1
2
[ 3
]
4
5
6
|
|
Posted: 2010-12-25 17:49:55  Joru var inne på detta tidigare i spalten o Jorma kan nog tänka sig en senario där han snuvar Per o sedan släpper till någon utifrån o får lucka tillslut !! 
Answer to: "Joru var inne på detta tidigare i spalten o Jorma kan nog tänka "
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, CONRADS GARLAND
|
Ja jag såg det. Minns du loppet när han fastnade med hjulet ? Jag hade med den då o svor så det osade ganska länge
Om man garderar så kan man ta med den. Fartmässigt är han ju inte sämre än dom andra och skulle ha fått lite gnista på slutet så kan det rensa bra.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 17:57:21  V75-7
New Photo Guy
- I Solvalla-starten på Solvalla förra veckan var han pigg och det var synd att han trampade upp i vagnen framför när attacken skulle sättas in i sista kurvan. Inte omöjligt att det var en seger som gick upp i rök där. New Photo Guy är en häst med bra fart och fin kapacitet, men jag är fortfarande tveksam till hans moral i avgörande ögonblick. Han får ses som en typisk outsider den här gången.
Answer to: "V75-7
New Photo Guy
- I Solvalla-starten på Solvalla förra ve"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, NEW PHOTO GUY
|
erik satt nyss och NÄSTAN sa att New Photo Guy var en spik i vass eller kass..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 18:10:21  erik satt nyss och NÄSTAN sa att New Photo Guy var en spik i vass eller kass..
Answer to: "erik satt nyss och NÄSTAN sa att New Photo Guy var en spik i vass elle"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo, jag vet de har höga tankar om hästen, men dags den får visa lite av det snart.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 19:29:03  jo, jag vet de har höga tankar om hästen, men dags den får visa lite av det snart.
Answer to: "jo, jag vet de har höga tankar om hästen, men dags den får "
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, NEW PHOTO GUY
|
Antagligen kan det vara dags imorgon så det är dumt o lämna den utanför trorjag.. men visst nånstans måste man ju spika också 1-6 känns billigt att komma undan med.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-25 19:29:03  erik satt nyss och NÄSTAN sa att New Photo Guy var en spik i vass eller kass..
Answer to: "erik satt nyss och NÄSTAN sa att New Photo Guy var en spik i vass elle"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Vart jävligt besviken när han felade o hade spelat !! Hade något sagt till mig att Nisse Bean skulle hålla ledningen i loppet så hade ja trillat omkull o sådär är det med trav man blir "tvärsäker"på saker om inte håller för verkligheten ett enda dugg !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 19:29:12  erik satt nyss och NÄSTAN sa att New Photo Guy var en spik i vass eller kass..
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, CONRADS GARLAND
|
Ofan det måste jag kolla på. Spika den inte dock för Erik har varit väldigt optimistisk förut också. Däremot kan det ge visst understöd till min teori om att det kan bli mer fart i loppet än vad alla tror ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 19:42:00  Ofan det måste jag kolla på. Spika den inte dock för Erik har varit väldigt optimistisk förut också. Däremot kan det ge visst understöd till min teori om att det kan bli mer fart i loppet än vad alla tror ?
Answer to: "Ofan det måste jag kolla på. Spika den inte dock för Erik "
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, NEW PHOTO GUY
|
Nej jag tänker inte spika, men jag vet att Erik brukar vara riktigt bra påläst.. och från de här läget tror jag att han laddar framåt direkt faktiskt .
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 20:00:09
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror knappast att erik vill ha spets här, vek sig lite för enkelt den gången han gick i ledningen. Bakifrån blir han lite utlämnad åt de andra, känns som att new photo guy blir lite väl mycket streckad baserat på eriks uttalanden och att den har "sett fin ut". Risk för dödens om erik kör framåt? Går väl upp till 30-40% streck imorg baserat på det erik sade?
Tippar på galopp igen, annars för långt fram efter en fin spurt......
Men visst är det en fin häst som säkerligen har hög kapacitet inombords, får dock visa lite först tycker jag......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 20:14:37  Tror knappast att erik vill ha spets här, vek sig lite för enkelt den gången han gick i ledningen. Bakifrån blir han lite utlämnad åt de andra, känns som att new photo guy blir lite väl mycket streckad baserat på eriks uttalanden och att den har "sett fin ut". Risk för dödens om erik kör framåt? Går väl upp till 30-40% streck imorg baserat på det erik sade?
Tippar på galopp igen, annars för långt fram efter en fin spurt......
Men visst är det en fin häst som säkerligen har hög kapacitet inombords, får dock visa lite först tycker jag......
