1
2
[ 3
]
|
|
Posted: 2008-06-25 15:39:53  Jag sa långt innan att Ryssarna vinner Em och jag blir inte överraskad om Finalen spelas mellan Turkiet och Ryssland
Answer to: "Jag sa långt innan att Ryssarna vinner Em och jag blir inte överraskad om"
|
Became a member:
Forum posts:
|
 Jag sa långt innan att Ryssarna vinner Em och jag blir inte överraskad om Finalen spelas mellan Turkiet och Ryssland
Exakt vad jag trodde. Jag trodde till och med på Ryssland-Turkiet i final innan EM hade böjat. Nu återstår det att se om jag får rätt.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-06-25 15:43:24
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Om man har sagt innan EM att Ryssland vinner så är man ju bara dum!  Dom hade inte visat något som hade motiverat att man skulle tippa dom som vinnare före EM. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-25 15:51:38  Om man har sagt innan EM att Ryssland vinner så är man ju bara dum!  Dom hade inte visat något som hade motiverat att man skulle tippa dom som vinnare före EM. 
Answer to: "Om man har sagt innan EM att Ryssland vinner så är man ju bara dum! :D Do"
|
Became a member:
Forum posts:
|
den fotboll ryssarna visat i em är klart värd en finalplats tycker jag. riktigt kul att titta på. hiddink måste vara fantastiskt duktig med tanke på hur långt han tog sydkorea och australien också.
jag blir inte heller förvånad om turkarna går till final eller kanske vinner alltihop. kolla vilket flyt dom haft! snacka om att spela med allah i ryggen!
men dom har väl en hel del borta till ikväll? får se hur det går.
tyskarna ganska tråkiga så här långt tykcer jag.
kul att spanjorerna slog ut italien. måste varit den tråkigaste matchen i hela em.
endats lagerbock skulle kunna prestera nåt liknande om han så hade alla världens bästa och mest offensiva och tekniska spelare i laget.
tycker det saknas en beckham-profil i det här em:et. ingen som är i närheten av hans frissparkar, tycker jag. förra vm:et låg han bakom alla englands mål utom 1 har jag för mig, antingen med pass till avslut eller eget avslut.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-06-25 16:23:32  den fotboll ryssarna visat i em är klart värd en finalplats tycker jag. riktigt kul att titta på. hiddink måste vara fantastiskt duktig med tanke på hur långt han tog sydkorea och australien också.
jag blir inte heller förvånad om turkarna går till final eller kanske vinner alltihop. kolla vilket flyt dom haft! snacka om att spela med allah i ryggen!
men dom har väl en hel del borta till ikväll? får se hur det går.
tyskarna ganska tråkiga så här långt tykcer jag.
kul att spanjorerna slog ut italien. måste varit den tråkigaste matchen i hela em.
endats lagerbock skulle kunna prestera nåt liknande om han så hade alla världens bästa och mest offensiva och tekniska spelare i laget.
tycker det saknas en beckham-profil i det här em:et. ingen som är i närheten av hans frissparkar, tycker jag. förra vm:et låg han bakom alla englands mål utom 1 har jag för mig, antingen med pass till avslut eller eget avslut.
Answer to: "den fotboll ryssarna visat i em är klart värd en finalplats tycker jag. r"
|
|
Ryssland är absolut värd en final plats! Men att att säga innan EM att dom skulle gå till final var inte speciellt smart eftersom dom inte hade visat något som motiverat att dom skulle gå till final.
Om du tycker att Spanien-Italien var tråkigaste matchen i detta EM så måste du ha missat Sverige-Grekland.. Det kan nog ha varit en av världshistoriens tråkigaste matcher... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-25 16:28:59  Ryssland är absolut värd en final plats! Men att att säga innan EM att dom skulle gå till final var inte speciellt smart eftersom dom inte hade visat något som motiverat att dom skulle gå till final.
Om du tycker att Spanien-Italien var tråkigaste matchen i detta EM så måste du ha missat Sverige-Grekland.. Det kan nog ha varit en av världshistoriens tråkigaste matcher... 
