1
2
[ 3
]
4
5
6
|
Cherry
|
Posted: 2008-10-02 20:36:47  inser att du är en looser som aldrig vunnit några stora pengar ..................
Answer to: "inser att du är en looser som aldrig vunnit några stora pengar .........."
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Keke förbered dig på en serie förnedrande och hånande inlägg från mig till dig runt kl 18 på lördag! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-02 20:42:24  Golden Tilly vinner inte! Definitivt inte bäst kapacitet och på tok för usel från start för att kunna dra nytta utav spåret. En av omgångens mest överstreckade just nu på 20%
Answer to: "Golden Tilly vinner inte! Definitivt inte bäst kapacitet och på tok för "
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, EXCALLIBUR
|
är inte bästa kompis med dig och jag brukar inte hålla med dig Grenka men denna gången håller jag me dig
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-10-02 20:56:19
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Men hade Golden Tilly varit från Jägersro så hade det varit annat ljud i skällan... Då hade du säkert spikat...
Kan man inte vara objektiv när man tippar så blir mitt råd: - Skaffa en billigare hobby! Stå vid sidan och skrika heja heja är gratis.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-02 21:01:52  Men hade Golden Tilly varit från Jägersro så hade det varit annat ljud i skällan... Då hade du säkert spikat...
Kan man inte vara objektiv när man tippar så blir mitt råd: - Skaffa en billigare hobby! Stå vid sidan och skrika heja heja är gratis.
Answer to: "Men hade Golden Tilly varit från Jägersro så hade det varit annat ljud i"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, GOLDEN TILLY
|
och om det går åt helvete för dig så hopas du håller käft hädanefter med dina dumma inlägg för de är ju trots allt mest skit som kommer ur dig knappast ett vettigt tips
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-02 21:47:12  Men hade Golden Tilly varit från Jägersro så hade det varit annat ljud i skällan... Då hade du säkert spikat...
Answer to: "Men hade Golden Tilly varit från Jägersro så hade det varit annat ljud i"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, EXCALLIBUR
|
spikat hade jag inte är ju med på fotot från Jägers när han vann  men han är chanslös
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-02 22:15:12 Edited(1): 2008-10-02 22:16:45
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hoff beats 17%? Grymt fin häst med hyfsat läge och ganska bra form, minns när jag fick gåshud efter hans spetseger för några starter sedan. Om det klaffar lite så borde det väl bara en bra segerchans? Korvet klintholm klarar väl knappast 2140m? viker ner sig totalt som vanligt.......gjort mig besviken för många gånger, särskitl över 2140m. Nuvarande 70% känns knappast befogat på den hästen över denna distansen mot aktuellt motstånd.
känns vekligen som att det kan klaffa hyfsat bra här? finns risk för tempo........
Golden tilly ger jag inte mycket förr, skitläge och är mest en i mängden här......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-02 22:17:10 Hoff beats 17%? Grymt fin häst med hyfsat läge och ganska bra form, minns när jag fick gåshud efter hans spetseger för några starter sedan. Om det klaffar lite så borde det väl bara en bra segerchans? Korvet klintholm klarar väl knappast 2140m? viker ner sig totalt som vanligt.......
känns vekligen som att det kan klaffa hyfsat bra här? finns risk för tempo........
Golden tilly ger jag inte mycket förr, skitläge och är mest en i mängden här......
Answer to: "Hoff beats 17%? Grymt fin häst med hyfsat läge och ganska bra form"
|
Became a member:
Forum posts:
|
 Korvet klintholm klarar väl knappast 2140m? viker ner sig totalt som vanligt.......
Ännu ett argument utan belägg? Vi pratar ju om en segerstaplare, som förvisso haft det jobbigt när han tävlat i Sverige. Möter ett tufft gäng nu också. Han måste dock med på lappen, annars sitter man inte säkert.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-02 22:23:57
|
Became a member:
Forum posts:
|
segerstaplare? 4 segrar på 9 starter i år och 2 av dem har varit i danmark mot skithästar? Vad är hans resultat över 2140m i år när han tävlat i Sverige?
jag ger fullständigt fan i vad han presterat i danmark eller tidigare år, vad har det för betydelse när han ska starta i sverige och nu? Hästen har visat USEL skalle i år då han bromsat bort flera segrar, framförallt över 2140m. Bevis? kolla hans lopp 2008 i sverige!!!!!!!
