1
2
[ 3
]
4
5
6
|
|
Posted: 2010-11-24 08:55:16  e jag medeltippare nu med 
Answer to: "e jag medeltippare nu med:("
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, MONSTER DRIVE
S 6, MONSTER DRIVE
|
Jag svarade Crosbys lilla fråga........se ovan
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-11-24 09:35:37
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Såg bra ut på Monster senast o Per Persa hissa från start !! Helt klart en möjlig spik o provis ska kollas noga, grönt där o blir spik !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-24 09:40:39
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, ROCKY RACE
|
6 Monster Drive har formen på topp och var nära senast. Han är snabb från start och vi laddar för spets och kör där. Monster Drive gick med skor senast och det blir samma nu. Om det krävs hakar bak fungerar det. Jag tror på bra chans, meddelar Per Lennartsson.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-11-24 09:41:54  6 Monster Drive har formen på topp och var nära senast. Han är snabb från start och vi laddar för spets och kör där. Monster Drive gick med skor senast och det blir samma nu. Om det krävs hakar bak fungerar det. Jag tror på bra chans, meddelar Per Lennartsson.
Answer to: "6 Monster Drive har formen på topp och var nära senast. Han &aum"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Looking good !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-24 09:53:35  Looking good !! 
Answer to: "Looking good !!:D"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, ROCKY RACE
|
Ja det låter positivt. Tror loppet kan avgöras i starten (som så ofta annars) och är inte säker på att han kommer förbi Rocky. Witasp släpper knappast.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-24 10:25:14  Jag svarade Crosbys lilla fråga........se ovan
Answer to: "Jag svarade Crosbys lilla fråga........se ovan"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, MONSTER DRIVE
S 6, MONSTER DRIVE
|
jo jag vet..men är ju mina spikar, så kände mig träffad 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-24 10:25:58  6 Monster Drive har formen på topp och var nära senast. Han är snabb från start och vi laddar för spets och kör där. Monster Drive gick med skor senast och det blir samma nu. Om det krävs hakar bak fungerar det. Jag tror på bra chans, meddelar Per Lennartsson.
Answer to: "6 Monster Drive har formen på topp och var nära senast. Han &aum"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, MONSTER DRIVE
S 6, MONSTER DRIVE
|
meddelar Per bra chans så kan man spika på allt, han är ju värre än Olle Goop när det vinstchans normalt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-24 12:52:09  jo jag vet..men är ju mina spikar, så kände mig träffad 
Answer to: "jo jag vet..men är ju mina spikar, så kände mig träffa"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, MONSTER DRIVE
S 6, MONSTER DRIVE
|
  men om man spelar åt folk som bara köper en andel vill man nog inte avvika från de stora spikarna...eller hur!!
Men vill man vinna pengar ska man ju gardera och då chansar man ju rätt vilt.
tex anser jag att Monster Drive ÄR en stenklar vinnare då han sitter i spets o bara vinner för INGEN kommer att trycka på.
Iceland KAN vara en favorit i fara då balansen har större betydelse än för Monster Drive...
Så ska någon favorit falla ÄR det iceland.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-11-24 13:01:46    men om man spelar åt folk som bara köper en andel vill man nog inte avvika från de stora spikarna...eller hur!!
tex anser jag att Monster Drive ÄR en stenklar vinnare då han sitter i spets o bara vinner för INGEN kommer att trycka på.
Iceland KAN vara en favorit i fara då balansen har större betydelse än för Monster Drive...
Answer to: ":D:D men om man spelar åt folk som bara köper en andel vill man "
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Iceland har gått 1.13.0 2140 auto med skor för 1.5 år sedan, så springa med skor det kan han.. Iceland är ju mycket bättre nu än vad han var då.. Så det är bara att spika. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-24 13:50:18
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, RANO
|
prognos för borlänge tills på lördag. torsdag em slår det om till 10-15 minus kommer att vara så över lördagen. nederbörd torsdag sedan uppehåll till sön. mulet på lördag morgon uppklarnande till em.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-24 14:32:09
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, MONSTER DRIVE
S 6, MONSTER DRIVE
|
Så det lutar åt en hård bana med andra ord? Gynnar ju acclaim isf i guld loppet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-24 16:17:53    men om man spelar åt folk som bara köper en andel vill man nog inte avvika från de stora spikarna...eller hur!!
