1
2
3
4
[ 5
]
6
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-12-26 22:40:24
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
|
Fan också, hade räknat in sjuan efter halva det här loppet, såg så jävla bra ut för Monster Drive men han var ju usel..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-27 04:38:38  Fan också, hade räknat in sjuan efter halva det här loppet, såg så jävla bra ut för Monster Drive men han var ju usel..
Answer to: "Fan också, hade räknat in sjuan efter halva det här loppet,"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja, skit happends, i början av veckan skulle man ha 2 hastar 1 och 2. men klart man spikade 1an till slut ändå
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-27 04:53:30
|
Became a member:
Forum posts:
|
spikarna till nästa v75 omngång va dock inte svåra hitta, En dubbel örjan
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-27 09:51:08  spikarna till nästa v75 omngång va dock inte svåra hitta, En dubbel örjan
Answer to: "spikarna till nästa v75 omngång va dock inte svåra hitta, "
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, CONRADS GARLAND
|
Nä du, spika inte City Hall.
Visserligen möter han mediokert motstånd men den skithästen saknar totalt moral.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-27 11:47:58  Nä du, spika inte City Hall.
Visserligen möter han mediokert motstånd men den skithästen saknar totalt moral.
Answer to: "Nä du, spika inte City Hall.
Visserligen möter han mediokert m"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nej, det är inget pålitligt att spika, menade emr örjan vinner båda dd loppen så spikarna va inte svåra att hitta. så blir en framtung kupong 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-27 12:48:02  nej, det är inget pålitligt att spika, menade emr örjan vinner båda dd loppen så spikarna va inte svåra att hitta. så blir en framtung kupong 
Answer to: "nej, det är inget pålitligt att spika, menade emr örjan vin"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, CONRADS GARLAND
|
Jag vet inte vad jag kommer spika men Global Investment var pigg o glad senast. Sen kanske Björklifax kan vara ett alternativ ?
Men det är en lång väg till spelstopp.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-27 14:07:22  Jag vet inte vad jag kommer spika men Global Investment var pigg o glad senast. Sen kanske Björklifax kan vara ett alternativ ?
Men det är en lång väg till spelstopp.
Answer to: "Jag vet inte vad jag kommer spika men Global Investment var pigg o glad sen"
|
Became a member:
Forum posts:
|
spika de 2 klara är ett råd 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-27 14:35:03  spika de 2 klara är ett råd 
Answer to: "spika de 2 klara är ett råd:D"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, CONRADS GARLAND
|
Mmm hade dom varit klara så hade jag nog spikat.
Never Again är nog bästa chansen trots dåligt spår men Junior Vang är ingen dålig häst heller,
Kasper Scott kommer knappast förbi KK L. Chilly Willy ?
Tycker dina spikar känns lite skakiga denna gång 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-27 14:57:42 Edited(1): 2010-12-27 14:59:51  Mmm hade dom varit klara så hade jag nog spikat.
Never Again är nog bästa chansen trots dåligt spår men Junior Vang är ingen dålig häst heller,
Kasper Scott kommer knappast förbi KK L. Chilly Willy ?
Tycker dina spikar känns lite skakiga denna gång 
Answer to: "Mmm hade dom varit klara så hade jag nog spikat.
Never Again är"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tycker de känns väldigt bra denna veckan, igår va de lite skakiga däremot.
Stämmer bra att junior vang inte är någon dålig häst, DET ÄR ETT LIK
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-27 15:05:30  tycker de känns väldigt bra denna veckan, igår va de lite skakiga däremot.
Stämmer bra att junior vang inte är någon dålig häst, DET ÄR ETT LIK
Answer to: "tycker de känns väldigt bra denna veckan, igår va de lite s"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, CONRADS GARLAND
|
He he,
Never Again är nog på gränsen till stenklar om jag ska vara seriös men Kasper Scott köper jag inte.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-27 15:07:02
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, MONSTER DRIVE
|
När kommer nya listan? Global investment känns som en bra spik just nu.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-27 15:07:39  När kommer nya listan? Global investment känns som en bra spik just nu.
Answer to: "När kommer nya listan? Global investment känns som en bra spik ju"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, CONRADS GARLAND
|
Marshland emot ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-27 15:08:33
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, CONRADS GARLAND
|
Sen har jag en läskig känsla av att Åke sparade på Rutger senast.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-27 15:27:17  He he,
Never Again är nog på gränsen till stenklar om jag ska vara seriös men Kasper Scott köper jag inte.
Answer to: "He he,
Never Again är nog på gränsen till stenklar om jag "
|
Became a member:
Forum posts:
|
lite osäker på hur kasper är i volt men tor rinte dte är några problem, den är också klar, vänta tilsl loppet gått imål på söndag så får du se 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-27 15:36:58  lite osäker på hur kasper är i volt men tor rinte dte är några problem, den är också klar, vänta tilsl loppet gått imål på söndag så får du se 
Answer to: "lite osäker på hur kasper är i volt men tor rinte dte ä"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, CONRADS GARLAND
|
Det enda jag är säker på är att du kommer säga att den var sjuk när den förlorar 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-27 16:37:25  Det enda jag är säker på är att du kommer säga att den var sjuk när den förlorar 
Answer to: "Det enda jag är säker på är att du kommer säga at"
|
Became a member:
Forum posts:
|
säger bara det när det ligegr något i det
Den kommer inte losa, så jag lär inte säga det
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-27 16:54:45
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, MONSTER DRIVE
|
marshland är väl inte direkt snabb ut, och kan hamna illa till, tror inte den har något att sätta emot heller. Globalen och Never again känns ganska "stenklara" 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-27 16:56:43  marshland är väl inte direkt snabb ut, och kan hamna illa till, tror inte den har något att sätta emot heller. Globalen och Never again känns ganska "stenklara" 
Answer to: "marshland är väl inte direkt snabb ut, och kan hamna illa till, t"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo marshland kan öppna väldigt snabbt om han trycks av
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-27 17:23:14
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, MONSTER DRIVE
|
Tror inte han har en suck mot Globalen iaf, den spiken är jag redan klar med. Sen funderar jag på om inte Jaguar CD är en möjlig spik, twigs tarzan är ju bra men ganska färsk ändå, Jaguar är en av dom mest rutinerade i loppet och han gillar distansen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-27 17:52:14
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, CONRADS GARLAND
|
Det har ju varit dålig utdelning på slutet o tyvärr så ser det ut att fortsätta.
Får väl försöka välta några stora favoriter ändå o jag tror Global I blir favorit. Tycker den borde ha bra chans men om den får ledningen så kan den bli väldigt het o vem ska annars ta ledningen här ?
Tror Åke har försökt få upp psyket på Rutger de senaste starterna. Han har i varje fall kört som om det är avsikten. Blir G.I het så kommer Åke som en kanonkula sista biten.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]
6