1
2
3
4
[ 5
]
6
7
8
|
|
Posted: 2011-07-08 22:19:16  Jag gillar att du villkorar din "stenklara".. Hehe.
Marshal är också STENKLAR om den får överta spets utan fajt och sedan får bestämma.
Jag har en handfull andra som också är stenklara om dom får sitt lopp. 
Answer to: "Jag gillar att du villkorar din "stenklara".. Hehe.
Marshal &a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
säger som jag sa te filke, hoppas Marshal får spets så ska du se när Åke fullkomligt krossar den till slut 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 22:21:28  säger som jag sa te filke, hoppas Marshal får spets så ska du se när Åke fullkomligt krossar den till slut 
Answer to: "säger som jag sa te filke, hoppas Marshal får spets så ska"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, MARSHAL HACKSTABLE
S 6, EVISON
|
Sjävlklart kommer inte Marshal spetsa. Körs den offensivt så kanske den får överta av ngn stackare. Men har inga större förhoppningar på det. Det var bara ett exempel hegge. sen att covington skulle krossa Marshal när denne är i spets är löjligt. Inte en chans.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 22:26:26  Sjävlklart kommer inte Marshal spetsa. Körs den offensivt så kanske den får överta av ngn stackare. Men har inga större förhoppningar på det. Det var bara ett exempel hegge. sen att covington skulle krossa Marshal när denne är i spets är löjligt. Inte en chans.
Answer to: "Sjävlklart kommer inte Marshal spetsa. Körs den offensivt så"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hopaps dne komemr till spets då, du säegr det är löjligt, visar tydligt att du inte har den blekaste aning om hur bra covington är. Kolla loppet på lördag så fattar du det då 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 22:39:35  hopaps dne komemr till spets då, du säegr det är löjligt, visar tydligt att du inte har den blekaste aning om hur bra covington är. Kolla loppet på lördag så fattar du det då 
Answer to: "hopaps dne komemr till spets då, du säegr det är löjli"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, MARSHAL HACKSTABLE
S 6, EVISON
|
Nej.. jag gör väl inte det.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 22:44:58  Nej.. jag gör väl inte det.
Answer to: "Nej.. jag gör väl inte det."
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 22:49:37
Answer to: "imån gör du det iallafall, har höga tankar om dig, tror int"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, MARSHAL HACKSTABLE
S 6, EVISON
|
Jo, sant. Jag vill gärna tro att jag har ett så öppet sinne.
You win some or you learn some.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 22:52:20 Edited(1): 2011-07-08 22:53:13  Jo, sant. Jag vill gärna tro att jag har ett så öppet sinne.
You win some or you learn some.
Answer to: "Jo, sant. Jag vill gärna tro att jag har ett så öppet sinne"
|
Became a member:
Forum posts:
|
även jag kan erkänna när jag har fel, men följt denna hästen samtliga starter dne gjort i karriären så hoppas jag vet vad jag pratar om
säger det igen, den "pissar" på detta gäng
Er som följer vet att jag brukar ofta snacka om Boman  men den är 30-40m sämre än convington om det räcker ens
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 23:11:58  även jag kan erkänna när jag har fel, men följt denna hästen samtliga starter dne gjort i karriären så hoppas jag vet vad jag pratar om
säger det igen, den "pissar" på detta gäng
Er som följer vet att jag brukar ofta snacka om Boman  men den är 30-40m sämre än convington om det räcker ens
Answer to: "även jag kan erkänna när jag har fel, men följt denna h"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vem har inte följt covington? vad är märkvärdigt? alla har sett loppen och alla har hört svanstedts optimism. Men å andra sidan, vad vet svansetdt om de andra hästarna mer än vad för klass det är? troligen inget.....
Covington ås kan vara en kanonhäst och blivande gulddivisionare, liksom alla andra i svanstedt stall en "top 3 " häst i kapacitet  Men bara för det kan han ändå förlora detta.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-08 23:17:54  Vem har inte följt covington? vad är märkvärdigt? alla har sett loppen och alla har hört svanstedts optimism. Men å andra sidan, vad vet svansetdt om de andra hästarna mer än vad för klass det är? troligen inget.....
Covington ås kan vara en kanonhäst och blivande gulddivisionare, liksom alla andra i svanstedt stall en "top 3 " häst i kapacitet  Men bara för det kan han ändå förlora detta.
