Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
Åby 2011-04-16
V75-7 Silverdivisionen, Final.
3. YELLOW EDEN 49% 23
Kihlström Örjan
4. BAHT LAUNCHER 44% 31
Goop Björn
9. CLASSIC TILE 28% 44
Svanstedt Åke
2. ROCKET POWER 8% 136
Lövgren Joakim
1. HELL OF A KEMP 4% 247
Untersteiner Peter
5. HIGHLIGHT BRIZARD 4% 271
Andersen Troels
7. TIFFANY BRODDA 2% 254
Adielsson Erik
8. GILLS ABBE 2% 318
Kontio Jorma
6. FINISH FLYER 1% 454
Lennartsson Per
10. FIONA SOUTHWIND 1% 775
Jansson Torbjörn
11. ISAK C.D. 1% 593
Olsson Daniel
12. LEONAS YANNIC 1% 497
Goop Olle

Senast uppdaterad: 2011-04-16 18:00:02, källa http://www.atg.se
Staplarna ovan visar vilket ekipage som våra användare tror vinner. Rösta genom att klicka på knappen bredvid ekipaget du tror vinner.
Snabblänkar
V75-1 Åby
V75-2 Åby
V75-3 Åby
V75-4 Åby
V75-5 Åby
V75-6 Åby
V75-7 Åby
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75-7 Åby

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   [ 2 ]   3   4   5   6  
Author Message
Posted: 2011-04-12 09:25:40 Answer to: "En sak jag har lärt mig när man dragit i en fet v75a är att "

Became a member: 
Forum posts:

V 2, ROCKET POWER

S 4, BAHT LAUNCHER

Jag måste kolla värmningar osv innan mina spikar streckas

Lite svårt att göra det med Classic då det är sista avd.

Dessutom...den var ju STENKLAR ju? :P
Reply
Posted: 2011-04-12 09:47:53 Answer to: "Jag måste kolla värmningar osv innan mina spikar streckas"

Became a member: 
Forum posts:

V 9, CLASSIC TILE

S 3, YELLOW EDEN
Ok..för mig är han STENKLAR om han startar.
Går han sedan barfota eller ej är ju den frågan som man vill veta..
Reply
Posted: 2011-04-12 09:53:47 Answer to: "Ok..för mig är han STENKLAR om han startar. Går han sedan "
Åby

Became a member: 
Forum posts:

V 2, ROCKET POWER

S 4, BAHT LAUNCHER
Förresten.. Du var ju lite sur i lördags för att du missade en skön-DD vinst.

Kolla in denna snubbe:

Millimeter från 24 mille

HAN har anledning att vara knäckt...

Speciellt med tanke på att WIss rambo låg före med kroppen, men torskade för att Yukon sträckte på sig.
Reply
Posted: 2011-04-12 09:56:37 Answer to: "Ok..för mig är han STENKLAR om han startar. Går han sedan "
Åby

Became a member: 
Forum posts:

V 2, ROCKET POWER

S 4, BAHT LAUNCHER
Eftersom du och Travspanarn är så säkra på Classic så får den slinka med på mitt system trots att jag egentligen inte tror på honom. SKulle han vinna och det göra skillnaden mellan bra vinst och inte skickar jag en champagneflaska till er.
Reply
Posted: 2011-04-12 12:24:26 Answer to: "Förresten.. Du var ju lite sur i lördags för att du missade "
Åby

Became a member: 
Forum posts:

V 9, CLASSIC TILE

S 3, YELLOW EDEN
Skade glädje är bästa glädjen eller...o(
Reply
Posted: 2011-04-12 12:25:55 Answer to: "Eftersom du och Travspanarn är så säkra på Classic s&"
Åby

Became a member: 
Forum posts:

V 9, CLASSIC TILE

S 3, YELLOW EDEN
Du spelar som du vill Polajsen..men enligt mig så ÄR Classic en klart bättre häst än övriga i fältet.
Sedan kan det ju givetvis strula någonstans i loppet.
Jag tycker dock att Bath kommer troligtvis bli MYCKET streckad av amatör tipparen + Harry Boy.
Så ska man spika någonstans sår är det här.
Reply
Posted: 2011-04-12 12:32:45 Answer to: "Du spelar som du vill Polajsen..men enligt mig så ÄR Classic en "
Åby

Became a member: 
Forum posts:

V 2, ROCKET POWER

S 4, BAHT LAUNCHER
JAg har stor respekt för era åsikter och höjer Classic i rankingen från fjärderankad till andrarankad. Men för mig är Yellow Eden klar förstarankad på läget. SKulle Rocket Power få ett schysst smygläge med tillgång till OS så är den inte otänkbar. Fin häst med vass speed.
Reply
Posted: 2011-04-12 14:48:12

Became a member: 
Forum posts:

V 9, CLASSIC TILE

S 4, BAHT LAUNCHER
Om Goop får tet og har noen som helst ambisjoner om å vinne løpet, så slipper han til Åke når han kommer på første langside. Litt usikker på om Classic Tile vinner fra dødens, men 100% sikker på at den som svarer opp i tet IKKE vinner

