätt i. Man kanske kan chansa bort bägge tom ?
Kar"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, CLASSIC TILE
|
classic tile va klar när startlistan kom, så du kunde plockat bort den redan då 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-20 13:18:10  Tycker oxå att det är märkligt...  Men det verkar som att man kan plocka bort Global Journey eftersom Kari sa att om Persos inte får spets så kommer det att gå 1.10 första varvet...
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, VICTORY HILL
|
Bäddar dom inte lite för Victory Hill ? Vet att den inte vinner så ofta men men...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-20 13:20:49  Tycker oxå att det är märkligt...  Men det verkar som att man kan plocka bort Global Journey eftersom Kari sa att om Persos inte får spets så kommer det att gå 1.10 första varvet...
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, CLASSIC TILE
S 1, GLOBAL JOURNEY
|
Total 25 starter o 3 vinster på v75. Den senaste vinsten var i bronsdivisionen 20 feb 2010 på Bergsåker. Efter den vinsten har Pesros Seaman startat 13gg på v75 utan vinst..Han känns ju inte som en häst som man bara kör till ledningen med o vinner.
Nej jag tycker bara att uttalandet är positivt för min vinnare som jag anser är STENKLAR idag då den såg riktigt bra ut i travet i sista starten, vilket även Åke har sagt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-20 13:25:28  Total 25 starter o 3 vinster på v75. Den senaste vinsten var i bronsdivisionen 20 feb 2010 på Bergsåker. Efter den vinsten har Pesros Seaman startat 13gg på v75 utan vinst..Han känns ju inte som en häst som man bara kör till ledningen med o vinner.
Nej jag tycker bara att uttalandet är positivt för min vinnare som jag anser är STENKLAR idag då den såg riktigt bra ut i travet i sista starten, vilket även Åke har sagt.
Answer to: "Total 25 starter o 3 vinster på v75. Den senaste vinsten var i bronsd"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, CLASSIC TILE
|
löjligt ens se hur den ska torska, visst den kan vara sjuk, men smällar man få ta då.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
5
6