1
2
3
[ 4
]
|
|
Posted: 2008-05-24 16:17:36
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, BONUS KÄLL
|
Tack alla som hade spikat Hot Broline  ni kan inte få sju själv så sitter man där med fyra rätt 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-24 16:29:38  Tack alla som hade spikat Hot Broline  ni kan inte få sju själv så sitter man där med fyra rätt 
Answer to: "Tack alla som hade spikat Hot Broline:D ni kan inte få sju själv så sitt"
|
Became a member:
Forum posts:
|
STORT GRATTIS Sebbe!!!!!!!!!1!
Då kan det bli läskeblask ikväll?
jag e inte bitter... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-24 16:29:54  Tack alla som hade spikat Hot Broline  ni kan inte få sju själv så sitter man där med fyra rätt 
Answer to: "Tack alla som hade spikat Hot Broline:D ni kan inte få sju själv så sitt"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, HOT BROLINE
|
Dina låtsas V75:or du gör med mamma räknas inte.
Man måste vara 18 år och spela på ATG för att det räknas.
Välling nu och tupplur. Bye.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-05-24 19:49:53
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 5, HOT BROLINE
|
Är faktiskt trots att jag sprack glad över spiken på Hot Broline. Spets slut var analysen och 21% var en gåva. Skulle göra samma sak igen och igen och igen...men idag var det fel
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-24 22:18:27  Stort avslag på Bonus Käll! 50% måste vara ett skämt!
För er som undrar vem som tar spets så blir det Keena Frontline som aldrig missat spets med öppet spår. Släpper dock till Hot Broline som är först framme och därifrån ska ses med toppchans!
Iceland måste givetvis med också.
Är inte Narmo Streamline lite för trög och stark för att vinna på snabb sommarbana under elitloppshelgen? Jag tror det och betalar inte för den.
Tror även Simb Tyrant kan få svårt. Hårdare emot, lite vingelspår och världens sömnigaste kusk
Answer to: "Stort avslag på Bonus Käll! 50% måste vara ett skämt!
För er som u"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, TANKER
|
 Stort avslag på Bonus Käll! 50% måste vara ett skämt! ....................
Snyggt avslag Grenka !
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-25 10:32:15
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, HOT BROLINE
|
Det var ju Zacke som mördade Hot Broline, annars hade han vunnit.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-05-25 12:20:47
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 5, HOT BROLINE
|
Skulle spela likadant igen!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-25 12:30:53  Skulle spela likadant igen!
Answer to: "Skulle spela likadant igen!"
|
Became a member:
Forum posts:
|
plockade också bort erik. korkat med tanke på alla dom gånger jag skrikit ut: "spela på erik när han kör på stig-h:s hästar..." han vinner igen förstås. påminn mig nästa vecka om att JAG MÅSTE SPELA PÅ ERIK NÄR HAN KÖR FRÖ STIG H. inga anledningar till avslag godtas.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
|