1
2
[ 3
]
4
5
6
|
|
Posted: 2011-06-09 17:29:50  Per o Åke kanske inte är lika "bundisar" längre..tyckte de körde konstig mot varandra sist... 
Answer to: "Per o Åke kanske inte är lika "bundisar" längre.."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Lennartsson blir väll sådan när han inte får bli uppsatt på de han vill 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-09 17:31:35  Caballion slår Classic Tile från dödens.
Answer to: "Caballion slår Classic Tile från dödens."
|
Became a member:
Forum posts:
|
i din värld är jag övertygad om det
du får väll se på lördag
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-06-09 18:28:35  i din värld är jag övertygad om det
du får väll se på lördag
Answer to: "i din värld är jag övertygad om det:)
du får vä"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 5, CLASSIC TILE
|
Finns bara en värld såvitt jag vet, och i den är Caballion bäst i detta lopp 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-09 18:45:14
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, CABALLION
|
Tror att Sanity tar hem detta
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-09 20:30:53
|
Became a member:
Forum posts:
|
Sanity är ute på fel distans och ska gå med skor runt om, det är minus.
Caballion är bästa hästen, sen om det räcker att vinna mot en Classic Tile i spets återstår att se...
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-06-09 20:57:32
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 5, CLASSIC TILE
S 3, MONSTER DRIVE
|
Kul lopp.. Tror Classic tile är bästa hästen men tar ett gäng.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-09 22:22:26
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, CABALLION
|
Caballion gillar jag skrapt. 9-6-5-4 bör göra upp 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-09 23:11:56  Finns bara en värld såvitt jag vet, och i den är Caballion bäst i detta lopp 
Answer to: "Finns bara en värld såvitt jag vet, och i den är Caballion "
|
Became a member:
Forum posts:
|
visserligen lär inte classic vara 100% i form , men 90% räcker gott, tar han ner classic från dödens borde han fått en inbjudan till elitloppet
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-09 23:25:07  Sanity är ute på fel distans och ska gå med skor runt om, det är minus.
Caballion är bästa hästen, sen om det räcker att vinna mot en Classic Tile i spets återstår att se...
Answer to: "Sanity är ute på fel distans och ska gå med skor runt om, "
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, SANITY
|
Sanity ska gå barfota runt om som sist, hemmabanan och Örjan i Jollen...... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-09 23:44:21
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, CLASSIC TILE
|
Sanity är överstreckad och bör inte vara favorit här. Möter minst tre hästar som är bättre än de han senast slog.
A-hästar: Classic Tile - Caballion
B-hästar: KLM Prelong - Monster Drive - Sanity
C: Zander
Chanslösa hästar: övriga
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-06-10 01:04:04  visserligen lär inte classic vara 100% i form , men 90% räcker gott, tar han ner classic från dödens borde han fått en inbjudan till elitloppet
Answer to: "visserligen lär inte classic vara 100% i form , men 90% räcker go"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 5, CLASSIC TILE
|
Jag tror nog att Caballion hade gjort bättre ifrån sig i Elitloppet än flera av de som blev inbjudna. Fast kort distans är inte hans likör, däremot hade han nog inte gjort bort sig i veckans gulddivision. Hade han haft en kusk i sulkyn också hade jag inte tvekat på att banka in spiken, nu kanske man får sansa sig.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-10 02:52:40 Edited(1): 2011-06-10 02:53:23  Jag tror nog att Caballion hade gjort bättre ifrån sig i Elitloppet än flera av de som blev inbjudna. Fast kort distans är inte hans likör, däremot hade han nog inte gjort bort sig i veckans gulddivision. Hade han haft en kusk i sulkyn också hade jag inte tvekat på att banka in spiken, nu kanske man får sansa sig.. 
