1
[ 2
]
3
4
5
6
|
|
Posted: 2010-12-25 13:52:12  Jag tillhör inte dom som går ner i spagat av glädje över M.D´s prestationer.
Visst är han snabb ut men jag tycker han går undan dåligt över upploppet.
Alla säger "ingen kommer trycka utvändigt". Jag säger blä, humbug...Han kommer inte få sitta ifred.
Answer to: "Jag tillhör inte dom som går ner i spagat av glädje öv"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nja..han såg inte märkfärdig ut sist kanske, men klocka sista 300 så förstår du varför han inte gick undan mer på upploppet
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 13:57:27  nja..han såg inte märkfärdig ut sist kanske, men klocka sista 300 så förstår du varför han inte gick undan mer på upploppet
Answer to: "nja..han såg inte märkfärdig ut sist kanske, men klocka sis"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, CONRADS GARLAND
|
Och NÄR var han märkvärdig då Travspanaren ?
När Conrad enkelt tog ner honom ?
Tycker Frillan är jäkligt intressant. Haugstad fick grym fart på henne senast han körde.Runt 11/1000 va ?
Hakar är ju ett stort ?? givetvis.
Menar inte heller att dissa M.D för hårt. Han är bra men ingen spik för mig. Nope.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 14:06:33 Edited(2): 2010-12-25 14:07:17  Och NÄR var han märkvärdig då Travspanaren ?
När Conrad enkelt tog ner honom ?
Tycker Frillan är jäkligt intressant. Haugstad fick grym fart på henne senast han körde.Runt 11/1000 va ?
Hakar är ju ett stort ?? givetvis.
Menar inte heller att dissa M.D för hårt. Han är bra men ingen spik för mig. Nope.
Answer to: "Och NÄR var han märkvärdig då Travspanaren ?
När"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tycker helhetsintrycket av MD e väldigt bra, hästen har ju avrit dunderlovande hos hultman har men klart hittat ytterligare en växel hos Lennartsson.
Att han fick stryk av conrads med ett halvt huvud efter varit tufft tempo hela vägen då den fick smörresa och de två var långt före resten ser jag inte som något negativt.
Ledningen är ju närmaste vägen till mål, den har han ju , så mkt vet man ju redna, vad gäller frillan så är ju ston inte så pålitliga och den måste ju ha klaff med loppet.
Och troligtvis tempo med. vem ska sätta upp tempo? jo, ingen då det inte finsn någon Tank i loppet som klarar tåga utvändigt. Onödigt göra det svårare än det är ibland.
En häst med hög kapacitet är annars new photo guy, erik i jollen alltid intressant, men hästen måste ha klaff med lopp, och har mest varit "ding" i skallen på slutet.
Rano är ju formlös. Oliver twist slänger jag åt folke, avanto bortlottad. Staro cold får ju 3de inner.
Jag har 3 spikalternativ och lär spika 2 av dem, MD är 1 av dem.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 15:07:32  tycker helhetsintrycket av MD e väldigt bra, hästen har ju avrit dunderlovande hos hultman har men klart hittat ytterligare en växel hos Lennartsson.
Att han fick stryk av conrads med ett halvt huvud efter varit tufft tempo hela vägen då den fick smörresa och de två var långt före resten ser jag inte som något negativt.
Ledningen är ju närmaste vägen till mål, den har han ju , så mkt vet man ju redna, vad gäller frillan så är ju ston inte så pålitliga och den måste ju ha klaff med loppet.
Och troligtvis tempo med. vem ska sätta upp tempo? jo, ingen då det inte finsn någon Tank i loppet som klarar tåga utvändigt. Onödigt göra det svårare än det är ibland.
En häst med hög kapacitet är annars new photo guy, erik i jollen alltid intressant, men hästen måste ha klaff med lopp, och har mest varit "ding" i skallen på slutet.
Rano är ju formlös. Oliver twist slänger jag åt folke, avanto bortlottad. Staro cold får ju 3de inner.