DeRien, jag vet inte om du följer travet elr vet vad som är fram och bak på en häst, men jag hoppas att du vet vad ett argument med belägg är.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-10-02 22:29:31
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
V 8, LOY LAVEC
|
5% på Loy Lavec är väl för lite? Känns som han kan få överta från Days Of Glory.. Och det är ju en bra häst.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-02 22:44:04
|
Became a member:
Forum posts:
|
5% är väldigt lite, borde vara närmare 20%.......Tror dock att det kostar mer än det smakar om han ska lyckas få spets. Tar troligen inte 1 längd på korvet klintholm om uhrberg laddar, men han släpper å andra sidan kanske?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-03 15:02:23
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, KORVET KLINTHOLM
|
Golden Tilly 19% .. herregud, den kan ju inte vinna.
Blir sist ut? Sen finns det inte att den vinner.
Korvetten spetsar och vinner.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-03 15:04:00  funderar på ta me alla utom Brian key o mighty value..är man fel ute då?
Answer to: "funderar på ta me alla utom Brian key o mighty value..är man fel ute då?"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, KORVET KLINTHOLM
|
Alla utom Brian Key.. och MV 
Nybrink spikade Brian Key.. det visar väl vad galet öppet detta loppet är.
Dvs, spikläge här.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-03 15:12:53
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, BRIAN KEY
|
Skulle inte lämna Brian Key utanför systemet. Varit inne på spika hela veckan  Men kanske dubblar med Dude Kemp.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-03 15:26:23
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, DUDE KEMP
|
Tomten nybrink lyssnar ja ej på längre..hörde att han spikade Brian Key...så nu e jag säker på att den inte vinner.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-03 16:14:45  Tomten nybrink lyssnar ja ej på längre..hörde att han spikade Brian Key...så nu e jag säker på att den inte vinner.. 
Answer to: "Tomten nybrink lyssnar ja ej på längre..hörde att han spikade Brian Key."
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, S.J.'S PHOTOCOPY
|
Ingen som såg SJ´S PHOTOCOPYS spurt senast?, passas.. avslag på Excallibur då den trivs bäst med takter och tätkänning, har också fått tuffa lopp på sistonde.. Känslan säger att Lennartsson skräller!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-03 16:19:46  Ingen som såg SJ´S PHOTOCOPYS spurt senast?, passas.. avslag på Excallibur då den trivs bäst med takter och tätkänning, har också fått tuffa lopp på sistonde.. Känslan säger att Lennartsson skräller!
Answer to: "Ingen som såg SJ´S PHOTOCOPYS spurt senast?, passas.. avslag på Exc"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, EXCALLIBUR
|
ja smygresor är ju jätte jobbiga 
|
|
Reply
|
|
LIMPOTHEKING
|
Posted: 2008-10-03 18:55:33
|
Became a member: 2007-12-17
Forum posts: 267
|
Tjenare alla travfans.Ja sticker ut hakan å spikar Fredde B larsson me nummer 9  nu åker vi man eller mus ? man måste våga för att vinna
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-03 19:46:15
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ingen som snackar om Debbie Brodda här, smörläge och hon var väl ändå smällfin när hon plockade ner Dude Kemp från dödens??? Tror Takter smyger i det längsta ochhoppas på lucka. Jag tycker Debbie är mycket intressant imorgon..........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-03 19:49:56  Ingen som snackar om Debbie Brodda här, smörläge och hon var väl ändå smällfin när hon plockade ner Dude Kemp från dödens??? Tror Takter smyger i det längsta ochhoppas på lucka. Jag tycker Debbie är mycket intressant imorgon..........
Answer to: "Ingen som snackar om Debbie Brodda här, smörläge och hon var väl ändå"
|
Became a member:
Forum posts:
|
stig h tror på debbie.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-03 20:45:12  stig h tror på debbie.
Answer to: "stig h tror på debbie."
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, GOLDEN TILLY
|
keke tror på golden tilly
|
|
Reply
|
|