1
2
3
4
[ 5
]
6
7
|
|
Posted: 2010-04-03 17:38:46  Känns rätt lågt att lasta oss för dina missar.
Jag ser att du la in din vinnare Vagabond som andra inlägg här - så de var ju du som påverkade oss din jäkel 
Ärligt talat.
ALLA seriösa travspelare har kollat på ALLA hästar i varje lopp.
O jag är så jävla trött på att höra följande efter ett travlopp... fan den kollade jag ju på!?
Ok hur analyserar man ett travlopp o man INTE kollar på alla som startar!?
Blundar o pekar kanske.
Tro fan man har KOLLAT på ALLA.
Att bli påverkad av andra är ju ändå upp till dig själv..var inte så osäker är mitt råd.
Lita på dig själv då vinner du förr eller senare.
Att ibland lyssna på andra o ibland gå på sina egna ideér...är inte det jobbigt!?

Answer to: "Känns rätt lågt att lasta oss för dina missar.
Jag se"
|
Became a member:
Forum posts:
|
stämmer bra det, och jag vet ingen som är så noggrann som dig när det gäller sådant, inte ens jag är så noggrann.
Så får du ofta vad du förtjänar med hehe, har alltid som motto att man ska spela det man tror på, men även vara öppen för att ta in info.
Satte du den?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 17:39:23  tycker inte att Ghastly face va direkt sämre om jag ska va ärlig, hade inte varit sämre än 2a han helelr om ombytta positioner.
Tyvärr hade inte örjan sin bästa dag. Men det är nog snart glömt
Answer to: "tycker inte att Ghastly face va direkt sämre om jag ska va ärlig,"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, YARRAH BOKO
|
Jag tipsade dig tidigt att han var seg ut...men som sagt Örjan hade nog en bakfylla eller något för det var inte riktigt hans dag.
Han vann ett lopp pga att han hade den starsnabbaste hästen som drog i ett eget tempo..  
I de andra loppen så satt han fane mig o sov riktigt hårt..märklig mano(
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 17:42:10  Känns rätt lågt att lasta oss för dina missar.
Jag ser att du la in din vinnare Vagabond som andra inlägg här - så de var ju du som påverkade oss din jäkel 
Ärligt talat.
ALLA seriösa travspelare har kollat på ALLA hästar i varje lopp.
O jag är så jävla trött på att höra följande efter ett travlopp... fan den kollade jag ju på!?
Ok hur analyserar man ett travlopp o man INTE kollar på alla som startar!?
Blundar o pekar kanske.
Tro fan man har KOLLAT på ALLA.
Att bli påverkad av andra är ju ändå upp till dig själv..var inte så osäker är mitt råd.
Lita på dig själv då vinner du förr eller senare.
Att ibland lyssna på andra o ibland gå på sina egna ideér...är inte det jobbigt!?

Answer to: "Känns rätt lågt att lasta oss för dina missar.
Jag se"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, VAGABOND HORNLINE
|
nej men jag är bara så irriterad över vissa bara dumförklarar en bara för att man går emot vissa, det gör mig så trött på allt och 17 åriga pojkar! Utan att kunna acceptera att någon tycker något annat.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 17:44:14  stämmer bra det, och jag vet ingen som är så noggrann som dig när det gäller sådant, inte ens jag är så noggrann.
Så får du ofta vad du förtjänar med hehe, har alltid som motto att man ska spela det man tror på, men även vara öppen för att ta in info.
Satte du den?
Answer to: "stämmer bra det, och jag vet ingen som är så noggrann som d"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, YARRAH BOKO
|
5 rätt på de stora o 5 rätt på de lilla.
Om jag lagt ihop båda har jag 7 rätt MEN det hade varit för dyrt att lämna in..
Hoppet fanns om 6 rätt då jag hade spik på nr 10 i sista som var den moraliske vinnaren..men Ulf var smartast idag...o jag fick dumstruten::o
(1-3-9-10 var min analys om loppet.)
Nej nu glömmer jag detta för nästa vecka är den MANTORP.