Answer to: "tycker helhetsintrycket av MD e väldigt bra, hästen har ju avrit "
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, NEW PHOTO GUY
|
Någon som har koll på hur New Photo Guy kan öppna? spontan känsla är att Erik trycker av rejält i början för att försöka få spetsen , annars är det bara backa ner i ryggen på Monster Drive, låset känns givet!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 15:11:46  Någon som har koll på hur New Photo Guy kan öppna? spontan känsla är att Erik trycker av rejält i början för att försöka få spetsen , annars är det bara backa ner i ryggen på Monster Drive, låset känns givet!
Answer to: "Någon som har koll på hur New Photo Guy kan öppna? spontan"
|
Became a member:
Forum posts:
|
omöjligt komam ner i ryggen för erik, är upptaget där av victory hill.
Lär söka ryggar
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 15:28:20  omöjligt komam ner i ryggen för erik, är upptaget där av victory hill.
Lär söka ryggar
Answer to: "omöjligt komam ner i ryggen för erik, är upptaget där a"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, CONRADS GARLAND
|
Då får Erik köra i dödens då 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 15:32:20  Då får Erik köra i dödens då 
Answer to: "Då får Erik köra i dödens då :-)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
inte omöjligt om inte nån utvändigt vill avlösa, men hästen fungerar ju knappt, så att det är G i raden e väll bara det 50% efter mnorgondagsn start.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-25 15:34:26  Då får Erik köra i dödens då 
Answer to: "Då får Erik köra i dödens då :-)"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Var ute på Eriks sist o hästen pullade i 3:dje spår i sista kurvan men "stollhoppade" hetsigt där, vart inte riktigt klok på hästen va händer nu när han ska köra på i 3:dje... kanske ska han inte ha någon framför sig... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 15:40:10
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, CONRADS GARLAND
|
Kan bara säga att den gjort bra lopp i dödens förut. Riktigt bra tom.
Det är därför jag inte tror på teorin om att M.D får sitta o sova i tät.
Sen kanske dumskallen bara slänger sig i galopp direkt, vem vet.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-25 15:47:41  Någon som har koll på hur New Photo Guy kan öppna? spontan känsla är att Erik trycker av rejält i början för att försöka få spetsen , annars är det bara backa ner i ryggen på Monster Drive, låset känns givet!
Answer to: "Någon som har koll på hur New Photo Guy kan öppna? spontan"
|
|
Erik drog hårt i hästen från start sist o de kan ju gett upphov till lite hetsighet... spår längre ner nu o då kan väl Erik se lite mer framåt än bakåt !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 16:16:44
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, CONRADS GARLAND
|
V75-7
New Photo Guy
- I Solvalla-starten på Solvalla förra veckan var han pigg och det var synd att han trampade upp i vagnen framför när attacken skulle sättas in i sista kurvan. Inte omöjligt att det var en seger som gick upp i rök där. New Photo Guy är en häst med bra fart och fin kapacitet, men jag är fortfarande tveksam till hans moral i avgörande ögonblick. Han får ses som en typisk outsider den här gången.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 16:17:34  Kan bara säga att den gjort bra lopp i dödens förut. Riktigt bra tom.
Det är därför jag inte tror på teorin om att M.D får sitta o sova i tät.
Sen kanske dumskallen bara slänger sig i galopp direkt, vem vet.
Answer to: "Kan bara säga att den gjort bra lopp i dödens förut. Riktigt"
|
Became a member:
Forum posts:
|
inte behöver MD sitta och behöva maska i tät för att vinna, kan säkerligen hålal jämt hårt termpo runtom om behövs, men erik e ingen taktiskt idiot som kommer pressa i dödens om han skulle få den positionen
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-25 16:21:33  V75-7
New Photo Guy
- I Solvalla-starten på Solvalla förra veckan var han pigg och det var synd att han trampade upp i vagnen framför när attacken skulle sättas in i sista kurvan. Inte omöjligt att det var en seger som gick upp i rök där. New Photo Guy är en häst med bra fart och fin kapacitet, men jag är fortfarande tveksam till hans moral i avgörande ögonblick. Han får ses som en typisk outsider den här gången.
