1
2
3
4
[ 5
]
6
|
|
Posted: 2011-06-11 16:50:18
|
Became a member:
Forum posts:
|
CLassic behövde verkligen loppet, all heder till sanity som var sågad
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-11 16:50:30
|
Became a member:
Forum posts:
|
FAN... 400VP på Monsterdrive
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-11 16:50:42
|
Became a member:
Forum posts:
|
´fredde bevisade i alla fall att classic tile är en bluff
Även att han är en skitkusk 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-06-11 16:51:01
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 5, CLASSIC TILE
|
Fredrik B Larsson visar hur man kör häst 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-11 16:51:56  Fredrik B Larsson visar hur man kör häst 
Answer to: "Fredrik B Larsson visar hur man kör häst:D"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Absolut o Åke kör på djävulskap me... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-11 16:52:34  ´fredde bevisade i alla fall att classic tile är en bluff
Answer to: "´fredde bevisade i alla fall att classic tile är en bluff :)
"
|
Became a member:
Forum posts:
|
bluff... haha. mer en fråga om form!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-11 16:52:39  ´fredde bevisade i alla fall att classic tile är en bluff
Answer to: "´fredde bevisade i alla fall att classic tile är en bluff :)
"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tydligen är hästen nu en bluff med, alla tidigare starter kastas bort och bedöms enbart på dagens start, helt klart gör man så 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-11 16:55:05 Edited(1): 2011-06-11 16:55:57  bluff... haha. mer en fråga om form!
Answer to: "bluff... haha. mer en fråga om form!"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nej det blev bevisat idag
torvald palema är en bluff med tycker jag, bevisade det sist i oslo
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-11 16:55:50  tydligen är hästen nu en bluff med, alla tidigare starter kastas bort och bedöms enbart på dagens start, helt klart gör man så 
Answer to: "tydligen är hästen nu en bluff med, alla tidigare starter kastas "
|
Became a member:
Forum posts:
|
nah, hästen har bevisat att det är en bra silverhäst och kan hävda sig hyfsat i guld.
Men det var väl du som sade att det är svanstedts bästa häst och blivande elit? så med tanke på det är det sannerligen en bluff.
Travar för dåligt och är inte tillräckligt snabb helt enkelt.......
Om caballion haft dödens så hade han säkerligen vunnit med 2 längder, får ju ett mördarlopp och håller kanon. Sanity vinner pga svanstedt jävlas med fredde.....
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-11 16:56:30  tydligen är hästen nu en bluff med, alla tidigare starter kastas bort och bedöms enbart på dagens start, helt klart gör man så 
Answer to: "tydligen är hästen nu en bluff med, alla tidigare starter kastas "
|
|
Klart hästen är bra !! Men styrningen var inte hundra o något lopp till så...svårt med det där barfota på hästen..han blir skör !! 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-06-11 16:57:03  Absolut o Åke kör på djävulskap me... 
Answer to: "Absolut o Åke kör på djävulskap me...:("
|
V 5, CLASSIC TILE
|
Ja Åke körde inte smart heller, hade chans att få en riktigt bra rygg relativt tidigt i loppet, men han övervärderade sin egen häst. Fredde och Åke borde ha lyckats lösa det där bättre.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-11 16:58:14  nah, hästen har bevisat att det är en bra silverhäst och kan hävda sig hyfsat i guld.
Men det var väl du som sade att det är svanstedts bästa häst och blivande elit? så med tanke på det är det sannerligen en bluff.
Travar för dåligt och är inte tillräckligt snabb helt enkelt.......
Om caballion haft dödens så hade han säkerligen vunnit med 2 längder, får ju ett mördarlopp och håller kanon. Sanity vinner pga svanstedt jävlas med fredde.....
Answer to: "nah, hästen har bevisat att det är en bra silverhäst och kan"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag vet att Classic tillhör topp 3 i åkes stall, sedan att hästen inte var som bäst idag förändrar inget
antingen behövde han loppet lr så va han sjuk för dagen
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-11 16:59:37  Ja Åke körde inte smart heller, hade chans att få en riktigt bra rygg relativt tidigt i loppet, men han övervärderade sin egen häst. Fredde och Åke borde ha lyckats lösa det där bättre.
