[ 1
]
2
3
4
5
6
7
|
Travzonen
|
Posted: 2010-03-29 07:00:06
|
|
V75-7 | Bronsdivisionen, försök 7. 1:A PRIS 110 000 kr 2640 V 1. RANO Ohlsson Ulf 2. QUANTUM WINNER Adielsson Erik 3. GHASTLY FACE Kihlström Örjan 4. COM PONCHO Olsson Roger N 5. GIDDE R.ICKE Björneröd Kristian 6. PARIS TURF S.L. Kontio Jorma 7. AVALON SPIDER Malmqvist Roger 8. OTARD Olsson Daniel 9. VAGABOND HORNLINE Takter Johnny 10. YARRAH BOKO Jansson Torbjörn 11. KING OF LACE Frick Kajsa 12. KRÅNGEL Larsson Fredrik B
Turordning: 5-2-11-1-3-10-9-6-7-12-4-8
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-03-29 09:14:48
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 9, VAGABOND HORNLINE
|
Ghastly Face, Paris Turf S.L. och Vagabond Hornline skulle jag känna mig ganska trygg med här i nuläget.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-29 10:00:36  Ghastly Face, Paris Turf S.L. och Vagabond Hornline skulle jag känna mig ganska trygg med här i nuläget.
Answer to: "Ghastly Face, Paris Turf S.L. och Vagabond Hornline skulle jag känna m"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, VAGABOND HORNLINE
|
Ja Vagabond med johnny rocker måste ju med nu känns det som  Men Gidde R.Icke känns väl intressant också om man ser till statistiken?
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-03-29 10:05:36
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 11, KING OF LACE
S 1, RANO
|
Har inte Rano fått ett drömläge då....sen Avalon Spider som det var sånt snack om förra gången, kommer nog visa det nu istället?? King Of Lace....blir en otäck 5% igen...vilket lopp....alla så känner man sig trygg skulle jag vilja säga. 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-03-29 10:07:24
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 11, KING OF LACE
S 1, RANO
|
Vagabond o Paris Turf är distansgynnade så de är givna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-29 10:15:08
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, YARRAH BOKO
|
Vagabond känns het
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-29 12:31:59
|
Became a member:
Forum posts:
|
Spik 2
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-29 17:44:31
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, GIDDE R.ICKE
|
1,2,6,10,7,3,5 tror också att quantum tar hem det, riktigt bra häst, men för öppet för att spika tycker jag.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-29 19:31:11
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, YARRAH BOKO
|
Rano kommer leda detta lopp länge o frågan är VEM som ska trycka upp tempot!?

|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-29 21:04:05  Rano kommer leda detta lopp länge o frågan är VEM som ska trycka upp tempot!?

Answer to: "Rano kommer leda detta lopp länge o frågan är VEM som ska t"
|
Became a member:
Forum posts:
|
stämmer icke, Rano kommer sitta i rygg ledaren hela vägen. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-29 21:06:05  stämmer icke, Rano kommer sitta i rygg ledaren hela vägen. 
Answer to: "stämmer icke, Rano kommer sitta i rygg ledaren hela vägen.:)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, YARRAH BOKO
|
Vem tar ledningen anser du?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-29 21:13:01  Vem tar ledningen anser du?
Answer to: "Vem tar ledningen anser du?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Rano håller nog ledningen inledningsvis, släpper dock omgående till ghastly face.
Är sedna bra för dagen tar han 2a priset.
Åt Ghastly Face finns inget göra åt, lär vinna med många längder.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-29 21:18:57  Rano håller nog ledningen inledningsvis, släpper dock omgående till ghastly face.
Är sedna bra för dagen tar han 2a priset.
Åt Ghastly Face finns inget göra åt, lär vinna med många längder.
Answer to: "Rano håller nog ledningen inledningsvis, släpper dock omgå"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, YARRAH BOKO
|
Ghastly är ju jätte seg ut o att han ska ta spetsen lär väl dröja till typ 7-800meter EFTER start först.
Om nu inte Jorma är före!?
Men jag tror som du att Rano lär släppa om någon tuff komme ro ställer frågan eftersom 2640 måste vara ett stort frågetecken även för tränaren Ulf på Rano.
Har du koll på nr 10!?
Den är inte dålig..Derby finalist som hoppade 200m från mål som typ 4-5a i mål vid felfritt lopp.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-29 21:27:09  Ghastly är ju jätte seg ut o att han ska ta spetsen lär väl dröja till typ 7-800meter EFTER start först.
Om nu inte Jorma är före!?
Men jag tror som du att Rano lär släppa om någon tuff komme ro ställer frågan eftersom 2640 måste vara ett stort frågetecken även för tränaren Ulf på Rano.
Har du koll på nr 10!?
Den är inte dålig..Derby finalist som hoppade 200m från mål som typ 4-5a i mål vid felfritt lopp.
