1
2
[ 3
]
4
5
6
7
|
|
Posted: 2011-07-26 11:12:34 Edited(1): 2011-07-26 12:20:30
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, LICENSE PLATE
|
Bra sagt och hur många hästar brukar vinna från 12:e spår på v75 över kort distans?
Nee om Ågårds ludde är normal så borde han ha en bra chans här. Tar spets ingen som trycker, viss risk att 12:an kommer och då blir det fart på grejerna?
Nee om man inte spikar 1 Ågårds Ludde så ska man ha med:
6 Platinium Shine som satt med alla krafter kvar i förra starten, värmde väldigt bra då, detta är tecken på toppform! kan gå om jeppe kör rätt!
12 Staro Divine Är grym när hon gjorde sin tio tid. Men hon går att slå och har fått väldigt tuffa lopp två gånger irad!
Rank 1-6-12-3-9........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-26 13:02:36
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ÅGÅRDS LARS
|
Essien är ganska snabb ut också, senast laddade Åke för hårt och därför galoppera den, tror inte den gör det nu, kommer spika ågårds eller staro, ska se värmningarna innan bara. När är det spelstopp?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-26 13:13:53  Essien är ganska snabb ut också, senast laddade Åke för hårt och därför galoppera den, tror inte den gör det nu, kommer spika ågårds eller staro, ska se värmningarna innan bara. När är det spelstopp?
Answer to: "Essien är ganska snabb ut också, senast laddade Åke fö"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
19-tiden eller så..beror på hur kall du är o om du vill se provis.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-26 13:22:37  vet inte hur många tävlingar du utmanat mig på tidigare och förlorat, men många är det i alla fall...........
Tippa vinnare i varje lopp är ju inte att hitta spikar? Dina vinnare vet jag redan på förhand, svanstedt, svanstedt och svanstedt  , och sedan lite danskar som oftast inte är på plats ens, haha.
BTW 4% på yoggi hornline är ett jäkla skämt, ska helt klart vara top 3 i detta loppet!
Answer to: "vet inte hur många tävlingar du utmanat mig på tidigare oc"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ÅGÅRDS LARS
S 1, ÅGÅRDS LARS
|
nu yrar du skit igen  tror due bättre än mig på något   alla har vi våra illusioner 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-26 13:36:56  Bra sagt och hur många hästar brukar vinna från 12:e spår på v75 över kort distans?
Nee om Ågårds ludde är normal så borde han ha en bra chans här. Tar spets ingen som trycker, viss risk att 12:an kommer och då blir det fart på grejerna?
Nee om man inte spikar 1 Ågårds Ludde så ska man ha med:
6 Platinium Shine som satt med alla krafter kvar i förra starten, värmde väldigt bra då, detta är tecken på toppform! kan gå om jeppe kör rätt!
12 Staro Divine Är grym när hon gjorde sin tio tid. Men hon går att slå och har fått väldigt tuffa lopp två gånger irad!
Rank 1-6-12-3-9........
Answer to: "Bra sagt och hur många hästar brukar vinna från 12:e sp&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, STARO DIVINE
|
Problemet är att Ågårds Ludde inte är med i loppet...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-26 13:39:13
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, ONION F.H.
|
Fan vad mycket skitsnack det är på den här siten. Travspanarn, blev du mobbad som barn eller?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-26 13:54:53  Fan vad mycket skitsnack det är på den här siten. Travspanarn, blev du mobbad som barn eller?
Answer to: "Fan vad mycket skitsnack det är på den här siten. Travspana"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ÅGÅRDS LARS
S 1, ÅGÅRDS LARS
|
tur du ska bidra till mer då, ja det blev jag hurså? var du en mobbare?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-26 13:58:52  tur du ska bidra till mer då, ja det blev jag hurså? var du en mobbare?
Answer to: "tur du ska bidra till mer då, ja det blev jag hurså? var du en "
|
|
Hallo !! Gå inte igång nu..ta upp en tråd om barndomsminnen gärna med hästar någon annanstans än här !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-26 14:00:25  Hallo !! Gå inte igång nu..ta upp en tråd om barndomsminnen gärna med hästar någon annanstans än här !! 
