1
2
3
[ 4
]
5
6
|
|
Posted: 2011-04-15 15:08:09  Björn spetsar o släpper inte till någon ! Om sedan Åke bestämmer sig för att köra hårt o klämma sönder Goopen innan utgången av sista kurvan låter ja va osagt men det kan inträffa !! 
Answer to: "Björn spetsar o släpper inte till någon ! Om sedan Åk"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, ROCKET POWER
S 4, BAHT LAUNCHER
|
Som björn fick jobba med honom på upploppet senast så tror jag faktiskt att inte vill ngt hellre än att släppa till Yellow Eden eller Classic.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-04-15 15:59:56  Som björn fick jobba med honom på upploppet senast så tror jag faktiskt att inte vill ngt hellre än att släppa till Yellow Eden eller Classic.
Answer to: "Som björn fick jobba med honom på upploppet senast så tror"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Jag tror nog Åke såg detta också o kör på ! Vill nog helst att Björn svarar ett tag så inte luckan för Örjan kommer så fort !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-15 18:10:30  Spännande resonemang, att hästen har 13 raka segrar gör ju också att man kan spekulera i hur nära sitt max han har varit. Är ungefär som när Järvsöfaks var ute och tog 35 raka eller hur många det vart, de som satt och väntade på att han skulle förlora förlorade nog mer pengar än de vann när han väl gjorde det.
Givetvis borde det komma en förlust någon gång, men bättre att spika så länge den bara vinner och tacka för alla gånger man fått in den istället för att börja plocka bort och åka på den.
Givetvis skall Baht med på kupongen ända tills han förlorar.
Sen börjar de ju tävla med honom i norge på deras V75.
Answer to: "Spännande resonemang, att hästen har 13 raka segrar gör ju o"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, CLASSIC TILE
S 3, YELLOW EDEN
|
Lycka till 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-15 21:39:45
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vem av Baht och Yellow Eden som leder och vem som sitter i ledarryggen vet jag inte men dom två lär sitta i de positionerna hur som helst. Att Classic Tile då ska plocka ner ledaren och dessutom hålla undan för ledarryggen tror jag bara inte på. Classic Tile är jävligt bra men jag ser han inte vinna med det loppscenariot.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-15 21:39:47
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, YELLOW EDEN
|
Många tankar här, och jag har svårt att förstå att inte Yellow Eden är favorit. Ska åter utrustas med det helstängda huvudlaget, och han kommer inte att ge motsåndarna en suck av en chans. Han vinner från ledningen eller från rygg på ledaren. Enda orosmomentet är om defensiv-Örjan släpper till någon, som i sin tur släpper till någon. Den här hästen hävdar sig i Guld redan nu, och om något år i Olympia-travet!
|
|
Reply
|
|
simon_81
|
Posted: 2011-04-15 21:50:47  Många tankar här, och jag har svårt att förstå att inte Yellow Eden är favorit. Ska åter utrustas med det helstängda huvudlaget, och han kommer inte att ge motsåndarna en suck av en chans. Han vinner från ledningen eller från rygg på ledaren. Enda orosmomentet är om defensiv-Örjan släpper till någon, som i sin tur släpper till någon. Den här hästen hävdar sig i Guld redan nu, och om något år i Olympia-travet!
Answer to: "Många tankar här, och jag har svårt att förstå "
|
Became a member: 2007-12-06
Forum posts: 772
|
Yellow Eden är dock favorit nu med 900 streck... Mathilde 45 %? Och konstigt att artikeln på atg.se som fanns i början av veckan att man nu skulle publicera "sanna" streckfördelningar, nu hittar jag den inte... verkar borttagen 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-15 22:21:59  Många tankar här, och jag har svårt att förstå att inte Yellow Eden är favorit. Ska åter utrustas med det helstängda huvudlaget, och han kommer inte att ge motsåndarna en suck av en chans. Han vinner från ledningen eller från rygg på ledaren. Enda orosmomentet är om defensiv-Örjan släpper till någon, som i sin tur släpper till någon. Den här hästen hävdar sig i Guld redan nu, och om något år i Olympia-travet!
Answer to: "Många tankar här, och jag har svårt att förstå "
|
Became a member:
Forum posts:
|
då måste du bli sjukt chockad när han inte vinner imorgon
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-15 22:30:14  Lycka till 
Answer to: "Lycka till(H)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Detsamma!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-15 22:49:00  då måste du bli sjukt chockad när han inte vinner imorgon
Answer to: "då måste du bli sjukt chockad när han inte vinner imorgon"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, YELLOW EDEN
|
Jag är för luttrad för att bli chockad om inte min spik vinner!
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-04-16 11:56:57  Spännande resonemang, att hästen har 13 raka segrar gör ju också att man kan spekulera i hur nära sitt max han har varit. Är ungefär som när Järvsöfaks var ute och tog 35 raka eller hur många det vart, de som satt och väntade på att han skulle förlora förlorade nog mer pengar än de vann när han väl gjorde det.
Givetvis borde det komma en förlust någon gång, men bättre att spika så länge den bara vinner och tacka för alla gånger man fått in den istället för att börja plocka bort och åka på den.
Givetvis skall Baht med på kupongen ända tills han förlorar.
Sen börjar de ju tävla med honom i norge på deras V75.
Answer to: "Spännande resonemang, att hästen har 13 raka segrar gör ju o"
|
|
Nu kan man inte jämföra blodingar med den smala kallblods rasen !! Är oändligt mycket mer konkurrens hos varmbloden !! 
|
|
Reply
|
|
anden
|
Posted: 2011-04-16 14:08:04
|
Became a member: 2011-02-09
Forum posts: 20
V 5, HIGHLIGHT BRIZARD
|
Highlight Brizard är min vinnare. Blir det körning tror jag mycket väl att hans spurt kan fälla gänget. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-16 16:38:03
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, YELLOW EDEN
|
YE hela vägen ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-16 16:38:49
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, CLASSIC TILE
S 3, YELLOW EDEN
|
All in på Classic nu till 47!!!
tufft tempo o en svanstedtare till slut...vinner med 2-3 längder 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-16 16:41:59  All in på Classic nu till 47!!!
tufft tempo o en svanstedtare till slut...vinner med 2-3 längder 
Answer to: "All in på Classic nu till 47!!!
tufft tempo o en svanstedtare till s"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, YELLOW EDEN
|
Jag har 4 hästar på min bong så jag hoppas du har rätt  Hellre Classic är YE men fan vad bra den var när den slog Elliot.
Senast gick den bakifrån o den har faktiskt aldrig vunnit med bakspår. Annat scenario nu....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-16 16:44:07
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, ROCKET POWER
|
Kom igen nu Björn!!...
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-04-16 16:47:12  Kom igen nu Björn!!...
Answer to: "Kom igen nu Björn!!..."
|
|
Ser fin ut !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-16 16:48:12
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, YELLOW EDEN
|
Inte min dag idag... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-16 16:48:22  Ser fin ut !! 
Answer to: "Ser fin ut !!:)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, ROCKET POWER
|
klart!... 
|
|
Reply
|
|