1
[ 2
]
3
4
5
6
7
|
|
Posted: 2011-07-25 21:35:55  Haha..behövs inte. Jag erkänner redan att jag är en medioker tippare. 
Answer to: "Haha..behövs inte. Jag erkänner redan att jag är en medioker"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ÅGÅRDS LARS
S 1, ÅGÅRDS LARS
|
du säger ju dina spikar har bra chans på förhand, kan va värt granska
är 20% bra för dig? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-25 21:51:50
|
Became a member:
Forum posts:
|
travspanarn är full av skit  ska vi ha en spik tävling?
du har ingen som helst koll på mina spikar.........
Hur ofta spikarna sitter? väldigt relaterat till hur mycket man vill chansa, flesta kan fega sig och ständigt spika starka favoriter, men vad ger det i spelvärde?
Tror nog verkligen att travspanarn vill framstå som en supertippare när han inte är det, själv kan jag utan tvekan erkänna att jag är en högst medioker spelare. Har ett stort problem i att jag har övertro till hästar som jag tycker är fina travare med fin stam och överskattar ofta dem i förhållande till spår,kusk,form och eventuellt motstånd. Men jag är infödd i sporten och upskattar den mer än att spela, även om det är kul.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-25 22:19:58
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, LICENSE PLATE
|
Growup kan man plocka bort en skithäst!! Såg han på Lindesberg fick allt kört i halsen men studsa....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-25 23:00:25
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, ONION F.H.
|
En häst som alltid galopperar är oroväckande. Ågårds ska givetvis med men inte någon spik. Staro divane vet jag inte hur hon kommer att fungera i ryggar? Skräller kanske här!? Lövgren med Yoggi? tar några stycken och bläddrar vidare
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-25 23:12:56  du säger ju dina spikar har bra chans på förhand, kan va värt granska
är 20% bra för dig? 
Answer to: "du säger ju dina spikar har bra chans på förhand, kan va v&"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, GROWUP
|
ja. Om man ser till vad mina spikar vanligtvis brukar vara streckade på. om jag skulle gissa så misstänker jag att jag nog ligger på en träffprocent på runt 20-25% över längre tid, även om mina spikar har varit iskalla de senaste veckorna. jag har inte orkat föra statistik även om det är a och o för varje seriös spelare. jag skulle bli besviken om det var sämre än 20, men jag skulle inte tappa hakan.
|
|
Reply
|
|
larockma
|
Posted: 2011-07-25 23:39:00
|
Became a member: 2008-11-18
Forum posts: 1474
V 9, YOGGI HORNLINE
|
Jag skulle inte acceptera att mina förutsättningar rent statistiskt var att 4 av 5 ggr kommer jag inte ha chansen på 7 rätt...då skulle jag försöka hitta andra väar till att få bättre utfall på mina spikar...oavsett hur stora eller %-mässigt de ligger till...= en vinnare är alltid bättre än en förlorare. Larockmas spelguide 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-26 00:08:01  Jag skulle inte acceptera att mina förutsättningar rent statistiskt var att 4 av 5 ggr kommer jag inte ha chansen på 7 rätt...då skulle jag försöka hitta andra väar till att få bättre utfall på mina spikar...oavsett hur stora eller %-mässigt de ligger till...= en vinnare är alltid bättre än en förlorare. Larockmas spelguide 
Answer to: "Jag skulle inte acceptera att mina förutsättningar rent statistis"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, GROWUP
|
men skillnaden är att jag inte jagar 7 rätt. Jag jagar miljoner och då räcker det med 7 rätt en enda gång. rätt gång.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-26 00:12:34  men skillnaden är att jag inte jagar 7 rätt. Jag jagar miljoner och då räcker det med 7 rätt en enda gång. rätt gång.
Answer to: "men skillnaden är att jag inte jagar 7 rätt. Jag jagar miljoner o"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ÅGÅRDS LARS
S 1, ÅGÅRDS LARS
|
chansen ökar att du får 7 rätt och vinenr miljoner ju bättre träffsäkerhet du har på spikarna, är HELT säker på det 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-26 00:15:51 Edited(4): 2011-07-26 00:18:14  travspanarn är full av skit  ska vi ha en spik tävling?
du har ingen som helst koll på mina spikar.........
Hur ofta spikarna sitter? väldigt relaterat till hur mycket man vill chansa, flesta kan fega sig och ständigt spika starka favoriter, men vad ger det i spelvärde?
Tror nog verkligen att travspanarn vill framstå som en supertippare när han inte är det, själv kan jag utan tvekan erkänna att jag är en högst medioker spelare. Har ett stort problem i att jag har övertro till hästar som jag tycker är fina travare med fin stam och överskattar ofta dem i förhållande till spår,kusk,form och eventuellt motstånd. Men jag är infödd i sporten och upskattar den mer än att spela, även om det är kul.