Answer to: "Ryssland är absolut värd en final plats! Men att att säga innan EM att d"
|
Became a member:
Forum posts:
|
läs stycket under om lagerbocken...
ja, jag har ingen åsikt om ryssland innan em:et. följde dom inte alls då, utan tänkte mest på vad dom visat nu och vad hiddink visat innan. inget mer.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-06-25 16:32:22  läs stycket under om lagerbocken...
ja, jag har ingen åsikt om ryssland innan em:et. följde dom inte alls då, utan tänkte mest på vad dom visat nu och vad hiddink visat innan. inget mer.
Answer to: "läs stycket under om lagerbocken...;)
ja, jag har ingen åsikt om ryssl"
|
|
Håller med dej! Hiddink måste vara överlägset bästa coachen i detta em! Och Lagerbocken den överlägset sämsta! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-25 16:41:39 Edited(1): 2008-06-25 16:42:21  Håller med dej! Hiddink måste vara överlägset bästa coachen i detta em! Och Lagerbocken den överlägset sämsta! 
Answer to: "Håller med dej! Hiddink måste vara överlägset bästa coachen i detta em"
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-25 23:28:50
|
Became a member:
Forum posts:
|
Varför tycker alla att zlatan va så jävla bra? för helvete
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-26 00:11:14 Edited(3): 2008-06-26 00:12:48
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ryssland är absolut värd en final plats! Men att att säga innan EM att dom skulle gå till final var inte speciellt smart eftersom dom inte hade visat något som motiverat att dom skulle gå till final
Det är väl i så fall medias "lata" bild innan EM
Att ta sig vidare ur den gruppen som Ryssarna hade i kvalet och sättet dom gjorde det på gör väl bara det att de borde nämnts som en möjlig kanditat till titeln i varje fall ?
Sedan har ryska klubblag tagit sig långt, till final i UEFA-cup m.m, i europacuperna på senare år.
Trött på snacket om Ryssland som en storskräll ! Dom gjorde en skitmatch mot spanien när de inte vågade spela sitt spel, utan hade för stor respekt för EM.
Sedan släppte nervknutarna när de lika gärna kunde tuta och köra och OJ vad dom har kört !
Att sedan AB , Expressen m.fl som vanligt skriver om lätta länder i stället för de lag där det tar lite tid att kolla fakta och där man kanske måste ringa några samtal för att få koll...det är en annan femma 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-06-28 08:52:45
Ryssland är absolut värd en final plats! Men att att säga innan EM att dom skulle gå till final var inte speciellt smart eftersom dom inte hade visat något som motiverat att dom skulle gå till final
Det är väl i så fall medias "lata" bild innan EM
Att ta sig vidare ur den gruppen som Ryssarna hade i kvalet och sättet dom gjorde det på gör väl bara det att de borde nämnts som en möjlig kanditat till titeln i varje fall ?
Sedan har ryska klubblag tagit sig långt, till final i UEFA-cup m.m, i europacuperna på senare år.
Trött på snacket om Ryssland som en storskräll ! Dom gjorde en skitmatch mot spanien när de inte vågade spela sitt spel, utan hade för stor respekt för EM.
Sedan släppte nervknutarna när de lika gärna kunde tuta och göra och OJ vad dom har kört !
Att sedan AB , Expressen m.fl som vanligt skriver om lätta länder i stället för de lag där det tar lite tid att kolla fakta och där man kanske måste ringa några samtal för att få koll...det är en annan femma 
Answer to: "Ryssland är absolut värd en final plats! Men att att säga innan EM at"
|
|
|
Posted: 2008-06-28 08:55:10  Om man har sagt innan EM att Ryssland vinner så är man ju bara dum!  Dom hade inte visat något som hade motiverat att man skulle tippa dom som vinnare före EM. 
Answer to: "Om man har sagt innan EM att Ryssland vinner så är man ju bara dum! :D Do"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hade ju motiverat mig Halva laget spelar i Uefa Cup vinnarna Fc Zenit
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-07-01 01:00:46
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja, mitt inlägg var mer riktat mot Tommie som inte tyckte att det kan ha varit smart att tippa dom som finallag. Men mest var det väl en liten salva mot kvällstidningarnas latmans-journalistik...
Det var väl för jobbigt att kolla upp ryska ligan och Zenit
Antar att Tommie ändå fick ett lite rätt då de aldrig kom till final 
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|