Good luck!
Reply
Posted: 2011-04-12 16:39:36 Answer to: "Om Goop får tet og har noen som helst ambisjoner om å vinne l&o"
Åby

Became a member: 
Forum posts:

V 9, CLASSIC TILE

S 3, YELLOW EDEN
Tur man är skåning från början så man förstår vad du skriver

Din åsikt är ju precis vad jag sagt hela tiden att Åke kommer sitta i spets eller i dödens.
Men VEM säger att Bath är i spets?
Det är bara detta som du o jag inte är överens om..
Reply
Posted: 2011-04-12 17:42:40

Became a member: 
Forum posts:

V 3, YELLOW EDEN
Enligt intervju i Vi Tippa ska dom försöka få ledningen med Y.E. Dom vet givetvis hur snabb B.L är från start så Y.E är säkerligen riktigt snabb ut den också.

Därmed finns det ju ett möjligt scenario till nämligen en utdragen spetskörning och då vinner Åke men det tycker jag är orealistiskt.

Jag tror Goop låter Y.E komma ner till plankan o sen släpper Örjan snällt till Baht som tack.Han är ju dessutom snabbast framme o ställer frågan.
Goop släpper knappast till Åke. Har det nånsin hänt när dom kört mot varandra ? Dom "dueller" jag sett så är det snarare B.G som varit mest tjurskallig
Reply
Posted: 2011-04-12 18:01:48 Answer to: "Eftersom du och Travspanarn är så säkra på Classic s&"

Became a member: 
Forum posts:
säger jag att den är klar kan du gå till luckan INNAN loppet och spela OCH även EFTER loppet
Reply
Posted: 2011-04-12 19:18:53 Answer to: "Tur man är skåning från början så man förs"
Åby

Became a member: 
Forum posts:

V 9, CLASSIC TILE

S 4, BAHT LAUNCHER
Tur man er norsk - for vi nordmenn forstår svensk

joNGyl - vi er enige (överens)
Reply
dujorha Posted: 2011-04-12 19:27:41 Answer to: "En sak jag har lärt mig när man dragit i en fet v75a är att "

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Så långt innan ?? Ja kör med 20 sek innan start för att se det allra sista på hästarna !!
Reply
Posted: 2011-04-12 20:49:29 Answer to: "Tur man er norsk - for vi nordmenn forstår svensk;) joNGyl - vi er"
Åby

Became a member: 
Forum posts:

V 9, CLASSIC TILE

S 3, YELLOW EDEN
Jo men danska o norska är inte långt ifrån varandra i grötighet..typ skånska
Nej vi är INTE överens för Yellow Eden tar ledningen och släpper aldrig till Bath utan endast till Åke..om han VILL släppa!!
Reply
Posted: 2011-04-12 20:53:59 Answer to: "Jo men danska o norska är inte långt ifrån varandra i gr&o"
Åby

Became a member: 
Forum posts:

V 2, ROCKET POWER

S 4, BAHT LAUNCHER
Yellow Eden kan knappast hålla ut Bath Launcher. Däremot så tror jag att det inte är otänkbart att björn släpper till Örjan när han ställer frågan. BL visade ju mkt fin speed när han gick i rygg på hårt dragande Elliot Hall för några starter sedan.
Reply
dujorha Posted: 2011-04-12 21:07:52 Answer to: "Förresten.. Du var ju lite sur i lördags för att du missade "

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Håller med !! De där är hemskans stunder o ja får rysningar när ja tänker tillbaka på några sådana gånger .... är väl därför ja inte gett upp än min dumma fan !
Reply
Post removed Posted: 2011-04-12 22:19:22   Answer to: "Yellow Eden kan knappast hålla ut Bath Launcher. Däremot så"
Posted: 2011-04-13 08:21:40

Became a member: 
Forum posts:
Tror egentligen inget på classic tile, inte imponerat särskilt mycket de 2 senaste starterna och borde få svårt tycker jag. Men tar med han kanske av respekt till jongly och spanarn.....

Tror egentligen att det står mellan yellow eden och bath launcher och främst yellow eden som nog har toppchans. Tror han kan vinna detta från dödens över 2140m......

Är örjan modig så testar han för spets och då släpper goopen......ganska säker på det. Men örjan testar sällan rejält
Reply
Posted: 2011-04-13 11:30:09

Became a member: 
Forum posts:

V 3, YELLOW EDEN
BL spetsar enkelt här tror jag, sen släpper den till YE, topp 3 räcker gott här, fast när det är sista loppet vill man ju gärna ha med någon skräll också, men det kan bara stå mellan dom 3 här.
Reply
Posted: 2011-04-13 19:18:07 Answer to: "Yellow Eden kan knappast hålla ut Bath Launcher. Däremot så"
Åby

Became a member: 
Forum posts:

V 3, YELLOW EDEN
Kolla igen Polajsen. Y.E öppnar 09/500 i varje fall o då ser det inte ut att gå för fullt väl ?

Men vill Örjan köra i ledningen ? Tycker Y.E verkar vassast med rygg/lucka o nu är det ju garantilucka med OS.

Teorier som kanske blir helt åt fanders på lördag
Reply
1   [ 2 ]   3   4   5   6