Answer to: "Vem har inte följt covington? vad är märkvärdigt? alla "
|
Became a member:
Forum posts:
|
finns nog ne hel del ska du se. konstigt vore annars.
jag vet inte vad svanstedt vet om de andra , fårdu nog fråga honom om.
kan inte hjälpa folk missbrukar topp 3
alla hästar kan ju förlora, så inget nytt direkt 
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2011-07-09 01:00:01
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
V 10, COVINGTON ÅS
|
I det här loppet finns det en häst som är totalt överlägsen dem andra, han heter Covington Ås och har spår 10. Dagens bästa spik.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 13:02:33  I det här loppet finns det en häst som är totalt överlägsen dem andra, han heter Covington Ås och har spår 10. Dagens bästa spik.
Answer to: "I det här loppet finns det en häst som är totalt överl&"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, MARSHAL HACKSTABLE
S 6, EVISON
|
Till Lennart Forsgren har Åke sagt idag på Stallbacken att Dollar Access är hans bästa chans. Behöver inte gå i ledning. Det borde sätta lite myror i huvudet på er som spikar Covington och Balticas. (tänker här på Travspanarn specifik).
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 13:03:43 Edited(2): 2011-07-09 13:04:43  Till Lennart Forsgren har Åke sagt idag på Stallbacken att Dollar Access är hans bästa chans. Behöver inte gå i ledning. Det borde sätta lite myror i huvudet på er som spikar Covington och Balticas. (tänker här på Travspanarn specifik).
Answer to: "Till Lennart Forsgren har Åke sagt idag på Stallbacken att Doll"
|
Became a member:
Forum posts:
|
är lugnt, tro mig
däremot att tränaren tror att 4an går en 12 tid i v75-2 är emr oroande
kan funka köra med 1 spik
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 13:04:30  Till Lennart Forsgren har Åke sagt idag på Stallbacken att Dollar Access är hans bästa chans. Behöver inte gå i ledning. Det borde sätta lite myror i huvudet på er som spikar Covington och Balticas. (tänker här på Travspanarn specifik).
|
Became a member:
Forum posts:
|
har du inte lärt dig att travspanarn vet bättre än svanstedt själv 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 13:10:39  har du inte lärt dig att travspanarn vet bättre än svanstedt själv 
Answer to: "har du inte lärt dig att travspanarn vet bättre än svanstedt"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hade varit rätt sjukt om jag inte gjort det som spelare så
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2011-07-09 13:21:44  Till Lennart Forsgren har Åke sagt idag på Stallbacken att Dollar Access är hans bästa chans. Behöver inte gå i ledning. Det borde sätta lite myror i huvudet på er som spikar Covington och Balticas. (tänker här på Travspanarn specifik).
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
V 10, COVINGTON ÅS
|
Svanstedt tror alltid hårt på Dollar Access, men sällan det lyckas.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 13:22:44
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, MARSHAL HACKSTABLE
S 6, EVISON
|
Åke var lite orolig för formen på Covington och bedömde att Muscles GT och Covington hade likvärdiga chanser!!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 13:24:23  Åke var lite orolig för formen på Covington och bedömde att Muscles GT och Covington hade likvärdiga chanser!!!
Answer to: "Åke var lite orolig för formen på Covington och bedöm"
|
Became a member:
Forum posts:
|
åke är inte ett dugg orolig för formen på covington, allt annat är trams bara 
den jobbar kanonbra, sluta med vilseledande information här 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 13:28:01  åke är inte ett dugg orolig för formen på covington, allt annat är trams bara 
den jobbar kanonbra, sluta med vilseledande information här 
Answer to: "åke är inte ett dugg orolig för formen på covington, "
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, MARSHAL HACKSTABLE
S 6, EVISON
|
Jag återger bara vad Lennart F säger att åke sagt till honom. Jag själv har ingen aning, eftersom jag inte känner Åke.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 13:29:30 Edited(1): 2011-07-09 13:29:57  Jag återger bara vad Lennart F säger att åke sagt till honom. Jag själv har ingen aning, eftersom jag inte känner Åke.
Answer to: "Jag återger bara vad Lennart F säger att åke sagt till hon"
|
Became a member:
Forum posts:
|
full av dynga forsgren, han vet inte ett skit, bättre han håller sig till att kommentera loppen 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-09 13:32:21 Edited(1): 2011-07-09 13:32:50  full av dynga forsgren, han vet inte ett skit, bättre han håller sig till att kommentera loppen 
Answer to: "full av dynga forsgren, han vet inte ett skit, bättre han håller"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, MARSHAL HACKSTABLE
S 6, EVISON
|
Håller inte med. Men oavsett det så är han en relik inom travet, känner alla och befinner sig på stallbacken i Halmstad (sm är hans hemmabana) och du hemma vid datorn.
vem tror du har bäst tillgång till info?
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]
6