Answer to: ":D:D men om man spelar åt folk som bara köper en andel vill man "
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, MONSTER DRIVE
S 6, MONSTER DRIVE
|
jepp, hålelr med dig, nu under vinterhalvåret så är det extra viktigt kolla sista infon pålördagarna innan man lämnar in, banunderlaget och balansen är ju A och O
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-24 20:13:15
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, MONSTER DRIVE
S 6, MONSTER DRIVE
|
Jag vet att det är fel tråd men eftersom några har nämt Acclaim måste jag säga att vinner han från spår 10 över 2640 ska jag sluta att spela trav för i år.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-11-24 20:18:48  Jag vet att det är fel tråd men eftersom några har nämt Acclaim måste jag säga att vinner han från spår 10 över 2640 ska jag sluta att spela trav för i år.
Answer to: "Jag vet att det är fel tråd men eftersom några har nä"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Du kan tryggt spela vidare. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-24 20:57:57
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, RANO
|
man ska inte lova nåt man inte kan hålla!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-24 22:55:21 V75-1 | Borlänge Kommuns lopp - Silverdivisionen, försök 3. 1:A PRIS 125 000 kr 2140 A 1. OLIVER TWIST Goop Björn 2. CASANOVA CHIP Eriksson Håkan 3. VÄSTERBO WORLD Melander Micael 4. ROCKY RACE Witasp Leif 5. M.T.CHEYENNE Alsén Olle 6. MONSTER DRIVE Lennartsson Per 7. BLUE ROCKET Jansson Torbjörn 8. SUPER KHAN Kihlström Örjan 9. RANO Ohlsson Ulf 10. LAGE Hedin Olle a 11. KARBO CAKE Adielsson Erik 12. SCARGEL Kontio Jorma
Turordning: 6-4-9-3-1-12-11-2-7-10-8-5
Answer to: "v75:245:1"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, RANO
|
monster drive får nöja sig med en 2a plats här vinner Nummer 9 Rano Spik
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2010-11-24 23:32:09  monster drive får nöja sig med en 2a plats här vinner Nummer 9 Rano Spik
Answer to: "monster drive får nöja sig med en 2a plats här vinner Numme"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 6, MONSTER DRIVE
|
Uffe lät pessimistisk i V64-Direkt ikväll angående din spik.
Monster Drive är ju självklar vinnare här. Hoppas streckprocenten hålls nere.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-25 08:27:18
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, ROCKY RACE
|
ViTippa tror att Rocky Race leder runt om! Är den så snabb ut att dom kan svara ut Monster Drive?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-25 08:33:58  ViTippa tror att Rocky Race leder runt om! Är den så snabb ut att dom kan svara ut Monster Drive?
Answer to: "ViTippa tror att Rocky Race leder runt om! Är den så snabb ut at"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, MONSTER DRIVE
S 6, MONSTER DRIVE
|
Nej
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-25 08:42:55  ViTippa tror att Rocky Race leder runt om! Är den så snabb ut att dom kan svara ut Monster Drive?
Answer to: "ViTippa tror att Rocky Race leder runt om! Är den så snabb ut at"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, ROCKY RACE
|
Den är snabb ut. Sen om det räcker är svårt att veta. Den avslutade 09/400 för ett tag sen o 10/800 ett par lopp innan det så jag tycker den är tidig.Dessutom har den bästa omräknade km.tiden av dom som kan ta ledningen så kommer den till ledningen så kan det mycket väl hålla runt om.Har faktiskt aldrig förlorat från spets och brodd tycker dom är en fördel.
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
5
6