Answer to: "Jag tror nog att Caballion hade gjort bättre ifrån sig i Elitlop"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hade inte classic tile varit med hade man nog kunnat spika, nu blir han 2a som bäst, fast inte dåligt det heller.
oftast när bra hästar möts avgör tyvärr läget utgången
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-10 07:22:26 Edited(1): 2011-06-10 07:22:37  Sanity ska gå barfota runt om som sist, hemmabanan och Örjan i Jollen...... 
Answer to: "Sanity ska gå barfota runt om som sist, hemmabanan och Örjan i J"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, CABALLION
|
Nej.
"Vad säger du om segerchanserna i loppet?
– På pappret tycker jag loppet på lördag ser ut som ett tuffare lopp än det han vann på Solvalla. Medeldistans är han han inte gynnad av och läget är lite halvdant. Det är vingelrisk och risken finns att det blir ett tufft lopp för honom. Men är han så bra som han var senast så är han med i segerstriden igen.
Du körde barfota senast, hur blir det nu?
– Tyvärr kommer jag köra honom med skor den här gången. Han har lite problem med framfötterna så vi sparar hovarna till något 1 600 meters lopp. Det är ingen katastrof att han går med skor, han har gjort flera jättebra lopp med skorna på, säger Malin Löfgren."
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-10 11:31:28
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, CABALLION
|
Kommer bli extremt jämt streckat här tror jag, så man borde kanske spika, och när sanity ska gå med skor och har ett spår så pass långt ut åker den inte med, Classic tile kommer nog att få ett tungt lopp. Sen låter dom ju extremt uppåt på Caballion och den här gången blir han inte störd av allt runt omkring, Tror att det står mellan 3 och 9, antingen spikar jag Zwack eller Caballion
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-10 15:33:52
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Monster lär gå till spets här o sedan får väl Sanity överta... Åke kör fram o sedan måste ju Fredde dra i högertömmen o gå fram utanpå..Örjan sörjan får loppet som vanligt... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-10 15:47:53  Monster lär gå till spets här o sedan får väl Sanity överta... Åke kör fram o sedan måste ju Fredde dra i högertömmen o gå fram utanpå..Örjan sörjan får loppet som vanligt... 
Answer to: "Monster lär gå till spets här o sedan får väl Sa"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad spelar de för roll om han skulle få rygg ledaren..kommer inte kunna hänga med 200 kvar ändå
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-10 17:40:39  vad spelar de för roll om han skulle få rygg ledaren..kommer inte kunna hänga med 200 kvar ändå
Answer to: "vad spelar de för roll om han skulle få rygg ledaren..kommer int"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Hänt förr vet du..Highlight Br.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-10 18:36:37  Hänt förr vet du..Highlight Br.. 
Answer to: "Hänt förr vet du..Highlight Br..;)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, ZANDER
S 3, MONSTER DRIVE
|
Vissa har selektivt minne. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-10 21:20:23  Hänt förr vet du..Highlight Br.. 
Answer to: "Hänt förr vet du..Highlight Br..;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
funkar inte riktigt så, varje lopp är unikt, liksom varje tillfälle, om jag säger Sanity komemr ha svårt att följa 200 kvar vet ajg inte direkt vad det har att göra med något annat lopp som gick för längesedan
nu pratar jag specifikt om detta lopp
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-10 21:25:54  Nej.
– På pappret tycker jag loppet på lördag ser ut som ett tuffare lopp än det han vann på Solvalla. Medeldistans är han han inte gynnad av och läget är lite halvdant. Det är vingelrisk och risken finns att det blir ett tufft lopp för honom. Men är han så bra som han var senast så är han med i segerstriden igen.
Du körde barfota senast, hur blir det nu?
– Tyvärr kommer jag köra honom med skor den här gången. Han har lite problem med framfötterna så vi sparar hovarna till något 1 600 meters lopp. Det är ingen katastrof att han går med skor, han har gjort flera jättebra lopp med skorna på, säger Malin Löfgren."
Answer to: "Nej.
– P&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, SANITY
|
Annan info på delägarsidan. 
|
|
Reply
|
|