| 1
2
3
4
[ 5
]
|
|
montana
|
Posted: 2025-12-25 16:58:07
|
Became a member: 2008-11-13
Forum posts: 319
|
Och fattar verkligen helt ärligt inte alls hur alla ni här kan tycka att det är rimligt att ett toppstall tävlande högst upp får ha sånt otroligt oifrågasatt inflytande över förändringar och zonens riktning framåt.
Förstår att folk är nödfödda med utveckling och förändringar. Inte mycket utveckling sker på zonen. Så har det ju alltid varit och folk vill ha ändringar. Men är det liksom värt att sälja själen till vad som helst?
|
|
Reply
|
|
|
larockma
|
Posted: 2025-12-25 22:35:12
|
Became a member: 2008-11-18
Forum posts: 1477
|
Jag tycket inte det är ok att bedriva ett stall i spelet(som dessutom vinner storlopp på löpande), samt administrerar samma spel.
|
|
Reply
|
|
|
lillsyrran
|
Posted: 2025-12-26 14:12:31  Och fattar verkligen helt ärligt inte alls hur alla ni här kan tycka att det är rimligt att ett toppstall tävlande högst upp får ha sånt otroligt oifrågasatt inflytande över förändringar och zonens riktning framåt.
Förstår att folk är nödfödda med utveckling och förändringar. Inte mycket utveckling sker på zonen. Så har det ju alltid varit och folk vill ha ändringar. Men är det liksom värt att sälja själen till vad som helst?
Answer to: "Och fattar verkligen helt ärligt inte alls hur alla ni här kan tycka att "
|
Became a member: 2011-09-22
Forum posts: 845
|
Nej, det är givetvis inte rimligt.
Tyvärr blir det en svår situation om man vill att spelet ska utvecklas öht. Jag personligen är rätt nöjd med att tävla mot mig själv i spelet som det är nu och klarar mig fint utan uppdateringar. För dem som satsar uppåt på riktigt förstår jag att det är önskvärt med förbättringar. Vilket borde göras av en utomstående men det valet har vi ju inte riktigt.
|
|
Reply
|
|
|
hampusenglund90
|
Posted: 2025-12-26 14:17:15
|
Became a member: 2015-05-15
Forum posts: 709
|
När jag är klar med allt inom lopp kommer jag be Admin tabort mina befogenheter till loppen. Så slipper vi denna diskussion.
|
|
Reply
|
|
|
montana
|
Posted: 2025-12-26 14:21:24  När jag är klar med allt inom lopp kommer jag be Admin tabort mina befogenheter till loppen. Så slipper vi denna diskussion.
Answer to: "När jag är klar med allt inom lopp kommer jag be Admin tabort mina befoge"
|
|
Tack! Underbart!
Jag ska be om att få befogenheter så att jag kan ändra tillbaka många av de felen du gjorde.
Be gärna att du blir av med skribentstatus på TZ-news samt att han tar bort att du kan ändra kuskar också.
Blir mest rätt så.
Inget mer buffel och båg ab.
Kan fan tänka mig att ha en ödmjuk ton igen och kanske bli kvar här.
Inte det viktiga med mig.
Det viktiga är att Hampus slutar ljuga och slutar bestämma över spelreglerna samtidigt som han tävlar i toppen.
|
|
Reply
|
|
|
montana
|
Posted: 2025-12-26 14:23:06  Tack! Underbart!
Jag ska be om att få befogenheter så att jag kan ändra tillbaka många av de felen du gjorde.
Be gärna att du blir av med skribentstatus på TZ-news samt att han tar bort att du kan ändra kuskar också.
Blir mest rätt så.
Det viktiga är att Hampus slutar ljuga och slutar bestämma över spelreglerna samtidigt som han tävlar i toppen.
Answer to: "Tack! Underbart!
Jag ska be om att få befogenheter så att jag kan änd"
|
|
Iofs kan du ha kvar TZ-news-grejen.
Är ju inget som påverkar särdeles när du nyttjar din position till smutskastning av mig och mitt obetydliga stalll eller sitter och copy-paste-intervjuar folk då och då.
|
|
Reply
|
|
|
hampusenglund90
|
Posted: 2025-12-26 14:23:42 Edited(1): 2025-12-26 14:24:45  Tack! Underbart!
Blir mest rätt så.
Answer to: "Tack! Underbart!
Jag ska be om att få befogenheter så att jag kan änd"
|
|
Du kan inte bara låta saker vara utan du ska mala på hela tiden.
Är så jävla trött på hur du beter dig hela tiden.
Men gör det kommer säkerligen ske 
|
|
Reply
|
|
|
montana
|
Posted: 2025-12-26 14:32:18  När jag är klar med allt inom lopp kommer jag be Admin tabort mina befogenheter till loppen. Så slipper vi denna diskussion.
Answer to: "När jag är klar med allt inom lopp kommer jag be Admin tabort mina befoge"
|
|
Du är väl klar för länge sedan? Eller har du mer dumma påhitt på g?
|
|
Reply
|
|
|
hampusenglund90
|
Posted: 2025-12-26 14:33:50  Du är väl klar för länge sedan? Eller har du mer dumma påhitt på g?
