1
2
3
[ 4
]
5
6
|
|
Posted: 2011-06-10 21:54:27
|
Became a member:
Forum posts:
|
Classic tile travar helt för dåligt i höga farter(skör?) för att kunna bli någon elit, lägg sedan till att han är fruktansvärt långsam ut så lär han få det tufft i gulddivisionen tror jag.
Blir inte det minsta förvånad om Caballion är framför classic tile genom första sväng och därav är det enbart en kusktabbe av larsson som kan resultera i en förlust vill jag tro.
Caballion är minst lika stark som classic tile, men däremot ser han ut att trava betydligt bättre nu jämför med classic tile, helt andra farter att kunna speeda med(öppningen/avslutningen 2 starter sedan tex).
Sanity, fel distans, blir en väldigt fin sprinter, men för vek över 2140m.
Monster drive, räcker väl att ni kollar mot caballion senast?
Nah, Caballion är mitt tips här.
Alltid kul att ha rätt mot travspanarn, som vanligt 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-10 22:30:44 Classic tile travar helt för dåligt i höga farter(skör?) för att kunna bli någon elit, lägg sedan till att han är fruktansvärt långsam ut så lär han få det tufft i gulddivisionen tror jag.
Blir inte det minsta förvånad om Caballion är framför classic tile genom första sväng och därav är det enbart en kusktabbe av larsson som kan resultera i en förlust vill jag tro.
Caballion är minst lika stark som classic tile, men däremot ser han ut att trava betydligt bättre nu jämför med classic tile, helt andra farter att kunna speeda med(öppningen/avslutningen 2 starter sedan tex).
Sanity, fel distans, blir en väldigt fin sprinter, men för vek över 2140m.
Monster drive, räcker väl att ni kollar mot caballion senast?
Nah, Caballion är mitt tips här.
Alltid kul att ha rätt mot travspanarn, som vanligt 
Answer to: "Classic tile travar helt för dåligt i höga farter(sk"
|
Became a member:
Forum posts:
|
där tog jag bort caballion 
|
|
Reply
|
|
v75kungen
|
Posted: 2011-06-10 22:33:17
|
Became a member: 2008-09-19
Forum posts: 93
|
Spik på 10 Zander - 13 % just nu 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-11 09:39:56  Spik på 10 Zander - 13 % just nu 
Answer to: "Spik på 10 Zander - 13 % just nu:)"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Björn måste kunna följa Monster från start för sedan kommer Sanity susande..Caballion har sämsta läget med en riktig trögis framför sig o Fredde ska väl inte gå ner på innern...men det vore likt honom om han gör de... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-11 10:58:49  där tog jag bort caballion 
Answer to: "där tog jag bort caballion :)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
för att? kanske missat att jag satt 2 av 3 raka dubblar senaste 3 lördagarna? mer än du gjort på flera år antar jag..........
Vad gäller att caballion har rygg på 2.an så är den inte snabb ut, men inte heller långsam. Typ dubbelt så startsnabb som classic tile............Klar risk att classic tile blir lite hängandes. Antingen hamnar han i dödens eller en bit bak, oavsett så tror jag det kommer att gå för snabbt för honom när Larsson sätter in attacken.
Men visst är detta ett 2 hästarslopp, ENORMT stor chans att classic eller caballion vinner detta. Men tror man på zwack i första så måste man ta ställning för en av dem, allt annat är idioti och inkompetens inom travspel.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-11 11:05:03  Björn måste kunna följa Monster från start för sedan kommer Sanity susande..Caballion har sämsta läget med en riktig trögis framför sig o Fredde ska väl inte gå ner på innern...men det vore likt honom om han gör de... 
Answer to: "Björn måste kunna följa Monster från start för s"
|
Became a member:
Forum posts:
|
positioner: 7+8 backar direkt och 5 classic tile är usel från start. Magic space+lost without you siktar på invändig resa GARANTERAT. Då har vi kvar monster drive som tar spets och sanity som får dödens eller övertar spets.
Stor chans vill jag säga att Caballion hamnar 2.a/3.e utvändigt. SÄMST 4.e utvändigt om otur. Känns oavsett riktigt bra och Larsson kan nästan köra hur han vill så länge som han inte bråkar för mycket med svanstedt eller låter ledaren bestämma i 1.15 tempo.......
