1
2
3
[ 4
]
5
6
7
|
|
Posted: 2011-07-26 14:42:31 Edited(1): 2011-07-26 14:43:04  Ok ! Vad berodde galoppen sist på ? 
Answer to: "Ok ! Vad berodde galoppen sist på ?:)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ÅGÅRDS LARS
S 1, ÅGÅRDS LARS
|
galopper händer ibland, kan man se på de flesta hästar, en sådan som folke lyckats hjärntvätta hela forumet att det skja vara galopprisk etcetc, folk som inte vet bättre lyssnar ju på smörjan han dagligen vräkar ur sig med, och blir tämligen grovt vilseledda
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-26 14:50:00  galopper händer ibland, kan amn se på de fleata hästar, en spådan som folke lyckats hjärbtvätta hela forumet att det skja vara galopprisk etcetc, folk som inte vet bättre lyssnar ju på smörjan han dagligen vräkar ur sig med, och blir tämligen grovt vilseledda
Answer to: "galopper händer ibland, kan amn se på de fleata hästar, en "
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, ONION F.H.
|
Du har svårt att hålla dig till sakfrågan, samt att formulera dig på ett sätt som möjliggör att andra begriper, eller åtminstone får en liten uppfattning om vad du menar.
Detta är kanske anledningen till varför du blev mobbad?
Du menar på att du hämnas på mobbarna, genom att mobba tillbaka. Detta tyder på taskig självkänsla, vilket jag absolut inte dömer dig för, men jag hoppas du kommer över det.
Vidare (dessutom) vore det intressant att se hur du rättfärdigar ett fel med ett annat fel. D.v.s. hur kan två fel bli ett rätt?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-26 14:55:36 Edited(1): 2011-07-26 14:58:07  Du har svårt att hålla dig till sakfrågan, samt att formulera dig på ett sätt som möjliggör att andra begriper, eller åtminstone får en liten uppfattning om vad du menar.
Detta är kanske anledningen till varför du blev mobbad?
Du menar på att du hämnas på mobbarna, genom att mobba tillbaka. Detta tyder på taskig självkänsla, vilket jag absolut inte dömer dig för, men jag hoppas du kommer över det.
Vidare (dessutom) vore det intressant att se hur du rättfärdigar ett fel med ett annat fel. D.v.s. hur kan två fel bli ett rätt?
Answer to: "Du har svårt att hålla dig till sakfrågan, samt att formu"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ÅGÅRDS LARS
S 1, ÅGÅRDS LARS
|
förösk inte få dig att framstå som ännu dummare än vad du redan är, många redan provat den förr utan att lyckas, du kommer inte heller, jaså när den mobbade står upp mot de som mobbar, då kallas det att han är en mobbare själv? tydligen så är inte du kapabel att föra en rimlig diskussion om något, så hoppa du ner i bollhavet med de andra likasinnade som dig istället.
och som jag skrev innan, sluta lita på dina egna känslor, är ju helt uppenbart att de inte slår rätt.
sjukt tröt tman blir på sådanan uppstoppade snoffiga personer som dig som hela tiden tror du är 50 gånger duktiga än de i själva verket är, förr lr senare sätts ni på plats också 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-26 15:15:48  förösk inte få dig att framstå som ännu dummare än vad du redan är, många redan provat den förr utan att lyckas, du kommer inte heller, jaså när den mobbade står upp mot de som mobbar, då kallas det att han är en mobbare själv? tydligen så är inte du kapabel att föra en rimlig diskussion om något, så hoppa du ner i bollhavet med de andra likasinnade som dig istället.
och som jag skrev innan, sluta lita på dina egna känslor, är ju helt uppenbart att de inte slår rätt.
Answer to: "förösk inte få dig att framstå som ännu dummare "
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, ONION F.H.
|
Jag känner mig som din psykolog. Vill du prata om något speciellt?
Om en mobbad människa, mobbar andra, ja då är han mobbare. På intet sätt är mobbning för en utsatt person att stå upp för sig själv. Är det så du rättfärdigar två fel till ett rätt?
 förösk inte få dig att framstå som ännu dummare än vad du redan är, många redan provat den förr utan att lyckas, du kommer inte heller - Va?
Du inser att jag har rätt, eller åtminstone att du inte kan slå mig, och börjar istället hacka på mina tipsförslag? Men det är ju helt irrelevant. Jag har inte kommenterat dina, eller påstått att mina överhuvudtaget är bra. Att jag presenterar dessa, för att jag finner dem troligast, av den enkla anledningen till att jag bestämmer mitt eget system, ger dig på intet sätt rätt att kommentera mig som person.
Detta bevisar återigen att det du först skrev är felaktigt. Du sa att du betedde dig som ett svin, för att andra har mobbat dig. Jag har inte mobbat dig, jag har bara på ett starkt sätt kritiserat ditt beteende. Att du då börjar mobba mitt system, för att hävda dig, bevisar att du är en mobbare i grunden. Men jag hoppas du kommer över det.
 sjukt tröt tman blir på sådanan uppstoppade snoffiga personer som dig som hela tiden tror du är 50 gånger duktiga än de i själva verket är, förr lr senare sätts ni på plats också
- Det låter som att du beskriver dig själv, och jag satte ju dig på plats precis nyss, så din profetia var helt korrekt. Snyggt!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-26 15:18:03
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, ONION F.H.
|
 skulle inte lira på dina känslor om jag var du, säkert fått höra det förr med.