Answer to: "Tror knappast att erik vill ha spets här, vek sig lite för enkelt"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, CONRADS GARLAND
|
Fast jag vill ha honom i dödens. Låter helt perfekt för mig faktiskt...
Vem dyker förbi sista 50 ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 20:15:25  Fast jag vill ha honom i dödens. Låter helt perfekt för mig faktiskt...
Vem dyker förbi sista 50 ?
Answer to: "Fast jag vill ha honom i dödens. Låter helt perfekt för mig"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ingen dyker förbi 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 20:16:12  Nej jag tänker inte spika, men jag vet att Erik brukar vara riktigt bra påläst.. och från de här läget tror jag att han laddar framåt direkt faktiskt .
Answer to: "Nej jag tänker inte spika, men jag vet att Erik brukar vara riktigt br"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ladda rhan fram direkt och tar dödens vinenr han inget v75 lopp imorgon så mkt e säkert, det vet han nog om med
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 20:16:21  ingen dyker förbi 
Answer to: "ingen dyker förbi:D"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, CONRADS GARLAND
|
Ha ha, jaha där har vi Travspanaren klaring då 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 20:17:05  ladda rhan fram direkt och tar dödens vinenr han inget v75 lopp imorgon så mkt e säkert, det vet han nog om med
Answer to: "ladda rhan fram direkt och tar dödens vinenr han inget v75 lopp imorgo"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, CONRADS GARLAND
|
Ja jag med. Tänker inte ens ta med den skulle jag tro.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 20:17:36  Ha ha, jaha där har vi Travspanaren klaring då 
Answer to: "Ha ha, jaha där har vi Travspanaren klaring då :-)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nja..inte lika klar som jag brukar ha, när jag säger stenklar då e jag stensäker på vinst med.
Annars nöjer jag mig med TOPPCHANS, vilket jag säger om Monster Drive.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 20:50:11  nja..inte lika klar som jag brukar ha, när jag säger stenklar då e jag stensäker på vinst med.
Annars nöjer jag mig med TOPPCHANS, vilket jag säger om Monster Drive.
Answer to: "nja..inte lika klar som jag brukar ha, när jag säger stenklar d&a"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, NEW PHOTO GUY
|
nämn någon som är lika stenklar som Bowlingen iförgår tack.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 20:56:41  nämn någon som är lika stenklar som Bowlingen iförgår tack.. 
Answer to: "nämn någon som är lika stenklar som Bowlingen iförg&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
har ingen denna omgång tyvärr, bara 2 med TOPPCHANS
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 21:08:54  Nej jag tänker inte spika, men jag vet att Erik brukar vara riktigt bra påläst.. och från de här läget tror jag att han laddar framåt direkt faktiskt .
Answer to: "Nej jag tänker inte spika, men jag vet att Erik brukar vara riktigt br"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, NEW PHOTO GUY
|
Håller med. Erik är en bra tippare. Till skillnad från Stig H som nog är sämst av samtliga tränare och kuskar...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 21:09:58  Håller med. Erik är en bra tippare. Till skillnad från Stig H som nog är sämst av samtliga tränare och kuskar...
Answer to: "Håller med. Erik är en bra tippare. Till skillnad från Sti"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, NEW PHOTO GUY
|
Erik är nog den av kuskarna som är mest påläst, brukar man märka efter segerintervjuerna..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 21:22:24  Erik är nog den av kuskarna som är mest påläst, brukar man märka efter segerintervjuerna..
Answer to: "Erik är nog den av kuskarna som är mest påläst, brukar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
torr nog alla är lika pålästa, bara det att erik vinner oftare 
Han har ju också stenkoll på Stighs hästar, då de nadra catchdriversen ofta får köra lite blandat så ska han också ha lite bättre koll  men visst är han upp too date
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 22:34:14
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, NEW PHOTO GUY
|
"Känns ruskigt stark i jobben"
- Monster Drive (V75-7) vann väldigt enkelt senast och hade en hel del krafter kvar. Han tävlade med skor och broddar då och det var inga problem. Hästen har gjort det jäkligt bra sedan han kom till oss och satt bland annat fast i finalen av Breeders Crown. Han blir bara bättre och bättre och känns ruskigt stark i jobben. Han har tränat ihop med Flea Southwind under veckan och gick ett rundbanejobb i tisdags efter 1.21 och sedan några snabbare intervaller i torsdags. Här har vi fått ett helt perfekt läge och det måste vara toppchans att hålla upp innerspåret eftersom han är så startsnabb. Det är alltid väldigt tufft i en silverdivisionsfinal men jag tror att han är med och slåss om segern.
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
5
6