Answer to: "Du är väl klar för länge sedan? Eller har du mer dumma påhitt på g?"
|
|
Jag har redan skrivit allt så tänker ej gå in på den diskussionen igen
|
|
Reply
|
|
|
montana
|
Posted: 2025-12-26 14:34:19  Du kan inte bara låta saker vara utan du ska mala på hela tiden.
Är så jävla trött på hur du beter dig hela tiden.
Men gör det kommer säkerligen ske 
Answer to: "Du kan inte bara låta saker vara utan du ska mala på hela tiden.
Är sÃ"
|
|
Och jag är lika trött (minst) på hur du beter dig?
Men du fattar ju inte att du inte är jordens gåva till mänskligheten.
Inte sant dagisfröken?
Har du ens tänkt i banor att vi här inte är dagisbarn och du inte är fröken som stämplat in på jobbet för att chefa?
|
|
Reply
|
|
|
montana
|
Posted: 2025-12-26 14:50:12  När jag är klar med allt inom lopp kommer jag be Admin tabort mina befogenheter till loppen. Så slipper vi denna diskussion.
|
|
Kanon! Ju förr desto bättre!
|
|
Reply
|
|
|
montana
|
Posted: 2025-12-28 12:14:46
|
|
Har du fått bort dig själv Hampus The Dagisfröken?
|
|
Reply
|
|
|
hampusenglund90
|
Posted: 2025-12-28 12:47:28  Har du fått bort dig själv Hampus The Dagisfröken?
Answer to: "Har du fått bort dig själv Hampus The Dagisfröken?"
|
|
Tänker absolut inte göra det på uppmaning från dig oavsett.
Jag skrev när jag var klar men aldrig nämnt när. Så nu kan du skriva något dumt om mig med det med 
|
|
Reply
|
|
|
montana
|
Posted: 2025-12-28 12:57:44  Tänker absolut inte göra det på uppmaning från dig oavsett.
Jag skrev när jag var klar men aldrig nämnt när. Så nu kan du skriva något dumt om mig med det med 
Answer to: "Tänker absolut inte göra det på uppmaning från dig oavsett.
Jag skrev "
|
|
Men kom igen. Gör det bara!
Varför ser du dig som guds gåva till mänskligheten och utvald på något sätt?
Nu har du gjort dina grejer och flera säger ju att det är skevt att du håller på.
Vad är det som är så svårt med att förstå att du är inte lämplig i den rollen?
Hur stort och orimligt ego ar du inte liksom?
|
|
Reply
|
|
|
hampusenglund90
|
Posted: 2025-12-28 13:11:45 Edited(1): 2025-12-28 13:13:27  Men kom igen. Gör det bara!
Varför ser du dig som guds gåva till mänskligheten och utvald på något sätt?
Nu har du gjort dina grejer och flera säger ju att det är skevt att du håller på.
Vad är det som är så svårt med att förstå att du är inte lämplig i den rollen?
Hur stort och orimligt ego ar du inte liksom?
Answer to: "Men kom igen. Gör det bara!
Varför ser du dig som guds gåva till mänsk"
|
|
Guds gåva = nej
Utvald = ja delvis eftersom admin bad mig.
Lägger ej så stor vikt vid det då jag bevisat flertalet gånger att jag kan spela detta spel med bravur med eller utan befogenheter.
Det är du som har ett stort problem med mig inte att det görs saker.
Det är du som spamar forumet med dina åsikter.
Så du kan fortsätta skriva hur många gånger du vill om detta och försöka få med dig fler på tåget. Så länge admin anser jag kan ha dessa befogenheter så tänker jag ej stressa med något förrän jag anser allt vara klart.
|
|
Reply
|
|
|
montana
|
Posted: 2025-12-28 14:01:13  Guds gåva = nej
Lägger ej så stor vikt vid det då jag bevisat flertalet gånger att jag kan spela detta spel med bravur med eller utan befogenheter.
Det är du som har ett stort problem med mig inte att det görs saker, så du kan skriva hur många gånger du vill om detta och försöka få med dig övriga på tåget. Så länge admin anser jag kan ha dessa befogenheter så tänker jag ej stressa med något förrän jag anser allt vara klart.
Answer to: "Guds gåva = nej
Lägger e"
|
|
Det är ju som vanligt...
Man får intrycket av att du tror att du är specifikt utvald.
Admin orkar inte bry sig om zonen och drar till med någon slentrianlösning och det blev du.
Stor jävla komik att du tror att du blev specifikt utvald för att du besitter någon kvalité eller lämplighet.
Går ju inte att annat än skratta åt ditt resonemang!
Njae, det är inte precis som att du bevisat att du är jättebra på detta spelet om du inte kan ge dig själv bättre förutsättningar samt lura andra spelare hit och dit.
Angående sista stycket...
Yeah whatever!
|
|
Reply
|
|
|
hampusenglund90
|
Posted: 2025-12-28 19:36:59
|
|
Glömde att montanas ord är lag/facit 
Om nu montana tycker allt är så himla skevt så kan han ta det med admin.
Jag kommer dock ej besvara mer i denna tråd nu.
Vill man mig något så finns jag på PM.
Möjligen om det kommer "NYA" seriösa frågor att jag tar mig tiden.
Men att lägga ned massa tid för att någon ej köper mina svar/redan bestämt vad som är rätt svar kommer jag ej göra.
|
|
Reply
|
|
| 1
2
3
4
[ 5
]
|