Answer to: "Hallo !! Gå inte igång nu..ta upp en tråd om barndomsminn"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ÅGÅRDS LARS
S 1, ÅGÅRDS LARS
|
hallo 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-26 14:01:36  hallo 
Answer to: "hallo;)"
|
|
Hej !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-26 14:05:51
|
|
Va tycker du om min spik i andra på Åkes Spanis ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-26 14:16:36  Va tycker du om min spik i andra på Åkes Spanis ? 
Answer to: "Va tycker du om min spik i andra på Åkes Spanis ?:)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ÅGÅRDS LARS
S 1, ÅGÅRDS LARS
|
värdelös 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-26 14:20:24
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, ONION F.H.
|
Travspanarn. Ja, ett par år var jag det. Men jag har kommit över de problem jag hade.
Jag vill även ta denna möjlighet att be om ursäkt om jag fick dig att minnas hemska saker. Jag är seriös.
Det är lite patetiskt när den mobbade, själv försöker mobba. Du borde minnas hur ledsen alla påhopp gjorde dig, och inte bli en person som du själv brukade hata.
Hursomhelst, 6-7-9 lirar jag här.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-26 14:20:53  värdelös 
Answer to: "värdelös:)"
|
|
Jaha..synd ja som trodde så.. bättre Åke chans här ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-26 14:23:01  Jaha..synd ja som trodde så.. bättre Åke chans här ? 
Answer to: "Jaha..synd ja som trodde så.. bättre Åke chans här ?:"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ÅGÅRDS LARS
S 1, ÅGÅRDS LARS
|
har ju skrivit dne är stenklar så du får väll avgöra det sj 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-26 14:23:40  Travspanarn. Ja, ett par år var jag det. Men jag har kommit över de problem jag hade.
Jag vill även ta denna möjlighet att be om ursäkt om jag fick dig att minnas hemska saker. Jag är seriös.
Det är lite patetiskt när den mobbade, själv försöker mobba. Du borde minnas hur ledsen alla påhopp gjorde dig, och inte bli en person som du själv brukade hata.
Hursomhelst, 6-7-9 lirar jag här.
Answer to: "Travspanarn. Ja, ett par år var jag det. Men jag har kommit över"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ÅGÅRDS LARS
S 1, ÅGÅRDS LARS
|
har jag mobbat folke nu tycker du?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-26 14:25:26  har ju skrivit dne är stenklar så du får väll avgöra det sj 
Answer to: "har ju skrivit dne är stenklar så du får väll avg&oum"
|
|
Ok ! Vad berodde galoppen sist på ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-26 14:27:17  har jag mobbat folke nu tycker du?
Answer to: "har jag mobbat folke nu tycker du?"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, ONION F.H.
|
Du har en grisig attityd i ungefär varannat inlägg du skriver, som endast kan förklaras med att du har varit mobbad. Känslan av att hela tiden måste bevisa sig, hävda sig, slå emot.
Det är tragiskt. Jag hoppas du klarar att komma över det.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-26 14:29:31
|
|
Åke satt o höll i honom från start o de var överraskande.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-26 14:40:49  Du har en grisig attityd i ungefär varannat inlägg du skriver, som endast kan förklaras med att du har varit mobbad. Känslan av att hela tiden måste bevisa sig, hävda sig, slå emot.
Det är tragiskt. Jag hoppas du klarar att komma över det.
Answer to: "Du har en grisig attityd i ungefär varannat inlägg du skriver, so"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ÅGÅRDS LARS
S 1, ÅGÅRDS LARS
|
skulle inte lira på dina känslor om jag var du, säkert fått höra det förr med.
Kanske vasrit så att de jag skrivit till varit dumma och mobbat mig innan och jag fått nog och vill ge tillbaka till slut? någonsin tänkt på det? eller har du tunnelseende bara kanske?
kanske du som ska ta och be om ursäkt till mig och skämmas som den hund du varit istället?
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
5
6