Jag ska vara på plats o jag lovar dig att ALLA startande hästar kommer att klockas o analyseras -be so sure,
GLAD PÅSK alla...nu är det andra ägg som gäller. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 17:46:45  nej men jag är bara så irriterad över vissa bara dumförklarar en bara för att man går emot vissa, det gör mig så trött på allt och 17 åriga pojkar! Utan att kunna acceptera att någon tycker något annat.
Answer to: "nej men jag är bara så irriterad över vissa bara dumfö"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, YARRAH BOKO
|
Spelar ingen roll hur gammal du är.
tro på dig själv de är mitt råd...Om du vill lyssna på någon så bestämd dig för EN eller max TVÅ experter..kolla av dina analyser o jämför med dessa valda experter för att stämma av dina "känslor"
Ge sedan fan i alla andra.
OM jag hade fått detta tips som 17 åring har jag inte jobbat alls idag...(Tror jag!) 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 17:54:50  Spelar ingen roll hur gammal du är.
tro på dig själv de är mitt råd...Om du vill lyssna på någon så bestämd dig för EN eller max TVÅ experter..kolla av dina analyser o jämför med dessa valda experter för att stämma av dina "känslor"
Ge sedan fan i alla andra.
OM jag hade fått detta tips som 17 åring har jag inte jobbat alls idag...(Tror jag!) 
Answer to: "Spelar ingen roll hur gammal du är.
tro på dig själv de &a"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, VAGABOND HORNLINE
|
Ja men det är inte enkelt att ge fan i vad alla andra säger heller  Det verkar som det är många som är experter på vissa hästar, som dem vet något som ingen annan vet? Men mycket är bara tom luft och rent skitsnack, jag har vunnit större vinster tidigare, men inte i närheten av miljonen, kan även medge att jag hittat endel hästar här som vissa höjt mer än andra som "tydligen" vet nåt om dessa! Borde införa så man kunde se ålder på folk på detta forum...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 17:54:58  5 rätt på de stora o 5 rätt på de lilla.
Om jag lagt ihop båda har jag 7 rätt MEN det hade varit för dyrt att lämna in..
Hoppet fanns om 6 rätt då jag hade spik på nr 10 i sista som var den moraliske vinnaren..men Ulf var smartast idag...o jag fick dumstruten::o
(1-3-9-10 var min analys om loppet.)
Nej nu glömmer jag detta för nästa vecka är den MANTORP.
Jag ska vara på plats o jag lovar dig att ALLA startande hästar kommer att klockas o analyseras -be so sure,
GLAD PÅSK alla...nu är det andra ägg som gäller. 
Answer to: "5 rätt på de stora o 5 rätt på de lilla.
Om jag lagt"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ingen hit här helelr, men vi vet båda 2 att det inte går att vinna varje omgång, hur påläst man än är elelr hur duktig man är.
mantorp hehe, ja triton ska väll ut i guld där ja.
V7 blir nog något att köra rätt mycket i sommar annars när det ser fruktansvärt favorit betonat ut.
kan man säkerligen spika 3 och gå för v7, ger den 30-50lax blir det ju fint pröjs endå, god påsk på dig!
Hur går det för kusen din? ( för mig du hade nån unghäst?)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 18:10:19  ingen hit här helelr, men vi vet båda 2 att det inte går att vinna varje omgång, hur påläst man än är elelr hur duktig man är.
mantorp hehe, ja triton ska väll ut i guld där ja.
V7 blir nog något att köra rätt mycket i sommar annars när det ser fruktansvärt favorit betonat ut.
kan man säkerligen spika 3 och gå för v7, ger den 30-50lax blir det ju fint pröjs endå, god påsk på dig!
Hur går det för kusen din? ( för mig du hade nån unghäst?)
Answer to: "ingen hit här helelr, men vi vet båda 2 att det inte går a"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, YARRAH BOKO
|
Nej men så är det..2 spikar ska sitta är ju den gyllene regeln.
Min häst är 1 år o jag har aldrig sett den ännu.
