1
2
3
[ 4
]
5
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-15 16:52:33
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Åkes bara bäst !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 16:52:56  Åkes bara bäst !! 
Answer to: "Åkes bara bäst !!:D"
|
Became a member:
Forum posts:
|
stämmer bra, hästen helt lysande för dagen
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 16:53:02
|
Became a member:
Forum posts:
|
Noras bean gör ett grymt bra lopp, jäkla otur att han fick en skithäst framför sig och tappade fart+4.e spår på det.
Men covington vann som väntat om den då gick felfritt från volten.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-01-15 16:54:04
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Noras Bean var som väntat chanslös.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-15 16:56:55
|
|
Var har dom "hittat" papegojan som intervjuvar Åke ?? Hemmahosare är väl rätt forum på den personen !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 16:56:55  Noras Bean var som väntat chanslös.
Answer to: "Noras Bean var som väntat chanslös."
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha, och du är inte man nog att säga att hästen gjorde ett riktigt bra lopp? Självklart trodde ingen vettig att den skulle ha chans mot en felfri covington eller elliot hall.
Tappar inte noras ben den längden och farten när han går på så är han säkert 2.a i mål. Gick dubbelt så snabbt som övriga sista 500.........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 16:58:24  haha, och du är inte man nog att säga att hästen gjorde ett riktigt bra lopp? Självklart trodde ingen vettig att den skulle ha chans mot en felfri covington eller elliot hall.
Tappar inte noras ben den längden och farten när han går på så är han säkert 2.a i mål. Gick dubbelt så snabbt som övriga sista 500.........
Answer to: "haha, och du är inte man nog att säga att hästen gjorde ett "
|
Became a member:
Forum posts:
|
bara dålig proposition att anmäla till, hästen visa form iallafall
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-15 16:58:58  haha, och du är inte man nog att säga att hästen gjorde ett riktigt bra lopp? Självklart trodde ingen vettig att den skulle ha chans mot en felfri covington eller elliot hall.
|
|
Ja de var ett tillägg för mycket på Noras o när ska hästen få till ett eller är det matchningen som är skum ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 17:02:12
|
Became a member:
Forum posts:
|
problemet var väl snarare att covington ås är en så fruktansvärt mycket bättre häst än de pengar han har på sig, eller hade. Propositionen var det inget fel på.......
Är som sagt 2.a utan problemet när han går på i spåren......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 17:03:29  Ja de var ett tillägg för mycket på Noras o när ska hästen få till ett eller är det matchningen som är skum ? 
Answer to: "Ja de var ett tillägg för mycket på Noras o när ska h&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja du...fåt ttill de bra utomlands 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-15 17:03:39
|
|
Zorro gjorde ett bra lopp i Paris o kanske inte var helt tom !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 17:04:26  problemet var väl snarare att covington ås är en så fruktansvärt mycket bättre häst än de pengar han har på sig, eller hade. Propositionen var det inget fel på.......
Är som sagt 2.a utan problemet när han går på i spåren......
Answer to: "problemet var väl snarare att covington ås är en så f"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tveksamt..kanske 3a på sin höjd
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 17:04:47
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, COVINGTON ÅS
S 3, K.K.LOGISTIC
|
Det ÄR nu man ska vara bror duktig - EFTER loppen med klara bevis på att man vet vad man snackar om.
Vill speciellt rikta detta till dom personerna som alltid är så jävla stöddiga efter loppen utan att ha lämna ett skit här inne!!
Min rank i dag är idag: 1-1-7-12-7-1-1
Bevisen finns i alla spalter här inne.
Även var det flesta analyserna rätt ute i hur loppen skulle köras och så vidare.
I lopp 4 var min rank som mest fel ute -men hade med hästen i ranken som 12a-dock var det helgarderings lopp som jag även sa.
I övriga lopp rankade jag inte hästar som var totalt chanslösa och det är så jag arbetar.
Jag tackar för min medverkan här inne och jag kan säga så mycket att det gick rätt bra idag.
Ha en fortsatt bra helg. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-15 17:04:50
|
|
Kväller o i morgon smäller de Spanis !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-15 17:06:55  Det ÄR nu man ska vara bror duktig - EFTER loppen med klara bevis på att man vet vad man snackar om.
