1
[ 2
]
3
4
5
6
7
|
|
Posted: 2010-11-16 17:03:14
|
Became a member:
Forum posts:
|
riktigt bra var han, men man måste ta med det svaga motståndet i beräkningarna. Här möter han hästar som tjänat dubbelt så mycket, tex Global journey på 1.4 mille mot robins 700k.......
Tror inte att Robin K kommer att laddas pga galopprisken......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-16 23:14:14 Edited(3): 2010-11-16 23:18:23  Kommer troligen att spika Global journey. Classic tile har imponerat, men har mött mycket sämre hästar än Global journey och jag tror inte att han är tillräckligt snabb för att kunna vinna mot dessa hästarna över kort distans med spår 10. Verkar vara mer stark än snabb om man kollar på de senaste 3 loppen.....Över 2140m hade han åkt med på systemet.....
Tror nog att Global journey kan prestera tider under 1.11 om bra förutsättningar......
Answer to: "Kommer troligen att spika Global journey. Classic tile har im"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, CLASSIC TILE
|
L O L. Chansen att jag hittar en lottokupong ute som det är 10 miljonervinst på inna nhelgen är slut är större än att global journey sprinegr en 10 tid te helgen
. kanske även du fattat när detta lopp gått i mål att det var klasskillnad på hästarna och att Global journey är en lika bra spik som triton sund.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-16 23:16:20 Edited(1): 2010-11-16 23:20:15  Spår 10 på kort känns inte så hett men eftersom det troligen är ett garderingslopp så ska den ju med givetvis. 11,5 ? Knappast. Kanske 12,0.
Answer to: "Spår 10 på kort känns inte så hett men eftersom det "
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, CLASSIC TILE
|
skriver jag 11,5 e det 11,5 som gäller
Men behövs knappast köra 11,5 när man vinner åkandes , okörd med 2-3 längder på 11,7
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-16 23:25:36  Kanske det jag menar med mitt inlägg 
Answer to: "Kanske det jag menar med mitt inlägg;)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, CLASSIC TILE
|
många här verkar ju inte riktigt ha hajjat vem som är bästa hästen heller, kan räkna med att "försiktige" Lennartsson fått stallordern klar här!
kan trycka in vinstkvittot efter loppet på lördag 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-17 10:44:02
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, DRESSCODE
|
Åtminstone barfota fram
men jag vill nog smyga med honom i silverdebuten. Kapacitet finns
och Robin får väl ses som ett outsiderbud, tycker Lutfi Kolgjini.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-11-17 15:21:42  många här verkar ju inte riktigt ha hajjat vem som är bästa hästen heller, kan räkna med att "försiktige" Lennartsson fått stallordern klar här!
kan trycka in vinstkvittot efter loppet på lördag 
Answer to: "många här verkar ju inte riktigt ha hajjat vem som är b&aum"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Du verkar på G. så jag noterar !!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-17 18:47:10 Edited(1): 2010-11-17 18:48:56  L O L. Chansen att jag hittar en lottokupong ute som det är 10 miljonervinst på inna nhelgen är slut är större än att global journey sprinegr en 10 tid te helgen
. kanske även du fattat när detta lopp gått i mål att det var klasskillnad på hästarna och att Global journey är en lika bra spik som triton sund.
Answer to: "L O L. Chansen att jag hittar en lottokupong ute som det är 10 miljon"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Inte sagt att jag tror Global Journey springer under 1.11 på lördag, tror jag absolut inte. Men med rätt förutsättningar vilket betyder sommarbana och varmt väder så tror jag absolut han gör det. Sprang 11.6 för 2 år sedan och är en mycket bättre häst nu.
Skillnaden med Triton sund är ju framförallt att Global journey sitter i spets.......
Tror också att dte är klasskillnad i detta loppet, men det är på hållet att Global Journey ska vinna detta. Jag brukar väl ha rätt mot dig travspanarn. Eller rättare sagt så brukar du ha fel
Svårt att se classic tile runda detta gänget över 1640m, har inte visat upp några särskilt speediga resurser, mest styrka......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-17 23:47:59
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, VICTORY HILL
|
Jag säger bara seeee upppp! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-18 05:08:45 Edited(2): 2010-11-18 05:13:27  Inte sagt att jag tror Global Journey springer under 1.11 på lördag, tror jag absolut inte. Men med rätt förutsättningar vilket betyder sommarbana och varmt väder så tror jag absolut han gör det. Sprang 11.6 för 2 år sedan och är en mycket bättre häst nu.
Skillnaden med Triton sund är ju framförallt att Global journey sitter i spets.......