Vi ska nog åka o kolla på den här i sommar..betalar varje månad..så vi får se vad det blir.
Varför ströks Nino?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 18:10:49 Edited(1): 2010-04-03 18:12:17  Ja men det är inte enkelt att ge fan i vad alla andra säger heller  Det verkar som det är många som är experter på vissa hästar, som dem vet något som ingen annan vet? Men mycket är bara tom luft och rent skitsnack, jag har vunnit större vinster tidigare, men inte i närheten av miljonen, kan även medge att jag hittat endel hästar här som vissa höjt mer än andra som "tydligen" vet nåt om dessa! Borde införa så man kunde se ålder på folk på detta forum...
Answer to: "Ja men det är inte enkelt att ge fan i vad alla andra säger helle"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, YARRAH BOKO
|
Skickade dig ett meddelande... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 19:04:50
|
Became a member:
Forum posts:
|
ska du ha mitt kontonummer travspanarn? haha!
visste att ghastly face var dålig ut, men detta var bara roligt
ingen hemlighet att örjan tycker om att sitta och trycka i de bakre regionerna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 19:12:48  ska du ha mitt kontonummer travspanarn? haha!
Answer to: "ska du ha mitt kontonummer travspanarn? haha!:D
visste att ghastly face "
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja, om du hade vågat gå med på det så.
Försök inte vinkla allt får att det ska se ut som du vill.
FÖr 1 gång skull kan du väll ha någon objektivitet i dig?
Jag röäknade med att ghastly skulel komma iväg som 4-5 häst, helt okej start, sedna sända,
att han hamnade sist har enbart att göra med att örjan inte lyckades få ner han i 2a spår.
Galopp? nej hade du haft något hästöga hade du sett att inte hästen idag heller visade en tillstymmelse till galopp. har blivit mkt stabilare. Såg väldigt fin ut med, hamnar han före 10an så är loppet slut.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 19:14:17  ska du ha mitt kontonummer travspanarn? haha!
Answer to: "ska du ha mitt kontonummer travspanarn? haha!:D
visste att ghastly face "
|
Became a member:
Forum posts:
|
"ska du ha mitt kontonummer travspanarn? haha!"
kan gärna ta det för framtida bets om du vill, räknar med att slå dig på näsan 8 av 10 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-04-03 20:57:54  nej men jag är bara så irriterad över vissa bara dumförklarar en bara för att man går emot vissa, det gör mig så trött på allt och 17 åriga pojkar! Utan att kunna acceptera att någon tycker något annat.
Answer to: "nej men jag är bara så irriterad över vissa bara dumfö"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 9, VAGABOND HORNLINE
|
Vet inte riktigt vem du syftar på men jag känner mig lite utpekad måste jag säga. Om det är så, kan du hitta ett inlägg där jag har dumförklarat dig och visa upp det? Det enda jag har gjort är att argumentera med hjälp av fakta och min egen analys av loppen. Och jag står fortfarande för allt jag har skrivit, även om det av olika anledningar visade sig fel.
Att jag argumenterar emot dig har inget att göra med att jag inte accepterar att du har en annan åsikt, utan för att jag tycker att det är kul att diskutera trav, oavsett om folk tycker som jag eller tvärt emot.
Men vill du inte diskutera med folk kanske inte ett travforum är rätt plats för dig?
P.S. Om det inte var mig du syftade på tar jag tillbaka ovanstående
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 21:50:15  Vet inte riktigt vem du syftar på men jag känner mig lite utpekad måste jag säga. Om det är så, kan du hitta ett inlägg där jag har dumförklarat dig och visa upp det? Det enda jag har gjort är att argumentera med hjälp av fakta och min egen analys av loppen. Och jag står fortfarande för allt jag har skrivit, även om det av olika anledningar visade sig fel.
Att jag argumenterar emot dig har inget att göra med att jag inte accepterar att du har en annan åsikt, utan för att jag tycker att det är kul att diskutera trav, oavsett om folk tycker som jag eller tvärt emot.
