1
2
3
[ 4
]
5
6
|
|
Posted: 2010-11-25 14:52:27  Den är snabb ut. Sen om det räcker är svårt att veta. Den avslutade 09/400 för ett tag sen o 10/800 ett par lopp innan det så jag tycker den är tidig.Dessutom har den bästa omräknade km.tiden av dom som kan ta ledningen så kommer den till ledningen så kan det mycket väl hålla runt om.Har faktiskt aldrig förlorat från spets och brodd tycker dom är en fördel.
Answer to: "Den är snabb ut. Sen om det räcker är svårt att veta. "
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, MONSTER DRIVE
S 6, MONSTER DRIVE
|
chanslös på både spets och vinst
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-25 18:14:35  chanslös på både spets och vinst
Answer to: "chanslös på både spets och vinst"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, ROCKY RACE
|
Hur gör man pruttljud och visar fingret med bokstäver ?
Prrrrrr 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-25 21:24:18 Edited(1): 2010-11-25 21:25:24
|
Became a member:
Forum posts:
|
Till 80% säkerhet får rocky race vinnarhålet eller spets, oavsett resa så är det vinstchans då det är en riktigt fin häst. Streckad på 10-15% på lördag? rena fyndet tycker jag......
Ska annars bli jäkligt intressant att se oliver twist/goop, första för kari och goopen vet hur bra hästen är då han körde den senast.
Visst har monster drive bra chans, men det är inte direkt någon häst som radar upp segrar och har fortfarande inte vunnit hos lennartsson.
Monster drive är väl annars omgångens "skrik" och lär bli hårt anlitad på strecken. Vet inte om jag litar på han så mycket.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-25 22:29:39
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, MONSTER DRIVE
S 6, MONSTER DRIVE
|
Tom jag börjar tveka på Monster Drives vinst gnista och har gjort en så kallad kovändning i detta loppet.
Han SKA fällas!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-26 01:45:13 Edited(2): 2010-11-26 01:46:35  Tom jag börjar tveka på Monster Drives vinst gnista och har gjort en så kallad kovändning i detta loppet.
Han SKA fällas!!
Answer to: "Tom jag börjar tveka på Monster Drives vinst gnista och har gjor"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, MONSTER DRIVE
S 6, MONSTER DRIVE
|
du svänger mer än en tjej som är inne i "perioden" nu jongyl
Lär dig läsa lennartsson så kommer du långt, en av de kuskar som man får ut oändligt mycket info på om man lär sig mönstret
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-11-26 08:54:20  du svänger mer än en tjej som är inne i "perioden" nu jongyl
Lär dig läsa lennartsson så kommer du långt, en av de kuskar som man får ut oändligt mycket info på om man lär sig mönstret
Answer to: "du svänger mer än en tjej som är inne i "perioden""
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Håller absolut med om en sak o det är att läsa av Per !! Kan ge mycket de... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-11-26 08:55:28  Hur gör man pruttljud och visar fingret med bokstäver ?
Prrrrrr 
Answer to: "Hur gör man pruttljud och visar fingret med bokstäver ?
Prrrr"
|
|
Räcker bra med den bilden... vilka mösare !!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-26 09:09:48  Till 80% säkerhet får rocky race vinnarhålet eller spets, oavsett resa så är det vinstchans då det är en riktigt fin häst. Streckad på 10-15% på lördag? rena fyndet tycker jag......
Ska annars bli jäkligt intressant att se oliver twist/goop, första för kari och goopen vet hur bra hästen är då han körde den senast.
Visst har monster drive bra chans, men det är inte direkt någon häst som radar upp segrar och har fortfarande inte vunnit hos lennartsson.
Monster drive är väl annars omgångens "skrik" och lär bli hårt anlitad på strecken. Vet inte om jag litar på han så mycket.....
Answer to: "Till 80% säkerhet får rocky race vinnarhålet eller spets, "
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, ROCKY RACE
|
Yepp, så är det.
Även Rano kanske kan vara med beroende på hur man tror loppet blir kört.
Om det blir hakar och allmänt trist väder så vet man ju inte ju Monster Drive reagerar på det. Inte en häst som har riktig killerinstinkt tycker jag och nu ska den leda runt om ?. När då (förhoppningsvis) Rocky sitter i 2:a ytter med sparade krafter så tror jag M.D får svårt att freda sig sista 400..
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-11-26 09:16:42
|
|
Rocky med Leif ? Karln är halvlös i smaken !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-26 09:20:46  Rocky med Leif ? Karln är halvlös i smaken !! 
