[ 1
]
2
3
4
5
6
|
Travzonen
|
Posted: 2008-09-29 07:00:04
|
|
V75-6 | Silverdivisionen, Final. 1:A PRIS 250 000 kr 2140 A 1. GOLDEN TILLY Kihlström Örjan 2. BRIAN KEY Svensson Kjell a 3. DEBBIE BRODDA Takter Johnny 4. DAYS OF GLORY Svanstedt Åke 5. KORVET KLINTHOLM Uhrberg Thomas 6. HOOF BEATS Adielsson Erik 7. MIGHTY VALUE Söderkvist Stefan 8. LOY LAVEC Ohlsson Ulf 9. TIMETOSAYGOODBYE Larsson Fredrik B 10. EXCALLIBUR Kolgjini Lutfi 11. DUDE KEMP Goop Björn 12. S.J.´S PHOTOCOPY Lennartsson Per
Turordning: 11-2-8-12-6-5-9-3-10-7-1-4
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-29 08:02:01
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, KORVET KLINTHOLM
|
Days Of Glory flyger till spets och släpper till Korvet, Hoof Beats får kanske nöja sig med att avancera sig fram i dödens, Golden Tilly farlig med lucka, satt fast senast!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-29 08:15:13
|
Became a member:
Forum posts:
|
Först var jag inne på att singla Korvet Klintholm men nu undrar jag. Att han sitter i spets tidigt är ingen vågad gissning men han kan ju bli het, full väg är nog inget plus. Att få ha Hoof Beats på utsidan är inte heller någon hit. Dude Kemp verkar ju vara bra i varannan start och var ju svag senast......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-29 09:26:42
|
Became a member:
Forum posts:
|
Dude Kemp är trög och vinner sällan bakifrån. Loy Lavec har hamnat pyrt till. Känns som att Timetosaygoodbye är den (t)roliga vinnaren. Annars kan ju Korvetten och Hoofen mycket i grunden.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-29 10:01:52
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, KORVET KLINTHOLM
|
Timetosaygoddbye kommer stå i absolut max 5%, så om du tror den är vinnaren så borde du lasta in rejält på den.. 30-35 gånger?
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-09-29 10:01:55  Dude Kemp är trög och vinner sällan bakifrån. Loy Lavec har hamnat pyrt till. Känns som att Timetosaygoodbye är den (t)roliga vinnaren. Annars kan ju Korvetten och Hoofen mycket i grunden.
Answer to: "Dude Kemp är trög och vinner sällan bakifrån. Loy Lavec har hamnat pyrt"
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Är Dude Kemp trög?
Vann väl V75-finalen från spår 11 under elitloppshelgen om jag inte minns fel
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-29 10:43:21
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror faktiskt att Dude Kemp kommre gå bättre bakifrån :O Har fått för mig att han är mycket bättre då. Korvete och Dude Kemp låser jag på.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-29 11:59:26
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, TIMETOSAYGOODBYE
|
Om Örjan kommer ut från innern så är det inte otroligt att Golden Tilly kan svepa förbi allihop på sista bortre lång. Men jag tycker att loppet ser riktigt jämt ut, så det kommer nog att kosta en hel del garderingar. Typiskt silver !
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-29 13:38:09
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, BRIAN KEY
|
Den evige tvåan Brian Key vinner 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-29 16:26:18
|
Became a member:
Forum posts:
|
Debbie Brodda har ju intressant spår nu. Får inte glömmas bort. Och ja, Dude Kemp är trög i loppen. Det är min åsikt. Men jag har ju haft fel (och rätt) förut... 
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2008-09-29 21:00:23
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 12, S.J.'S PHOTOCOPY
|
Excallibur galopperar väl tyvärr nu när Ludde kör. Annars tror jag mkt på den. Brian Key med ett vettigt spår? Har han nånsin haft det. Korvet Klintholm och Dude Kemp är väl dom bästa hästarna men jag hoppas på Ludde eller Kjelle. S.J´s Photocopy blir nog härligt bortglömd den med. Tog ju ner Dude Kemp från dödens för ett tag sen.