Vill speciellt rikta detta till dom personerna som alltid är så jävla stöddiga efter loppen utan att ha lämna ett skit här inne!!
Min rank i dag är idag: 1-1-7-12-7-1-1
Bevisen finns i alla spalter här inne.
Även var det flesta analyserna rätt ute i hur loppen skulle köras och så vidare.
I lopp 4 var min rank som mest fel ute -men hade med hästen i ranken som 12a-dock var det helgarderings lopp som jag även sa.
I övriga lopp rankade jag inte hästar som var totalt chanslösa och det är så jag arbetar.
Jag tackar för min medverkan här inne och jag kan säga så mycket att det gick rätt bra idag.
Ha en fortsatt bra helg. 
Answer to: "Det ÄR nu man ska vara bror duktig - EFTER loppen med klara bevis p&ar"
|
|
Det samma o det var bra analyser o sedan är det som "vanligt" att ta garderingsloppen ! Grattis om det gick bra eller mycket bra för dig !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 17:08:22
|
Became a member:
Forum posts:
|
betyder det att han hade 7 rätt?
men att ranka 3st favoriter som 1.a är väl ingen märkvärdigt jongly? de övriga 3 hade du rankat 7-12-7......
justfixit var en grymt snygg spik däremot. Tycker däremot inte att du ska vara så stöddig på det?
Men stort grattis om du vann mycket pengar, alla vet att du tippar bra......
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-01-15 17:08:41  haha, och du är inte man nog att säga att hästen gjorde ett riktigt bra lopp? Självklart trodde ingen vettig att den skulle ha chans mot en felfri covington eller elliot hall.
|
|
Visst gjorde den ett bra lopp! Men som jag skrev så är det omöjligt att hinna fram från det läget. Och det stod väl i programmet att det skulle bli väldigt vida spår i sista sväng?? Det handlade aldrig om ifall Noras Bean var en bra häst eller inte, utan det handlade att den stod omöjligt till. Att det skulle bli minst fjärdespår i sista sväng och möjligen lite strul var inte svårt att lista ut om man analyserade loppet. Många hästar gör bra lopp men är ändå chanslösa eftersom dom står fel till i loppen. Om du trodde att Noras Bean skulle få ett bra lopp utan strul från det läget så var det riktigt dåligt analyserat tyvärr...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 17:11:52
|
Became a member:
Forum posts:
|
som jag sade i min, analys. 5.e utvändigt och det var fanemaj klockrent! sista 1000 har jag inte klockat, men det var nog inte långt ifrån 1.12?
Problemet var väl snarare att inget klaffade egentligen och kusken var för passiv och väntade in för många ryggar.
Att han skulle besegra en felfri covington trodde jag absolut inte, mitt tips baserades på att den skulle galoppera från start.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 17:44:21  som jag sade i min, analys. 5.e utvändigt och det var fanemaj klockrent! sista 1000 har jag inte klockat, men det var nog inte långt ifrån 1.12?
Problemet var väl snarare att inget klaffade egentligen och kusken var för passiv och väntade in för många ryggar.
Att han skulle besegra en felfri covington trodde jag absolut inte, mitt tips baserades på att den skulle galoppera från start.......
Answer to: "som jag sade i min, analys. 5.e utvändigt och det var fanemaj klockren"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, COVINGTON ÅS
S 3, K.K.LOGISTIC
|
För att hjälpa dig lite Folke så klockade jag liket 3gg och sista 1000 gick efter enkla 14,3.
Sista 500 efter 13,8.
Han fick 30 000:- för detta tuffa lopp och som ägare måste man vara mycket nöjd med den psykist påfrestade repan han fick.

|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-01-15 17:58:15
|
|
Det enda som strulade för Noras var att den fick en dålig rygg i tredjespår i ingången till sista sväng, och det får man räkna som väldigt lite strul för en häst som startar från dubbla tillägg, oftast strular det mycket mer... Som jag skrev så var det givet att många vill ut i spåren och prova när det är V75 mästaren och 200 000 i förstapris, därför förstod man att Noras inte skulle hinna fram.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
5
|