1
2
3
[ 4
]
5
6
|
|
Posted: 2009-11-12 08:19:42  såg på någon film för längesedan med galopphästar fanns nån slags tryckvågor liknande som kunde störa hästen till galopp  nån som apparat vore ej fel att ha på upploppet 
Answer to: "såg på någon film för längesedan med galopph&au"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, TRADE EAST
|
http://www.imdb.com/title/tt0049406/
.... eller för enkelheten, stå i sista svängen med gevär.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-12 08:21:31  såg på någon film för längesedan med galopphästar fanns nån slags tryckvågor liknande som kunde störa hästen till galopp  nån som apparat vore ej fel att ha på upploppet 
Answer to: "såg på någon film för längesedan med galopph&au"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, TRADE EAST
S 2, HIGHLAND QUEEN
|
Du är roligt spanis..du vill gärna sänka denna megafavorit...ja det vill ju jag oxå om man är ärlig.
MEN ibland måste man inse att visa hästar kan inte få stryk felfria..
Kolla på loppet senast då Luddes möte Trade East..Erik lämnade Ludde men fler meter direkt när han körde undan..Luddes kunde inte hänga med och ändå satt Erik och hade fulla linor.
Jag köper att man försöka komma till ledningen men jag är så pass säker på att man släpper när Trade East kommer så jag skulle kunna satsa...vad som helst på detta...::o
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-12 09:15:39
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, TRADE EAST
|
Trade East ser ut som den fortfarande går på 85-90% har nog inte visat hela sitt register än . Tror den vinner ur enkelt som helst.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-12 09:16:26
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, TRADE EAST
|
sorry( hur)
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2009-11-12 09:46:44
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ni verkar vara inne på detta att fälla Trade East ? Fin läge för att kolla detta ! Första V75 o provstarter som gör att man kan ändra systemet ! Hästen lever på sin utomordentliga spänst o finns inte den där så är han sårbar ! Kolla alltså svikten i steget ! Själv kommer jag att sitta klistrad vid liven för att se om den är där ! O är den inte där o någon annan visar upp en bra dagsform ! Så är svaret gardera !!!  Kan bli lurigt med skolösheten om det fryser till på lördag !
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-12 11:00:22
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, TRADE EAST
S 2, HIGHLAND QUEEN
|
Det du skriver är väl en självklarhet för alla seriösa travspelare...eller!?
MEN jag kan tala om för dig att, Hans Adielsson skickar INTE en häst till Gävle från Jägersro OM DEN INTE ÄR 100% i form.
Så vad jag menar är...OM inte hästen är i ordning så kommer du inte se några provstarter från hästen alls utan då står den kvar i stallet i Malmö..be so sure!!
Kommer den till Gävle är det BARA att spika.

|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-12 11:03:55
|
Became a member:
Forum posts:
|
Sammanfattning.
Trade East vinner det här loppet även om han får dödens, förutsatt att han är fräsch i övrigt.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2009-11-12 12:03:43  Det du skriver är väl en självklarhet för alla seriösa travspelare...eller!?
MEN jag kan tala om för dig att, Hans Adielsson skickar INTE en häst till Gävle från Jägersro OM DEN INTE ÄR 100% i form.
Så vad jag menar är...OM inte hästen är i ordning så kommer du inte se några provstarter från hästen alls utan då står den kvar i stallet i Malmö..be so sure!!
Kommer den till Gävle är det BARA att spika.

Answer to: "Det du skriver är väl en självklarhet för alla seri&oum"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Nja har sett för mycket i branschen för att vara helt säker på en del tränare men Hasse är "rätt" seriös !! 
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-11-12 17:34:25
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Ett lyxstreck för Cloria Victis.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-12 17:49:33  Ett lyxstreck för Cloria Victis.
Answer to: "Ett lyxstreck för Cloria Victis."
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, TRADE EAST
|
Var chanslös senast har ingen chans nu heller
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-12 19:24:36  får väll aldrig spets här. hade de vart spets aktuell hade den vart stenklar.
Answer to: "får väll aldrig spets här. hade de vart spets aktuell hade "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Säger han som skulle gardera Viola Och Dynamiten förra helgen  Appropå stenklar..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-12 20:01:50  Ett lyxstreck för Cloria Victis.
Answer to: "Ett lyxstreck för Cloria Victis."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Cloria Vinner ej.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-12 22:30:03  Du är roligt spanis..du vill gärna sänka denna megafavorit...ja det vill ju jag oxå om man är ärlig.
MEN ibland måste man inse att visa hästar kan inte få stryk felfria..
Kolla på loppet senast då Luddes möte Trade East..Erik lämnade Ludde men fler meter direkt när han körde undan..Luddes kunde inte hänga med och ändå satt Erik och hade fulla linor.
Jag köper att man försöka komma till ledningen men jag är så pass säker på att man släpper när Trade East kommer så jag skulle kunna satsa...vad som helst på detta...::o
Answer to: "Du är roligt spanis..du vill gärna sänka denna megafavorit.."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Har bra koll på hästen, spikat den 2 senaste, men har som sagt 2 spikar, och denna komemr garderas, främst som jag nämnde 17 av 20 starter på jägers, 1a lång resan med övernattning, enbart det räcker gott att gardera för, Så länge Olsson klarar hålla ut trade east kommer dne ej få nån ledning, det kan jag sätta pengar på 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-12 22:30:34
|
Became a member:
Forum posts:
|
CLoria victis e given
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-13 13:16:47  CLoria victis e given
Answer to: "CLoria victis e given"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, TRADE EAST
S 2, HIGHLAND QUEEN
|
Nu måste väl åndå tom spanis inse att Trade East vinner..ja med tanke på att Ludde har lämnat walk over...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-13 14:09:59  Var chanslös senast har ingen chans nu heller
Answer to: "Var chanslös senast har ingen chans nu heller"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Gick väl i dödens hela loppet om jag inte minns fel, med lopp på rulle är han första motbudet men visst blev Trades chanser ännu bättre efter stryknngen
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-13 15:00:59
|
Became a member:
Forum posts:
|
Fan vad surt att Luddes är struken. Nu är det ju klart bra vinstchans på Trade East. Är inte så fruktansvärt långsam ut om Erik trycker av. Tror han ganska lätt komme till spets nu.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2009-11-13 17:09:04  Fan vad surt att Luddes är struken. Nu är det ju klart bra vinstchans på Trade East. Är inte så fruktansvärt långsam ut om Erik trycker av. Tror han ganska lätt komme till spets nu.
Answer to: "Fan vad surt att Luddes är struken. Nu är det ju klart bra vinstc"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 6, TRADE EAST
|
 Är inte så fruktansvärt långsam ut
Skulle snarare säga att han är riktigt snabb ut. Men strykningen avgjorde inte utgången av loppet, den innebär bara att det blir ett blufflopp igen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-13 17:15:20
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, TRADE EAST
S 2, HIGHLAND QUEEN
|
Det är ingen här inne som är orolig att Pandoro är struken pga feber...hmn...sjukdom i stallet.
Hoppas inte Trade East står i samma stall för då kanske det blir STORT favorit fall.

|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2009-11-13 17:20:34  Det är ingen här inne som är orolig att Pandoro är struken pga feber...hmn...sjukdom i stallet.
Hoppas inte Trade East står i samma stall för då kanske det blir STORT favorit fall.

Answer to: "Det är ingen här inne som är orolig att Pandoro är stru"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 6, TRADE EAST
|
Om det har märkts på Pandoro borde det väl märkas på Trade East om han blir sjuk? Kommer han till start är han säkert frisk.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
5
6