[ 1
]
2
3
4
5
6
|
Travzonen
|
Posted: 2010-11-22 07:00:04
|
|
V75-6 | Klass I, försök 3. 1:A PRIS 100 000 kr 2640 V 1. CASH IS FUN ZAZ Ohlsson Ulf 2. MERRIMENT Lindblom Åke 3. ALEXANDER Jansson Torbjörn 4. DEXTERSON Andersson Therese A 5. LUCAS ON LINE Partanen Juhani 6. MILL NITRO Jakobsson Magnus 7. DOUBLE PEARL Lennartsson Per 8. PUTTE TOPLINE Kihlström Örjan 9. SEBASTIAN PALEMA Kontio Jorma 10. MILLE DEGATO Adielsson Erik 11. HOT POT Goop Björn 12. MOGA KANNIBALEN Widell Kaj
Turordning: 8-6-10-7-1-4-11-5-2-3-9-12
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-22 08:36:29
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, CASH IS FUN ZAZ
|
blir en enkelt lunk i parken för cash is fun zaz  stenklar 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-22 09:20:06
|
Became a member:
Forum posts:
|
Stenklar skulle jag inte vilja kall den, startspåret är inte det bästa. Hästen är dessutom entaktad, och bör nog komma in på upploppet med några längders ledning för att hålla undan. Förutom detta är den osäker vill gärna slänga på en och annan galopp.
Jag avstår spik på Cash is Fun ZAS.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-22 10:15:28  Stenklar skulle jag inte vilja kall den, startspåret är inte det bästa. Hästen är dessutom entaktad, och bör nog komma in på upploppet med några längders ledning för att hålla undan. Förutom detta är den osäker vill gärna slänga på en och annan galopp.
Jag avstår spik på Cash is Fun ZAS.
Answer to: "Stenklar skulle jag inte vilja kall den, startspåret är inte det"
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, MOGA KANNIBALEN
|
Uffe lär ju dra på lite i starten så han inte fastnar invändigt och då är det galopprisk eller?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-22 10:20:13
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, DEXTERSON
S 2, MERRIMENT
|
Tycker det ser lite knepigt ut?
|
|
Reply
|
|
stallbrucelee
|
Posted: 2010-11-22 10:42:59
|
Became a member: 2010-01-18
Forum posts: 294
V 2, MERRIMENT
|
Han kan inte dra på, han tar det lugnt o backar, sen ska han runda som vanligt....allt beror på om han har galoppskorna på eller av....ingen spik för min del...50/50 häst.
Där emot ska jag köra hårt på Merriment här, var grym näst senast och sist var det innerspåret som var löst så han sprang på sig mjölksyra då det släppte hela tiden på kasst underlag.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-22 11:35:38
|
Became a member:
Forum posts:
|
bara slänga in några lik på kupongen och hoppas CASH har galoppskorna på sig. inte svårare än så
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-22 11:37:12  Han kan inte dra på, han tar det lugnt o backar, sen ska han runda som vanligt....allt beror på om han har galoppskorna på eller av....ingen spik för min del...50/50 häst.
Där emot ska jag köra hårt på Merriment här, var grym näst senast och sist var det innerspåret som var löst så han sprang på sig mjölksyra då det släppte hela tiden på kasst underlag.
Answer to: "Han kan inte dra på, han tar det lugnt o backar, sen ska han runda so"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Merriment hade jag också i tankarna när jag fick se startlistan men jag pockar också för Hot Spot inte för att Björn kör, utan tycker hästen har visat framåtanda sista tiden man skall även se upp med nr. 6 kan vara en häst i vardande.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-22 12:02:05
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, CASH IS FUN ZAZ
|
för många bra långkubbare här för att spika cashen. Även fast han känns överlägsen, men han hoppar ju fan mer än Nahar
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-22 13:06:43
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MILLE DEGATO
|
Tycker det är klart intressant med Goop på Hot Pot.
bra läge då det garanterat blir tempo här...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-22 17:39:22
|
Became a member:
Forum posts:
|
En häst som inte får glömmas är Putte Toppline 8 e spår men på 2640 har det inte så stor betydelse ges alltid möjligheter till en bra position och Örjan Kilström är chauffören så det grejar han säkert SE UPP.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-11-22 17:45:26  En häst som inte får glömmas är Putte Toppline 8 e spår men på 2640 har det inte så stor betydelse ges alltid möjligheter till en bra position och Örjan Kilström är chauffören så det grejar han säkert SE UPP.