Answer to: "Ja Åke körde inte smart heller, hade chans att få en rikti"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Åke körde rätt utan tvekan, classic trivs som bäst i dödens, det vet åke, han tar alltid dödens med den hästen om han kan, att han inte släppte idag berodde enbart på att Caballion hade kört till spets och då hade Åke blivit idiotförklarad
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-11 17:01:03
|
|
Lost var verkligen fin.. såg lysande ut i provstarten o skolös nu flyttade fram hästen verkligen !! God kväll alla !! Nya chanser nästa Lördag !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-11 17:02:01  jag vet att Classic tillhör topp 3 i åkes stall, sedan att hästen inte var som bäst idag förändrar inget
antingen behövde han loppet lr så va han sjuk för dagen
Answer to: "jag vet att Classic tillhör topp 3 i åkes stall, sedan att h&aum"
|
Became a member:
Forum posts:
|
SJÄLVKLART,dU KAN SOM VANLIGT INTE ERKÄNNA NÄR DU HAR FEL, haha
Toppchans sade du, hästen blir total krossad och då MÅSTE han vara sjuk? var du som sade att han vinner detta med 90% i form
Nä, hästen har inte farterna/travet i sin kropp för att bli riktigt bra över 2140m. Möjligt han kan bli riktigt bra över 2640m, men det är inte många stora lopp som körs på den distansen.......
Får nog nöja sig med att bli en hyfsad guldhäst i framtiden 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-11 17:02:18  Åke körde rätt utan tvekan, classic trivs som bäst i dödens, det vet åke, han tar alltid dödens med den hästen om han kan, att han inte släppte idag berodde enbart på att Caballion hade kört till spets och då hade Åke blivit idiotförklarad
Answer to: "Åke körde rätt utan tvekan, classic trivs som bäst i d"
|
|
Nä här hade Örjan svarat !! Sanity är bra i ledningen o här var det inget snack omet han skulle köra där !! 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-06-11 17:03:12  Åke körde rätt utan tvekan, classic trivs som bäst i dödens, det vet åke, han tar alltid dödens med den hästen om han kan, att han inte släppte idag berodde enbart på att Caballion hade kört till spets och då hade Åke blivit idiotförklarad
Answer to: "Åke körde rätt utan tvekan, classic trivs som bäst i d"
|
V 5, CLASSIC TILE
|
Kan knappast ha blivit sämre än det blev nu. Tror inte Örjan hade släppt spets i det skedet av loppet, så Åke hade fått andra ytter med en grym rygg. Tror jag iaf, vansinne att svara ut en så bra häst som Caballion så tidigt i loppet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-11 17:05:14  Nä här hade Örjan svarat !! Sanity är bra i ledningen o här var det inget snack omet han skulle köra där !! 
Answer to: "Nä här hade Örjan svarat !! Sanity är bra i ledningen o"
|
Became a member:
Forum posts:
|
kolla loppet igen, örjan hade inte kunnat svara eller hade, om du spolar några gånger fram och tillbaka så ser du att Åke har tänkt släpap enr caballion, men upptäcker sedan att Caballion är påväg till ledningen och svara då sent.
Kolla igen och säg att jag har rätt 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-11 17:06:16 Edited(1): 2011-06-11 17:08:40  Kan knappast ha blivit sämre än det blev nu. Tror inte Örjan hade släppt spets i det skedet av loppet, så Åke hade fått andra ytter med en grym rygg. Tror jag iaf, vansinne att svara ut en så bra häst som Caballion så tidigt i loppet.
Answer to: "Kan knappast ha blivit sämre än det blev nu. Tror inte Örjan"
|
Became a member:
Forum posts:
|
säger som jag sa till dujorha, kolla loppet igen, åke sensvarar för att han ser att caballion är på cäg att slaäppas till spets
sedna om jag hade tror sanity skulle springa 12,6 från spest hade jag direkt sagt att det gör inte Classic från dödens idag, var samma sak när den fick stryk av Uhrbergs i trioloppet efter vila, va inte alls som bäst då, däremot va den stenklar med det loppet i kroppen tillnästa start mot yellow eden.
Den är inte gynnad av banor som är så snabba som den idag då styrkan är enorm och de andra hästarna gynasn oerhört av sådan bana. Hästen var troligtvis inte sjuk utan behöver loppet
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-11 17:06:18  Kan knappast ha blivit sämre än det blev nu. Tror inte Örjan hade släppt spets i det skedet av loppet, så Åke hade fått andra ytter med en grym rygg. Tror jag iaf, vansinne att svara ut en så bra häst som Caballion så tidigt i loppet.
Answer to: "Kan knappast ha blivit sämre än det blev nu. Tror inte Örjan"
|
|
Ja nog min tanke me..Caballion såg bra ut o travade bra o var ute som favo i Harpers. inte fel att släppa ner den.. men Åke är tjurig "ibland" !! 
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]
6