Men vill du inte diskutera med folk kanske inte ett travforum är rätt plats för dig?
P.S. Om det inte var mig du syftade på tar jag tillbaka ovanstående
Answer to: "Vet inte riktigt vem du syftar på men jag känner mig lite utpeka"
|
Became a member:
Forum posts:
|
verkar som du känner dig utpekad ofta 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-04-03 22:07:58  verkar som du känner dig utpekad ofta 
Answer to: "verkar som du känner dig utpekad ofta;)"
|
V 9, VAGABOND HORNLINE
|
Jaså? Hänger inte med riktigt..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-03 23:27:50  Jaså? Hänger inte med riktigt..
Answer to: "Jaså? Hänger inte med riktigt.."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ignorera bara, det är lättast.
Jag är inte nöjd med din vän idag, men jag låter det passera eftersom jag vann pengar på Nu Pagadi och farsan fick sex rätt på en Harry Bob och bjöd på löjrom 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-04-04 10:49:01  Ignorera bara, det är lättast.
Jag är inte nöjd med din vän idag, men jag låter det passera eftersom jag vann pengar på Nu Pagadi och farsan fick sex rätt på en Harry Bob och bjöd på löjrom 
Answer to: "Ignorera bara, det är lättast.
Jag är inte nöjd med di"
|
V 9, VAGABOND HORNLINE
|
Nej jag är inte heller nöjd med min "vän" just nu. Länge sedan jag såg honom så kall. Höjer han sig inte 12 snäpp inom kort går jag nog över till Erik-anhängarna, åtminstone tills Örjan är i form igen 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-04 10:58:33  ja, om du hade vågat gå med på det så.
Försök inte vinkla allt får att det ska se ut som du vill.
FÖr 1 gång skull kan du väll ha någon objektivitet i dig?
Jag röäknade med att ghastly skulel komma iväg som 4-5 häst, helt okej start, sedna sända,
att han hamnade sist har enbart att göra med att örjan inte lyckades få ner han i 2a spår.
Galopp? nej hade du haft något hästöga hade du sett att inte hästen idag heller visade en tillstymmelse till galopp. har blivit mkt stabilare. Såg väldigt fin ut med, hamnar han före 10an så är loppet slut.
Answer to: "ja, om du hade vågat gå med på det så.
Förs"
|
Became a member:
Forum posts:
|
trodde att det ingick när man tippade trav? att "räkna" på hur det kommer att utveckla sig. Varför tror du att örjan inte kunde komma ner i 2.a spår? kanske för att ghastlyt face är värdelös på att öppna. Örjan fick hålla i hästen första 100 meterna för att inte köra galopp......travet är inte bra, absolut inte och vad menar du med att ha "utvecklat sig"? de senaste 2 loppen då? jo grattis?
starten innan hade han spår 1 i en 5 hästars volt, nu var det spår 3 i 7 hästars volt, viss skillnad......
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-04-04 11:01:41  trodde att det ingick när man tippade trav? att "räkna" på hur det kommer att utveckla sig. Varför tror du att örjan inte kunde komma ner i 2.a spår? kanske för att ghastlyt face är värdelös på att öppna. Örjan fick hålla i hästen första 100 meterna för att inte köra galopp......travet är inte bra, absolut inte och vad menar du med att ha "utvecklat sig"? de senaste 2 loppen då? jo grattis?
starten innan hade han spår 1 i en 5 hästars volt, nu var det spår 3 i 7 hästars volt, viss skillnad......
Answer to: "trodde att det ingick när man tippade trav? att "räkna""
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Håller med i din analys Folke !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-04 12:06:56  Nej jag är inte heller nöjd med min "vän" just nu. Länge sedan jag såg honom så kall. Höjer han sig inte 12 snäpp inom kort går jag nog över till Erik-anhängarna, åtminstone tills Örjan är i form igen 
Answer to: "Nej jag är inte heller nöjd med min "vän" just nu."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Antagningskraven är ganska lätta.
Du ska vara över 1.50 cm och inte fira jul hos The Hultmans. 
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]
6