- Vems känslor förutom mina hade du lirat på, om du var jag?
Det är svårt att förstå vad du menar. Kan man ha två olika personers känslor?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-26 15:23:12   skulle inte lira på dina känslor om jag var du, säkert fått höra det förr med.
- Vems känslor förutom mina hade du lirat på, om du var jag?
Det är svårt att förstå vad du menar. Kan man ha två olika personers känslor?
Answer to: "skulle inte lira på dina känslor om jag var du, säke"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ÅGÅRDS LARS
S 1, ÅGÅRDS LARS
|
får ursäkta, skulle vara "lita" ibland slintar mina fingrar.
vi kan fortsätta på mailen så slipper du förstöra v75-1
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-26 15:25:37  Jag känner mig som din psykolog. Vill du prata om något speciellt?
Om en mobbad människa, mobbar andra, ja då är han mobbare. På intet sätt är mobbning för en utsatt person att stå upp för sig själv. Är det så du rättfärdigar två fel till ett rätt?
 förösk inte få dig att framstå som ännu dummare än vad du redan är, många redan provat den förr utan att lyckas, du kommer inte heller - Va?
Du inser att jag har rätt, eller åtminstone att du inte kan slå mig, och börjar istället hacka på mina tipsförslag? Men det är ju helt irrelevant. Jag har inte kommenterat dina, eller påstått att mina överhuvudtaget är bra. Att jag presenterar dessa, för att jag finner dem troligast, av den enkla anledningen till att jag bestämmer mitt eget system, ger dig på intet sätt rätt att kommentera mig som person.
Detta bevisar återigen att det du först skrev är felaktigt. Du sa att du betedde dig som ett svin, för att andra har mobbat dig. Jag har inte mobbat dig, jag har bara på ett starkt sätt kritiserat ditt beteende. Att du då börjar mobba mitt system, för att hävda dig, bevisar att du är en mobbare i grunden. Men jag hoppas du kommer över det.
- Det låter som att du beskriver dig själv, och jag satte ju dig på plats precis nyss, så din profetia var helt korrekt. Snyggt!
Answer to: "Jag känner mig som din psykolog. Vill du prata om något speciell"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ÅGÅRDS LARS
S 1, ÅGÅRDS LARS
|
hade jag insätt att du hade haft rätt om något, så hade jag skrivit det, inte svårare än så.
om du ska hitta på saker som jag skrivit så får du snacka vidare om detta när du besöker din psykolog nästa gång, tänker inte prata ren goja med dig, håller mig till fakta, finns andra här du kan snacka goja med.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-26 15:31:42  galopper händer ibland, kan man se på de flesta hästar, en sådan som folke lyckats hjärntvätta hela forumet att det skja vara galopprisk etcetc, folk som inte vet bättre lyssnar ju på smörjan han dagligen vräkar ur sig med, och blir tämligen grovt vilseledda
Answer to: "galopper händer ibland, kan man se på de flesta hästar, en "
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Nja Åke var beredd på något helt klart ! Så något mer konkret ? Kan ju va bättre idag o de kan visa sig i provis.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-26 15:41:04 Edited(1): 2011-07-26 15:41:34  Nja Åke var beredd på något helt klart ! Så något mer konkret ? Kan ju va bättre idag o de kan visa sig i provis.. 
Answer to: "Nja Åke var beredd på något helt klart ! Så nå"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ÅGÅRDS LARS
S 1, ÅGÅRDS LARS
|
olycksfall i arbetet händer, stenklar som sagt, om de så springer på frambenen i provis e den stenklar 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-26 16:02:33
|
Became a member:
Forum posts:
|
jaja, vi får se. Men du har bommat så många "stenklara" så det är svårt att ta dig på allvar travspanarn. Ågårds lars såg inte alls bra ut i starten senast och jag blir inte det minsta förvånad om han galopperar eller får en safety start och därav missar spets.
Var travspanarn mobbad eller en mobbare? förstod inte riktigt det dära  .
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-26 16:05:05  olycksfall i arbetet händer, stenklar som sagt, om de så springer på frambenen i provis e den stenklar 
Answer to: "olycksfall i arbetet händer, stenklar som sagt, om de så springe"
|
|
Nä Spanis !!! Åke satt o passade hästen !! Det är något helt annat än att kunna köra till !!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-26 16:07:53  Nä Spanis !!! Åke satt o passade hästen !! Det är något helt annat än att kunna köra till !!! 