Answer to: "travspanarn är full av skit :) ska vi ha en spik tävling?
du h"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ÅGÅRDS LARS
S 1, ÅGÅRDS LARS
|
jaså är jag full av skit, ne då, litar skit har jag, men inte så mkt som andra, lol, spiktävling du och jag? är som att jämföra en skalbagge och en formel 1 bil på 100m, och då du inte fattar att du e skalbaggen får jag förklara det rent ut 
försöker verkligen inte framstå som något, gillar bara att hacka på andra, ofta sådana som förjänar det ska tilläggas  när de inte vet vad de pratar om. Och då blir de/ni alltid så aggressiva och ska försöker få mig att framstå som en besserwisser, men det säger mer om er än mig
du och jag kan köra 1 vinnare i varje lopp på v75 hela augusti ut, så ska vi se vem som har mest rätt, så kanske du blir tyst sedan 
|
|
Reply
|
|
urquell
|
Posted: 2011-07-26 00:25:31
|
Became a member: 2008-10-28
Forum posts: 272
V 8, ODETTE VANG
S 7, ONION F.H.
|
här får man förmodligen gardera, då ågårds lars inte är stenklar i startruset och staro står på spår 12, gardering beror på vad man har råd med för dagen, men en eller två till förutom nämnda kan va bra. kanske 18 % License plate eller 3 % Odette Vang med Flemming Jensen. Han hade en bra dag på Axevalla så varför inte för den som letar stora pengar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-26 00:47:48  chansen ökar att du får 7 rätt och vinenr miljoner ju bättre träffsäkerhet du har på spikarna, är HELT säker på det 
Answer to: "chansen ökar att du får 7 rätt och vinenr miljoner ju b&aum"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, GROWUP
|
riktigt så enkelt är det inte. om du maximerar chansen att få 7 rätt så minskar du chansen att vinna miljoner. DET är jag säker på.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-26 01:45:35  riktigt så enkelt är det inte. om du maximerar chansen att få 7 rätt så minskar du chansen att vinna miljoner. DET är jag säker på.
Answer to: "riktigt så enkelt är det inte. om du maximerar chansen att f&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ÅGÅRDS LARS
S 1, ÅGÅRDS LARS
|
ne då, bara köra v7 så 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2011-07-26 02:06:34
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 3, SIMB MARK
|
Jag är ett stort Åke fan, men stort trav fan också och har många favoriter, har ändå en feeling att Åke har haft svårt att regera mot starka hemmatränare på Jägersro, sällan han radar upp 2-3 segrar där som han kan ibland på Åby o Axevalla osv. Nej jag har stor respekt för hemmagardet o de från andra sidan sundet denna omgång som så många ggr förr.
|
|
Reply
|
|
frillans
|
Posted: 2011-07-26 08:23:20
|
Became a member: 2010-05-11
Forum posts: 21
|
vart är jägers experttipsrtråd?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-26 08:41:02 Edited(1): 2011-07-26 08:42:09  jaså är jag full av skit, ne då, litar skit har jag, men inte så mkt som andra, lol, spiktävling du och jag? är som att jämföra en skalbagge och en formel 1 bil på 100m, och då du inte fattar att du e skalbaggen får jag förklara det rent ut 
försöker verkligen inte framstå som något, gillar bara att hacka på andra, ofta sådana som förjänar det ska tilläggas  när de inte vet vad de pratar om. Och då blir de/ni alltid så aggressiva och ska försöker få mig att framstå som en besserwisser, men det säger mer om er än mig
du och jag kan köra 1 vinnare i varje lopp på v75 hela augusti ut, så ska vi se vem som har mest rätt, så kanske du blir tyst sedan 
Answer to: "jaså är jag full av skit, ne då, litar skit har jag, men i"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vet inte hur många tävlingar du utmanat mig på tidigare och förlorat, men många är det i alla fall...........
Tippa vinnare i varje lopp är ju inte att hitta spikar? Dina vinnare vet jag redan på förhand, svanstedt, svanstedt och svanstedt  , och sedan lite danskar som oftast inte är på plats ens, haha.
BTW 4% på yoggi hornline är ett jäkla skämt, ska helt klart vara top 3 i detta loppet!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-26 09:30:48 Edited(1): 2011-07-26 09:31:51
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, STARO DIVINE
|
Staro Divine har toppchans mot det är medelmåttiga motståndet.
Tänker man på vilka hästen var favorit emot senast så är det en given spik.
4% på Yoggi Hornline är väldigt lågt, känner ägarna personligen och det är väldigt uppåt på hästen. Den har ju gått väldigt bra sedan man kastrerade honom.
Dock tror man inte att man slår 12an.
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2011-07-26 10:02:19  Staro Divine har toppchans mot det är medelmåttiga motståndet.
4% på Yoggi Hornline är väldigt lågt, känner ägarna personligen och det är väldigt uppåt på hästen. Den har ju gått väldigt bra sedan man kastrerade honom.
Answer to: "Staro Divine har toppchans mot det är medelmåttiga motstån"
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
V 1, ÅGÅRDS LARS
|
Ågårds Lars är ingen medelmåttig häst..
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-26 11:00:13  Staro Divine har toppchans mot det är medelmåttiga motståndet.
Answer to: "Staro Divine har toppchans mot det är medelmåttiga motstån"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Nå va hittar de på från andra sidan då ? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-26 11:03:04
|
|
Man vet nu att det går å slå Staro o blir hon för het så händer det igen..brukar upprepa sig ! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-26 11:07:03
|
|
Går Björns felfritt så lär han panga på Åke från start o sedan har dom Johnny i bra läge.. 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
5
6