Answer to: "Rocky med Leif ? Karln är halvlös i smaken !!;)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, ROCKY RACE
|
Lennartsson skulle missa ledningen med Jaded i det här loppet. Han tror fan han kör traktor när bilen släpper. Finns det nån som är sämre på att få iväg kusarna ? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-11-26 09:26:05  Lennartsson skulle missa ledningen med Jaded i det här loppet. Han tror fan han kör traktor när bilen släpper. Finns det nån som är sämre på att få iväg kusarna ? 
Answer to: "Lennartsson skulle missa ledningen med Jaded i det här loppet. Han tro"
|
|
Nja..Uffe dumsvara sist med Global Jewel på Valla o det kan ja bli lite konsp. på men då får ja bara "arga" comments från Tommie !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-11-26 11:09:24
|
|
Seriöst me Rocky så tycker ja insattsen sist va halvdan o han skulle varit 2:a med det loppet som han fick..Nu sattsar han på ledningen o den är ju vikt för Per Persa... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-26 11:20:06  Seriöst me Rocky så tycker ja insattsen sist va halvdan o han skulle varit 2:a med det loppet som han fick..Nu sattsar han på ledningen o den är ju vikt för Per Persa... 
Answer to: "Seriöst me Rocky så tycker ja insattsen sist va halvdan o han sk"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, MONSTER DRIVE
S 6, MONSTER DRIVE
|
hästene chanslös på segern, måste ryckt upp sig rejält sedna sist, vilket inte e troligt, men skönt finsn folk som slänger bort streck på hästarna som ej vinner, annars kan man ju inte vinna millar
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-26 13:46:14
|
Became a member:
Forum posts:
|
Rocky Race tar ledningen, Oliver Twist i rygg. Monster Drive harvar i dödens, blir avlöst varvet kvar av Scargel. Scargel pressar varvet kvar, Oliver Twist får luckan. Västerbo World och Rano kommer på upploppet, Scargel tröttnar.
1,3,4,6,9 på min kupong
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-26 20:05:50
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kari var imponerd av det jobbet oliver twist gjorde i veckan och om det går att köra barfota fram så ska han till och med vara startsnabb.
När kari är imponerad av en häst som jag också är imponerad av så måste dte fanemaj vara toppchans, särskilt med goopen som inte kan sitta fast?
Ser ut som en riktigt fin häst som nog har mycket pengar att hämta......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-26 20:59:27
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag tänker spika oliver twist på mitt chanssystem
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-26 21:17:04
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, LAGE
|
Trist tvåhästarslås med de två favoriterna kanske. Jag som har både A-B och C-hästar fyller på C-katergoring med skrällarna 3 Västerbo World, som är van med vinterförhållanden och storskrällen Lage som av någon konstig anledning är totalt bortglömd.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-27 01:22:45
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, ROCKY RACE
S 6, MONSTER DRIVE
|
Trehästarslås så är man hyfsat säker:
1,4,6
Tror oliver Twist är bästa hästen. Misstänker att Goop hittar ut i andra spår. Rocky Race kan nå ledning eller i vart fall rygg och har bra slutvarv. Monster Drive lär självskriven på kupongen efter senaste insatsen. Det finns ingen i detta lopp som kan spurta som conrads kan efter ryggresa.
En rolig skräll är Västerbo world.
Rano gillar jag och hade som förstahäst när den slog conrads näst senast, men Ulf aviserar risk för nedåtform.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-27 08:01:11 Edited(1): 2010-11-27 08:02:06
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, RANO
|
Ny prognos. lätt snöande HELA dagen 10 minus.
Från AB:
"Enligt banmästaren Ulf Månsson kommer det bli en fin vinterbana på lördag.
– Det kommer bli en ganska bra bana, om det inte blir snö. De har varnat för snö emellanåt, men nu ser det bättre ut. Det kommer bara bli kallt, 10-15 grader. Just nu ser banan ganska bra ut. Troligtvis behövs det brodd bak. Förhoppningsvis kan man köra barfota fram, berättar han." 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-27 09:05:06
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, ROCKY RACE
|
Monster drive var ju jätte bra senast men han vann inte då heller. Innan jag sett honom vinna vill jag inte spika den.
Tror det kan räcka med 1,4,6 nu när Rano har hosta men skulle Rocky Race svara ut M.D så kan det bli en redig skräll här.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
5
6