Answer to: "Nä Spanis !!! Åke satt o passade hästen !! Det är n&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ÅGÅRDS LARS
S 1, ÅGÅRDS LARS
|
vi säger så  skiter dessutom i sista starten, stenklar idag, sista gången jag säger det, sedna får tomtenissarna gardera
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-26 16:09:22  vi säger så  skiter dessutom i sista starten, stenklar idag, sista gången jag säger det, sedna får tomtenissarna gardera
Answer to: "vi säger så;) skiter dessutom i sista starten, stenklar idag, si"
|
|
Jaja vill bara ha koll på anledningen till Åkes tvekan i sista starten..Nytt lopp idag !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-26 16:10:43  jaja, vi får se. Men du har bommat så många "stenklara" så det är svårt att ta dig på allvar travspanarn. Ågårds lars såg inte alls bra ut i starten senast och jag blir inte det minsta förvånad om han galopperar eller får en safety start och därav missar spets.
Var travspanarn mobbad eller en mobbare? förstod inte riktigt det dära  .
Answer to: "jaja, vi får se. Men du har bommat så många "stenkla"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ÅGÅRDS LARS
S 1, ÅGÅRDS LARS
|
tack vara dig såe ju alla hästarna jag nämner "stenklara" nuförtiden  oavsätt om de är stenklara lr inte
ja det är frågan, blev själv förvirrad där. vilel inte gå in på det djupare när personen i fråga troligen har stora besvär med sig sj.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-26 16:11:26  vi säger så  skiter dessutom i sista starten, stenklar idag, sista gången jag säger det, sedna får tomtenissarna gardera
Answer to: "vi säger så;) skiter dessutom i sista starten, stenklar idag, si"
|
Became a member:
Forum posts:
|
och du undrar varför ingen tar dig seriöst? jo jag tackar...........
du trycker stenhårt på att vara påläst och har fakta sedan kommer en kommentar som "skiter i sista starten, stenklar idag". Du tar enbart in information som kan gynna det du vill tro.........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-26 16:14:59  och du undrar varför ingen tar dig seriöst? jo jag tackar...........
du trycker stenhårt på att vara påläst och har fakta sedan kommer en kommentar som "skiter i sista starten, stenklar idag". Du tar enbart in information som kan gynna det du vill tro.........
Answer to: "och du undrar varför ingen tar dig seriöst? jo jag tackar........"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ÅGÅRDS LARS
S 1, ÅGÅRDS LARS
|
dåliga slutsatser av dig, bara sådanna slutsaser som gynnar dina årsikter om mig
skulel kunna argumnetra i 10 timmar med dujorha om sista starten men det är oväsenligt, därför skrev jag att jag skiter i sista starten.
Undrar varför ingen tar mig seriöst? tror du för 2% att jag försöker ge intryck av att bli seriöst tagen? Folk får göra sina ergna bedömongar och tolkningar, lämnar det öppet, vissa göra det bra andra mindre bra.
Är alltid bra påläst, försöker inget.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-26 16:19:50  dåliga slutsatser av dig, bara sådanna slutsaser som gynnar dina årsikter om mig
skulel kunna argumnetra i 10 timmar med dujorha om sista starten men det är oväsenligt, därför skrev jag att jag skiter i sista starten.
Undrar varför ingen tar mig seriöst? tror du för 2% att jag försöker ge intryck av att bli seriöst tagen? Folk får göra sina ergna bedömongar och tolkningar, lämnar det öppet, vissa göra det bra andra mindre bra.
Är alltid bra påläst, försöker inget.
Answer to: "dåliga slutsatser av dig, bara sådanna slutsaser som gynnar din"
|
|
Spanis du behöver inte argumentera med mig ja tar in fakta om hästarna på någon mening..! Vi kollar provis så löser det sig nog !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-26 16:23:09  Spanis du behöver inte argumentera med mig ja tar in fakta om hästarna på någon mening..! Vi kollar provis så löser det sig nog !! 
Answer to: "Spanis du behöver inte argumentera med mig ja tar in fakta om häs"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ÅGÅRDS LARS
S 1, ÅGÅRDS LARS
|
mena inte så, du fattar nog
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-26 16:27:34  mena inte så, du fattar nog
Answer to: "mena inte så, du fattar nog"
|
|
Ok ! 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-07-26 16:51:24
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 1, ÅGÅRDS LARS
S 1, ÅGÅRDS LARS
|
Wow.. Jag har tyvärr inte tid att städa upp forumet.
Ni som inte tål varann kan väl snälla bara trycka på "dölj användare" eller bara försök att inte spy ut varenda liten tanke som pinglar till i huvet på er. Det är sjukt irriterande med massa sidospår, påhhopp, blja o barnsligt tjafsande hela tiden. det är ett travforum o dessa trådar är för v75 så snälla försök o håll nån form av spår o etikett så blir det lite roligare för alla andra.
Please!
Det är inget kul att hålla på förmana o gnälla o stänga av folk hela tiden.
Trots detta uppmanar jag att ni fortsätter anmäla inlägg ni inte tycker är vettiga för på så sätt märker man vilken nivå folk verkar vilja ha på forumet.
Tack.
Förövrigt vil jag egentligen spika Ågårds Ludde men jag vet inte om jag vågar då han känns lite svårbedömd på 1 seger o en galopp i år men han är en kanon.
Men å andra sidan det är ju Staro Divine oxå. 5% på Onion FH kanske kan va värt tredjestrecket?
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
5
6