Answer to: "V75-7
New Photo Guy
- I Solvalla-starten på Solvalla förra ve"
|
|
Trampa upp i vagn... nja inte riktigt som ja såg !!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 16:24:53  inte behöver MD sitta och behöva maska i tät för att vinna, kan säkerligen hålal jämt hårt termpo runtom om behövs, men erik e ingen taktiskt idiot som kommer pressa i dödens om han skulle få den positionen
Answer to: "inte behöver MD sitta och behöva maska i tät för att vi"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, CONRADS GARLAND
|
Hästen är en taktisk idiot däremot. Ja vi får se. Jag spikar inte MD o du får spika favoriten i sista om du vill. På papret är det en lämplig uppgift som Lennartsson jämnställer med Flea Southwinds chansmässigt. Om du spikar den ena så ska du ju spika den andra också 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 16:26:41  Trampa upp i vagn... nja inte riktigt som ja såg !!! 
Answer to: "Trampa upp i vagn... nja inte riktigt som ja såg !!!:("
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, CONRADS GARLAND
|
Ok jag såg inte loppet så jag har inte en aning. Det enda jag vet är att han brukar bli het som en spis ibland. Kul med en sån i dödens.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 16:31:38  Hästen är en taktisk idiot däremot. Ja vi får se. Jag spikar inte MD o du får spika favoriten i sista om du vill. På papret är det en lämplig uppgift som Lennartsson jämnställer med Flea Southwinds chansmässigt. Om du spikar den ena så ska du ju spika den andra också 
Answer to: "Hästen är en taktisk idiot däremot. Ja vi får se. Jag "
|
Became a member:
Forum posts:
|
flea har väll 10% chanas vinna MD ligegr väll runt 70% så ser inte att de har lika stor chans ungefär ne
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 16:31:59  Ok jag såg inte loppet så jag har inte en aning. Det enda jag vet är att han brukar bli het som en spis ibland. Kul med en sån i dödens.
Answer to: "Ok jag såg inte loppet så jag har inte en aning. Det enda jag v"
|
Became a member:
Forum posts:
|
kan vara så att Erik tar det lugnt och söker ryggar då..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 17:01:09  flea har väll 10% chanas vinna MD ligegr väll runt 70% så ser inte att de har lika stor chans ungefär ne
Answer to: "flea har väll 10% chanas vinna MD ligegr väll runt 70% så s"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, CONRADS GARLAND
|
Jag menar inte att NPG ska vinna. Bara att den kommer ställa till det i loppet.
Vi får se om Erik säger nånting men han brukar vara lite hoppfull med den här hästen så det kan bli lite mer offensivt upplägg.
Lagt märke till att nånting hänt med Victory Hill. Han verkar ha fått vilja att vinna ? Vann från ledning runt om senast. När hände det förut?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 17:08:38  Hästen är en taktisk idiot däremot. Ja vi får se. Jag spikar inte MD o du får spika favoriten i sista om du vill. På papret är det en lämplig uppgift som Lennartsson jämnställer med Flea Southwinds chansmässigt. Om du spikar den ena så ska du ju spika den andra också 
Answer to: "Hästen är en taktisk idiot däremot. Ja vi får se. Jag "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Båda spikas, lennartsson vet vad han snackar om
liknande scenarion för båda hästarna också.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-25 17:45:24  Jag menar inte att NPG ska vinna. Bara att den kommer ställa till det i loppet.
Vi får se om Erik säger nånting men han brukar vara lite hoppfull med den här hästen så det kan bli lite mer offensivt upplägg.
Lagt märke till att nånting hänt med Victory Hill. Han verkar ha fått vilja att vinna ? Vann från ledning runt om senast. När hände det förut?
Answer to: "Jag menar inte att NPG ska vinna. Bara att den kommer ställa till det "
|
|
Joru var inne på detta tidigare i spalten o Jorma kan nog tänka sig en senario där han snuvar Per o sedan släpper till någon utifrån o får lucka tillslut !! 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
5
6