Tror också att dte är klasskillnad i detta loppet, men det är på hållet att Global Journey ska vinna detta. Jag brukar väl ha rätt mot dig travspanarn. Eller rättare sagt så brukar du ha fel
Svårt att se classic tile runda detta gänget över 1640m, har inte visat upp några särskilt speediga resurser, mest styrka......
Answer to: "Inte sagt att jag tror Global Journey springer under 1.11 på lör"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, CLASSIC TILE
|
ne men skriv inte det då, jag tror classic tile kan springa under 10, klart du brukar ha rätt mot mig, beror väll på att jag har fel 1 av de få gångarna jag har fel när jag skriver något då snarare än att du har rätt. men du får tro på att global journey komerm före classic tile på lördag så tror jag på att tomten kommer till mig denna julafton. Så har vi något att tro på båda 2.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-18 08:23:44
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, VICTORY HILL
|
Classic Tile gillar jag, första häst på min ranking. men det är ett öppet lopp, många med vinstchans tycker jag. blir till att gardera. New Photo Guy ska man inte räkna bort heller.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-18 10:49:43
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, LASS INSPIRATION
|
Tränaren tycker inte att distansen gynnar classic tile, han är ingen sprinter enligt han.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-18 11:06:20  Tränaren tycker inte att distansen gynnar classic tile, han är ingen sprinter enligt han.
Answer to: "Tränaren tycker inte att distansen gynnar classic tile, han är in"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, CLASSIC TILE
|
Local conch va ju tydligen sprinter innan han sprang 10.9 okörd, lr hur? enligt de flesta då..
Dacapo
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-18 12:29:13
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, LASS INSPIRATION
|
Sant, och det luktar körning lång väg här, efter vad jag kan utläsa ur intervjuerna kommer 1,2,4 att ladda för ledningen. Tror som Klanke att victory hill kan få loppet här.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-18 17:00:28
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, VICTORY HILL
|
Svårt lopp. Rätt av ATG att lägga det sist.
1 borde kunna hålla ledningen och kanske kan vinna men det känns inte helgjutet. Persos Seaman kanske har lite klaff ? Victory Hill kanske har lite klaff men han är nog mer rädd för Kontio ? Robin K kanske vill sköta sig men det tror jag är långsökt för han är en I...t.
Garderar och hoppas på skräll i sista.Having said that är bortglömd...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-18 17:52:04
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, LASS INSPIRATION
|
4an är min förstahäst här,snabb ut och bör hitta en bra position. Hoppas på att den tänt till av att komma tillbaka i gammal regi
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-18 18:03:03
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, VICTORY HILL
|
Här blir det körning alltså. Having Said That kan öppna snabbt och siktar in sig på spets, Global Journey försöker hålla ut... jag tar bort båda (chansar). hästar som förmodligen inte vinner:, Dresscode, Lindus Key och Nouvelle Pelle---> tas bort. Ludde ligger lågt med Robin K, tar jag bort. Spår 8:a CH D.E, chansar tar bort. Få ggr man vinner från spår 8:a på kort distans
Kvar: 2,5,10,11,12. Det är dem jag känner för och som dessutom rensar bra.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-18 19:58:46
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, VICTORY HILL
|
Förstår tanken men Global J tar ledningen och det är mycket värt på kort distans så ta med den om du kan. Det kan vara så enkelt att ingen jäkel gör nånting utan han får bestämma en bra bit och då kan han mycket väl vinna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-18 20:06:51
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, VICTORY HILL
|
Men efter körningen kommer Lass Inspiration tidigt fram. Conrad kommer med hög fart och sitter sedan i ledningen när peter ingves får ge upp. fan vad jag har kört detta loppet i huvudet många ggr. vad fel jag kan komma att ha. Men det är min tanke iaf.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-18 20:19:54
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, VICTORY HILL
|
jag garderar på rejält i stoloppet (V75-5) så vet inte om jag kommer ha råd med fler hästar här. får se, får gnugga vidare. Men klart jag inte kan vara helt säker eftersom jag väljer ta bort flera mer betrodda hästar. Jag har ingen riktig känsla för GJ den här gången. Kan inte säga att jag är något fan av Peter Ingves heller.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-18 20:20:37  Förstår tanken men Global J tar ledningen och det är mycket värt på kort distans så ta med den om du kan. Det kan vara så enkelt att ingen jäkel gör nånting utan han får bestämma en bra bit och då kan han mycket väl vinna.
Answer to: "Förstår tanken men Global J tar ledningen och det är mycket"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Global behöver knappast bestämma i spets, loppets bästa häst över 1640m. För mycket skithästar med här och det finns bara 2 motbud som kan hävda sig om det klaffar och det är robin k och classic tile, men då krävs det riktig överpace.....Resterande hästar ska inte ha något med utgången att göra.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
5
6