Zander skulle jag tro tar rygg på caballion, främst för att goop måste väl vilja ha den ryggen? helt perfekt att hänga med i när attackerna sätter igång. Sedan är det i regel mycket svårt att komma förre 9.an om den väljer att ligga kvar i 2.a spår......
10ggr pengar på 1-9 på DD.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-11 13:40:59  positioner: 7+8 backar direkt och 5 classic tile är usel från start. Magic space+lost without you siktar på invändig resa GARANTERAT. Då har vi kvar monster drive som tar spets och sanity som får dödens eller övertar spets.
Stor chans vill jag säga att Caballion hamnar 2.a/3.e utvändigt. SÄMST 4.e utvändigt om otur. Känns oavsett riktigt bra och Larsson kan nästan köra hur han vill så länge som han inte bråkar för mycket med svanstedt eller låter ledaren bestämma i 1.15 tempo.......
Zander skulle jag tro tar rygg på caballion, främst för att goop måste väl vilja ha den ryggen? helt perfekt att hänga med i när attackerna sätter igång. Sedan är det i regel mycket svårt att komma förre 9.an om den väljer att ligga kvar i 2.a spår......
10ggr pengar på 1-9 på DD.
Answer to: "positioner: 7+8 backar direkt och 5 classic tile är usel fr&ari"
|
|
Caballion hamnar minst 4-5 utvändigt o sedan måste han gå !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-11 15:50:17  Caballion hamnar minst 4-5 utvändigt o sedan måste han gå !! 
Answer to: "Caballion hamnar minst 4-5 utvändigt o sedan måste han gå "
|
Became a member:
Forum posts:
|
vi får se, ser det som snudd på omöjligt att hamna 5.e utvändigt här. 4.e utvändigt som sämst. Troligt är 2.a/3.e uvändigt.
Man spelar ekipaget och det är väl mest det som brister i detta tipset/spelet. Larsson är ingen bra kusk alls 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-11 16:24:41
|
|
Fin på Sanity o Caballion som såg görfin ut men va hittar Fredde på.. 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-06-11 16:27:53
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 5, CLASSIC TILE
|
Spännande duell här 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-11 16:31:22  Spännande duell här 
Answer to: "Spännande duell här:)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
mellan classic och dne i ryggen på honom lr? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-11 16:35:23
|
Became a member:
Forum posts:
|
hoppas innerligt att larsson har en bra dag och inte gör bort sig med en usel styrning  har ju hänt förr........
Vill gärna se en riktig kamp här och inte något bortfuskande i spets och inte bästa hästen vinner.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-11 16:39:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
finns över 3 gånger på classic givetvis är det MYCKET bra då hästen har en TOPPCHANS
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-06-11 16:40:03  mellan classic och dne i ryggen på honom lr? 
Answer to: "mellan classic och dne i ryggen på honom lr?:)"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 5, CLASSIC TILE
|
Hur resonerar du när du får fram att Caballion ska sitta i rygg på Classic? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-11 16:40:08  hoppas innerligt att larsson har en bra dag och inte gör bort sig med en usel styrning  har ju hänt förr........
Vill gärna se en riktig kamp här och inte något bortfuskande i spets och inte bästa hästen vinner.
Answer to: "hoppas innerligt att larsson har en bra dag och inte gör bort sig med "
|
Became a member:
Forum posts:
|
du tror sj att Classic är gynnad av 20 1a varvet eller?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-11 16:42:06 Edited(1): 2011-06-11 16:42:53  Hur resonerar du när du får fram att Caballion ska sitta i rygg på Classic? 
Answer to: "Hur resonerar du när du får fram att Caballion ska sitta i rygg "
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag aldrig tror lr sagt något om cabaliion ska vara i rygg på honom? visserligen lär han vara bakom honom på upploppet men inte direkt i rygg
caballion är bra, ritkigt bra, hade han haft spår innanför hade han nog rent av varit 1a streckat
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-11 16:46:13
|
|
Lost without you kanske kan öppna bättre än ja tror o därmed borde Fredde kunna få bra fart från start... men Fredde är ju värre än "Tarzan" !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-11 16:48:54
|
Became a member:
Forum posts:
|
Classic älskar dödens