Answer to: "Ghastly är ju jätte seg ut o att han ska ta spetsen lär v&au"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ghastly har utvecklat snabbheten kolossalt sista tuiden, absolut inte tal om något jättetapp längre, lär komma iväg som 4-5, sitter i spets innan 500m. det är det garanti på!
Ja jag har lite koll på 10an, är en myket bra häst, stor kapacitet dock lite entaktad, inga större speeder lr nån häst som klarar av tempoväxlingar, distansen är ett klart plus och motståndet passande.
Men att han tar ghastly face från dödens, är mycket tveksamt, då får han nog springa låg 14 tid.
Ghastly är nog dagens överlägsnaste vinnare, även om Nu Pagadi är den säkraste.
Kommer att ta rejält betalt på Ghastly på lördag om han inte ser ut att vara av på mitten.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-29 21:40:24  Ghastly har utvecklat snabbheten kolossalt sista tuiden, absolut inte tal om något jättetapp längre, lär komma iväg som 4-5, sitter i spets innan 500m. det är det garanti på!
Ja jag har lite koll på 10an, är en myket bra häst, stor kapacitet dock lite entaktad, inga större speeder lr nån häst som klarar av tempoväxlingar, distansen är ett klart plus och motståndet passande.
Men att han tar ghastly face från dödens, är mycket tveksamt, då får han nog springa låg 14 tid.
Ghastly är nog dagens överlägsnaste vinnare, även om Nu Pagadi är den säkraste.
Kommer att ta rejält betalt på Ghastly på lördag om han inte ser ut att vara av på mitten.
Answer to: "Ghastly har utvecklat snabbheten kolossalt sista tuiden, absolut inte tal o"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, YARRAH BOKO
|
Eftersom jag börjar med Lopp 7 är det redan klockat o klart.
Så har koll på alla 12 här.
Ghastly var ju riktigt nära en viss kanon sist 
Vill man vara säker så är det 1-3-9-10 som kan vinna - övriga tror jag inte ett skit på.
Vagabond var riktigt bra näst senast 13,1 sista 1000 i 3e spår o allmänt tuff resa - tycker om 2640 o har vunnit på v75.
Örjan är nog perfekt på Ghastly...
Paris Turf - veckas mest överstreckade häst!?? eller vad tror du..o(
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-29 21:44:59  Eftersom jag börjar med Lopp 7 är det redan klockat o klart.
Vill man vara säker så är det 1-3-9-10 som kan vinna - övriga tror jag inte ett skit på.
Vagabond var riktigt bra näst senast 13,1 sista 1000 i 3e spår o allmänt tuff resa - tycker om 2640 o har vunnit på v75.
Answer to: "Eftersom jag börjar med Lopp 7 är det redan klockat o klart.
S&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Paris turf säger jag som dig, har passerat sitt bäst före datum helt klart, bara hoppas den drar streck.
Blir rak v7 te helgen hehe. Perfekt i jackpott tider, speciellt när man har 2 mordspikar.
Kolla hur ghastly öppnade sist med så ser du tidig spets följt hästen varje start sista 6 loppen, tykte de va mer optismiska sist än vanligt, men fanns tydligen fog för det, oj va smällfin, torskat den detta så sväljer jag mitt huvud 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-29 21:48:07
|
Became a member:
Forum posts:
|
men , skulle jag gardera den av någon anledning så hade jag nog tagit rätt många där.
förutom de du tog med så hade jag nog plockat med King of lace faktiskt. Troligen avalon spider med, trots va blek sist, glömerm man den starten så hade hästen nog nästan varit favoritspelad på lördag, Gidde R icke va bättre än jag trodde sista den va ute i svenska v75an.
säkert gynnad av distansen nu, oerhört trög häst.
Men dumt göra det svårt för sig som sagt
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-03-29 22:08:48  Eftersom jag börjar med Lopp 7 är det redan klockat o klart.
Answer to: "Eftersom jag börjar med Lopp 7 är det redan klockat o klart.
S&a"
|
V 9, VAGABOND HORNLINE
|
Nu har jag inte klockat och hållit på än men var det inte så att Triton var dålig senast snarare än att Ghastly Face var riktigt bra?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-29 22:09:25  Nu har jag inte klockat och hållit på än men var det inte så att Triton var dålig senast snarare än att Ghastly Face var riktigt bra?
Answer to: "Nu har jag inte klockat och hållit på än men var det inte "
|
Became a member:
Forum posts:
|
jämför inte Ghastly med triton, utan övriga fältet
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-03-29 22:12:47  jämför inte Ghastly med triton, utan övriga fältet
Answer to: "jämför inte Ghastly med triton, utan övriga fältet"
|
V 9, VAGABOND HORNLINE
|
Tror inte att Vagabond Hornline hade varit särskilt långt ifrån Triton med samma resa som Ghastly Face fick. Dessutom litar jag inte riktigt på Ghastly Face.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
4
5
6