Answer to: "En häst som inte får glömmas är Putte Toppline 8 e sp&"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Rygg på Cash Is Fun Zaz är väl sämsta tänkbara?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-22 18:57:56  Rygg på Cash Is Fun Zaz är väl sämsta tänkbara?
Answer to: "Rygg på Cash Is Fun Zaz är väl sämsta tänkbara?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
om inte hästen lärt sig öppna väldigt bra från spår 1 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-22 19:50:39
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, CASH IS FUN ZAZ
|
kära vänner  spika han och se glada ut 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-22 20:34:14  kära vänner  spika han och se glada ut 
Answer to: "kära vänner;) spika han och se glada ut;)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, CASH IS FUN ZAZ
|
en av mina favoritpållar, spikspikspik!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-22 20:34:43
|
Became a member:
Forum posts:
|
Mille degato är en möjlig spik för mig, riktigt fin travare som hör hemma i högre klasser, borde lägga detta gänget på rygg.
Cash is fun zaz har ju inte ens varit bra när han gått felfritt på senare tid......möjligt han vinner. men det är 90% galopprisk och 99% tung resa samtidigt osm det är frågetecken för formen....
Jag gillar Mille degato skarpt,,, troliga bud annars är merriment och hot pot.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-22 22:33:17  Mille degato är en möjlig spik för mig, riktigt fin travare som hör hemma i högre klasser, borde lägga detta gänget på rygg.
Cash is fun zaz har ju inte ens varit bra när han gått felfritt på senare tid......möjligt han vinner. men det är 90% galopprisk och 99% tung resa samtidigt osm det är frågetecken för formen....
Jag gillar Mille degato skarpt,,, troliga bud annars är merriment och hot pot.......
Answer to: "Mille degato är en möjlig spik för mig, riktigt fin travare "
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, CASH IS FUN ZAZ
|
cash is fun zaz är grym folke.Glöm inte den gång han mosade alla från tredjespår loppet igenom.Säkerligen det värsta jag sett inom travet på ett tag.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-22 23:38:53  Mille degato är en möjlig spik för mig, riktigt fin travare som hör hemma i högre klasser, borde lägga detta gänget på rygg.
Answer to: "Mille degato är en möjlig spik för mig, riktigt fin travare "
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, MOGA KANNIBALEN
|
Glöm inte Mill Nitro 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-23 10:33:37  cash is fun zaz är grym folke.Glöm inte den gång han mosade alla från tredjespår loppet igenom.Säkerligen det värsta jag sett inom travet på ett tag.
Answer to: "cash is fun zaz är grym folke.Glöm inte den gång han mosade"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jaha, du verkar inte ha någon uppfattning om vilka skithästar han möte då? detta loppet vinner han inte om han ska gå i 3.e spår hela loppet, det kan jag försäkra dig om scarlets........
Hade mille degato haft framspår så hade jag spikat direkt, nu är det risk för att han blir tempotorsk eller hamnar för långt bak.
Cash is fun zaz är en bra häst helt klart och kan självklart vinna, tror dock att han blir klart överstreckad. Uffe tar väl upp direkt och backar sig sist för att runda, felfri och kommer ner i dödens smärtfritt så kan han mycket väl vinna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-11-23 11:01:33
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, CASH IS FUN ZAZ
|
Kommer ihåg det loppet också, han var helt enorm då, och kunde sprungit ett varv till enligt kusken. Men nu är det bättre motstånd, får läsa intervjuerna och se vad dom tror
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
4
5
6