Lycka Till 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-29 21:12:16
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, GOLDEN TILLY
|
golden tilly galoperade senast när dem laddad från spår 1 men hittar örjan ut så tror jag att han bara vinner körde inget med den senast för att spara den till finalen
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-29 22:21:38
|
Became a member:
Forum posts:
|
så mycket som örjan vinner är det väl bara att ta med honom i alla lopp så har man minst 1 rätt. och så får man hoppas att han vinner med en 1%:are...
bud på hoof beats igen kanske?
1, 6, 11, 3?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-30 10:38:31
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, KORVET KLINTHOLM
|
1,5,11 borde räcka långt.. har känslan av att Dude kemp är bättre bakifrån.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-09-30 15:31:41
|
|
Tror inte ett skvatt på Golden Tilly här. Blir fast invändigt varje gång i mitt badkar. Sen håller jag honom som inte lika bra som flera utav konkurrenterna heller.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-30 16:25:09  Tror inte ett skvatt på Golden Tilly här. Blir fast invändigt varje gång i mitt badkar. Sen håller jag honom som inte lika bra som flera utav konkurrenterna heller.
Answer to: "Tror inte ett skvatt på Golden Tilly här. Blir fast invändigt varje gån"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, GOLDEN TILLY
|
tyvärr tror jag att du helt snett ute fick info från ägarna idag glen tror stenhårt påden, kapacitets mässigt är det nog bara 2 st som är lika bra här även tummen upp på earl tilly
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-09-30 16:37:53
|
|
Men du och ägarna verkar ju alltid tro på toppchans för den så frågan är vem som är mest objektiv... Du får gärna motivera hur loppet ska bli kört för att den ska vinna. Tredje invändigt, turlucka och några av de värsta galopperar bort sig?
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-09-30 16:46:04  Men du och ägarna verkar ju alltid tro på toppchans för den så frågan är vem som är mest objektiv... Du får gärna motivera hur loppet ska bli kört för att den ska vinna. Tredje invändigt, turlucka och några av de värsta galopperar bort sig?
Answer to: "Men du och ägarna verkar ju alltid tro på toppchans för den så frågan "
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
V 8, LOY LAVEC
|
Jag tar absolut inte med Golden Tilly här! Kommer att hamna fruktansvärt illa till.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-30 17:10:36  Men du och ägarna verkar ju alltid tro på toppchans för den så frågan är vem som är mest objektiv... Du får gärna motivera hur loppet ska bli kört för att den ska vinna. Tredje invändigt, turlucka och några av de värsta galopperar bort sig?
Answer to: "Men du och ägarna verkar ju alltid tro på toppchans för den så frågan "
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, GOLDEN TILLY
|
för det första kan han öppna riktikt jävla snabbt som han gjorde näst senast tog spets då men galoperade när örjan tog i han lite för mycke ,skulle han inte spetsa så kommer han direkt ut i andra¨spår , de är ju ett forum du behöver ju inte ta åt dig allt om du inte är intresserad detta är endast fakta från trännare o ägare upp till dig.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-30 17:35:31  för det första kan han öppna riktikt jävla snabbt som han gjorde näst senast tog spets då men galoperade när örjan tog i han lite för mycke ,skulle han inte spetsa så kommer han direkt ut i andra¨spår , de är ju ett forum du behöver ju inte ta åt dig allt om du inte är intresserad detta är endast fakta från trännare o ägare upp till dig.
Answer to: "för det första kan han öppna riktikt jävla snabbt som han gjorde näst "
|
Became a member:
Forum posts:
|
 för det första kan han öppna riktikt jävla snabbt som han gjorde näst senast tog spets då men galoperade när örjan tog i han lite för mycke ,skulle han inte spetsa så kommer han direkt ut i andra¨spår , de är ju ett forum du behöver ju inte ta åt dig allt om du inte är intresserad detta är endast fakta från trännare o ägare upp till dig.
Intressant info. Men du menar alltså att Golden Tilly ska vara snabbare än Korvetten från start? Jag tor dock på möjlighet till lucka, då blir han vass till slut.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
4
5
6