1
2
3
4
[ 5
]
6
|
dujorha
|
Posted: 2010-09-11 15:18:54
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Men men ska detta verligen gå i France nicht tro ja !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-11 15:20:02  sjuk boko tro?.. 
Answer to: "sjuk boko tro?..;)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, MAHARAJAH
S 3, YANANTIN BOKO
|
Han kanske inte var 100% men inte var han väl sjuk ? Maharadja fick ett för enkelt lopp och då var det över.Sen att Örjan släpper en längd är inget nytt. Så gör han ofta.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-11 15:20:31
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, YANANTIN BOKO
S 3, YANANTIN BOKO
|
Bra gjort av Maha o det är bara att konstatera att han var bäst idag trots att Jorma gjorde allt för att fälla honom.
Tack Jorma för att du inte släppte ledningen som många andra gjort - kul när man tävlar.
Önskar alla en fortsatt bra helg 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-11 15:21:47
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, MAHARAJAH
S 3, YANANTIN BOKO
|
Nån som har 3 rätt ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-11 15:22:06
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, MAHARAJAH
S 3, YANANTIN BOKO
|
Trevlig helg själv.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-09-11 15:23:05  Bra gjort av Maha o det är bara att konstatera att han var bäst idag trots att Jorma gjorde allt för att fälla honom.
Tack Jorma för att du inte släppte ledningen som många andra gjort - kul när man tävlar.
Answer to: "Bra gjort av Maha o det är bara att konstatera att han var bäst i"
|
|
Det samma till dig o alla andra men ja hänger i lite till idag o får min dos trav !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-09-11 15:24:37  Nån som har 3 rätt ?
Answer to: "Nån som har 3 rätt ?"
|
|
Nä inte ja ialla fall trots 2 spikar gått in !! Får träna på mina garderingar eller formen !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-11 15:25:18  Bra gjort av Maha o det är bara att konstatera att han var bäst idag trots att Jorma gjorde allt för att fälla honom.
Answer to: "Bra gjort av Maha o det är bara att konstatera att han var bäst i"
|
Became a member:
Forum posts:
|
kul att du är kvar...
hälsningar hansowe
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-11 15:26:41  Nä inte ja ialla fall trots 2 spikar gått in !! Får träna på mina garderingar eller formen !! 
Answer to: "Nä inte ja ialla fall trots 2 spikar gått in !! Får tr&aum"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, MAHARAJAH
S 3, YANANTIN BOKO
|
Den du missade var långt ifrån självklar även vid gardering. Om jag inte läst vad Timo sa så hade jag inte ens funderat på att ta med den fast den var fin i arkivet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-11 15:27:53
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, MAHARAJAH
S 3, YANANTIN BOKO
|
Raffe har 3 rätt på tv i varje fall. Han är duktig.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-09-11 15:31:34  Den du missade var långt ifrån självklar även vid gardering. Om jag inte läst vad Timo sa så hade jag inte ens funderat på att ta med den fast den var fin i arkivet.
Answer to: "Den du missade var långt ifrån självklar även vid gar"
|
|
Var klar till 3 min kvar när jag strök den !! Vet inte va ja syssla med när ja började strycka ner i den avdelningen !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-09-11 15:33:13
|
|
Tog först bort Tvigs Vilda o sedan tog jag bort Edda... tablå !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-11 15:33:57  Var klar till 3 min kvar när jag strök den !! Vet inte va ja syssla med när ja började strycka ner i den avdelningen !! 
Answer to: "Var klar till 3 min kvar när jag strök den !! Vet inte va ja syss"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, MAHARAJAH
S 3, YANANTIN BOKO
|
Du behövde väl strecken nån annanstans ? Undrar hur ofta man spruckit på just dom man tagit bort minuten innan inlämning ?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-09-11 15:36:54  Du behövde väl strecken nån annanstans ? Undrar hur ofta man spruckit på just dom man tagit bort minuten innan inlämning ?
Answer to: "Du behövde väl strecken nån annanstans ? Undrar hur ofta ma"
|
|
Hade några alternativ o det där va de sämsta tyvärr !! Söker formen verkligen o det känns inte bra i garderingsloppen just nu.. spikarna är lättare att få till nu.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-11 15:40:42  Hade några alternativ o det där va de sämsta tyvärr !! Söker formen verkligen o det känns inte bra i garderingsloppen just nu.. spikarna är lättare att få till nu.. 
Answer to: "Hade några alternativ o det där va de sämsta tyvärr !!"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, MAHARAJAH
S 3, YANANTIN BOKO
|
Då kan vi byta för jag missar spikarna o sätter alla outsiders. Fast inte idag då förstås...
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-09-11 15:49:18  Då kan vi byta för jag missar spikarna o sätter alla outsiders. Fast inte idag då förstås...
Answer to: "Då kan vi byta för jag missar spikarna o sätter alla outsid"
|
|
Ja vi får väl återkomma...kan bli bra system förslag..har varit inne på detta förut på den här spalten med någon form av "spikmakare" o "garderingstippare" med flyt på just de här punkterna !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-11 15:53:39  Ja vi får väl återkomma...kan bli bra system förslag..har varit inne på detta förut på den här spalten med någon form av "spikmakare" o "garderingstippare" med flyt på just de här punkterna !! 
Answer to: "Ja vi får väl återkomma...kan bli bra system förslag."
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, MAHARAJAH
S 3, YANANTIN BOKO
|
Ja det verkar svårt att ha öga för båda 2 av nån anledning ? Som "speldragsletare" så misstror man ju alla favoriter och kanske inte vill se dom som är självklara vinnare ?
Ett trick kan vara att ägna en viss del av veckan åt att bestämma spik som man sen håller benhårt fast vid och sen resten av tiden till att leta skrällar i dom andra loppen?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-09-11 15:57:32  Ja det verkar svårt att ha öga för båda 2 av nån anledning ? Som "speldragsletare" så misstror man ju alla favoriter och kanske inte vill se dom som är självklara vinnare ?
Ett trick kan vara att ägna en viss del av veckan åt att bestämma spik som man sen håller benhårt fast vid och sen resten av tiden till att leta skrällar i dom andra loppen?
Answer to: "Ja det verkar svårt att ha öga för båda 2 av nå"
|
|
Vill ju helst konstatera att dagsformen är rätt på spikarna !! Som tex. idag !! Sitter som en "hungrig hök" o kollar minsta detalj på spikarna !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-11 15:59:39  Vill ju helst konstatera att dagsformen är rätt på spikarna !! Som tex. idag !! Sitter som en "hungrig hök" o kollar minsta detalj på spikarna !! 
Answer to: "Vill ju helst konstatera att dagsformen är rätt på spikarna"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, MAHARAJAH
S 3, YANANTIN BOKO
|
Ok jag kan bara konstatera att du är mer rätt på idag än vad jag är i varje fall. Nästa vecka ska jag ta dina spikar så får vi se. Då MÅSTE du ha rätt 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-09-11 16:13:04  Ok jag kan bara konstatera att du är mer rätt på idag än vad jag är i varje fall. Nästa vecka ska jag ta dina spikar så får vi se. Då MÅSTE du ha rätt 
Answer to: "Ok jag kan bara konstatera att du är mer rätt på idag ä"
|
|
Du måste ha något att byta med isåfall !! 
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]
6