Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> Fotbolls EM - kommentarer

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   [ 2 ]   3  
Author Message
tommie Posted: 2008-06-19 15:56:45 Answer to: "Ingen mer tråkig svensk tränare. In med en utländsk förbannad och grin"
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
Vet du vem Svennis är? Tycker du att han har mycket svenskt i sin ledarstil? Han har ju varit tränar internationellt hela sitt liv..
Reply
Posted: 2008-06-19 20:01:41

Became a member: 
Forum posts:
Holland har "tre ben i mål"
Reply
Posted: 2008-06-19 21:43:12

Became a member: 
Forum posts:
Danne Andersson var bäst av alla Framåt Danne Ole Ole! Älska Malmö FF
Reply
Posted: 2008-06-22 13:28:01

Became a member: 
Forum posts:
lagerbäck är ett jävla as. han står och ljuger intervjuarna rakt upp i ansiktet.

han kommer inte bli ihågkommen för en enda bra prestation.

han är en fjant. ett äckel. en självgod jävla gris. han är precis som göran persson var innan hans palats rasade ihop fullständigt och sossarna förlorade valet. då fattade han att det var nåt fel. problemet är att lagerbäck fortfarande inte har fattat att det är lite fel här och där i landslaget och deras soosefotboll och hela fotbollsförbundet för den delen. lagerbäck har inga visioner. han har ingen intention att vinna några mästerskap eller få någron fin placering. han pratar om sina jävla kvalmatcher och suger kuk på anders svensson och henrik larsson.

han säger att han inte har funderat på att avgå trots att det verkar komma missnöje från till och med spelarna och att det kanske borde tas upp till diskussion, samtidigt som han säger att han absolut inte kommer ta initiativet till en sån disksussion. hur kan han säga så om han inte redan har funderat på saken? i så fall tar han ett blixtbeslut i sekunden han får frågan utan att ens ha kollat upp fakta och funderat. eller så har han oundvikligen funderat på saken.

sparka aset och och hans jävla sossefotboll långt ut i helvete.

i en dansk tidining skrev dom att sverige var det lag som presterat minst av alla lag i em.

hiddink sågar honom rakt av på presskonferens. sverige är förutsägabara, säger han, därför är dom lätta att slå.

ta bort sosse-fotbolls-aset.

han har ingen självkritik över huvud taget. står och jäser och tror han är världens bästa coach som aldrig gör eller gjort ett enda misstag. herre gud. hundratusentals människor vill ha bort honom och han står och säger att inte ens reflektat över att avgå.

en av dom största idioterna sverige kan visa upp.

i en intervju ger zlatan dom unga spelarna lite komplimanger genom att säga att det varit kul att se dom från start. sen går lagerbäck ut och stryper alltihop. "här ger vi inga komplimanger till varandra" är den ovillkorliga konsekvensen av hans svar på zlatans uttalande. dom som inte spelar ska inte ha några komplimanger.

"jag tar ut laget och alla andra håller käften om allting." lyder lagerbäcks outtalade tanke.

ljungberg säger att det inte ens finns ett grundpel.

herre gud.

och nu säger dom (lagrell tror jag) att dom ska lyssna på "ett par utvalda spelare" för att höra sig för om saken, om att et kanske finns ett missnöje med mongo-lasse.

herre gud.

det är inte ofta jag bryr mig och brusar upp om såna saker men den här mannen är nåt i hästväg äcklig.

vem fan ska anställa honom när han inte är caoch längre!!!???
Reply
Soberano Posted: 2008-06-22 13:28:44 Answer to: "Holland har "tre ben i mål" ;)"

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
Uppenbarligen trodde dom det också....
Reply
Posted: 2008-06-22 13:29:34 Answer to: "En sak som jag tycker är lite konstigt är att inte Svenska fotbollsförbu"
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 
Forum posts:
hade gärna sett honom. tror han vet att ta vara på talanger.
Reply
B_Good Posted: 2008-06-22 13:31:36

Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
Amen nyckel..
Reply
Posted: 2008-06-22 13:32:02
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 
Forum posts:
österrike visade underbar fotboll. dom kämpade och anföll som hungriga vargar. så ska det se ut! det må så vara att dom har en bit till toppen men gärnet kunde dom ge! deras spel och inställning är, som jag ser det, den klart mest positiva överraskningen i em.
Reply
Posted: 2008-06-22 13:32:29 Answer to: "Amen nyckel.."
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 
Forum posts:
ehat? håller du inte med mig???
Reply
B_Good Posted: 2008-06-22 13:35:04 Answer to: "ehat? håller du inte med mig???"

Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
Jag håller med dig..
Det kändes passande med ett Amen efter den predikan
Reply
Posted: 2008-06-22 13:36:46 Answer to: "Jag håller med dig.. Det kändes passande med ett Amen efter den predika"
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 
Forum posts:
ok. trodde du menade det motsatta, typ "lugna dig och skärp dig."
Reply
Posted: 2008-06-22 18:41:23
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 
Forum posts:
Italien ikväll. Spanien har inte slagit Italien i ett mästerskap på 88 år. Blir X och sedan avgör Luca Toni. 2,08 på att Italien tar sig vidare, tackar!
Reply
Posted: 2008-06-22 18:59:52

Became a member: 
Forum posts:
Italien får dock sent tufft mot 11 Tjernobyl-laddade-ryss-monster. Tror faen att dom kan gå hela vägen nu. Hollands eventuella underskattning hade ringa betydelse. Ryssarna hade ett mål i sikte och det var att springa, passa och anfalla tills hela Holland tagit in vatten.

Tror t o m att Turkarna kan dunka tyskarna ... iaf värt att lira till 4.08 !!!

och Nyckel... helt klart rätt att brusa upp!!
Reply
Posted: 2008-06-22 19:02:39
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 
Forum posts:
Jag sa långt innan att Ryssarna vinner Em och jag blir inte överraskad om Finalen spelas mellan Turkiet och Ryssland
Reply
Posted: 2008-06-22 19:03:20 Answer to: "Italien ikväll. Spanien har inte slagit Italien i ett mästerskap pÃ¥ 88 Ã"
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 
Forum posts:
Italien får en straff i 89 feldömt
Reply
Posted: 2008-06-22 19:07:25

Became a member: 
Forum posts:
Ryssarna ser nästan bloddopade ut & 10 år yngre än sina motståndare.
Tror dom vinner allt.
Reply
Posted: 2008-06-22 19:11:15
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 
Forum posts:
Men har ni inte märkt ngt alla lag som har vilat spelare har åkt ut det är nog för att dom måste komma in i match tempo igen?
Reply
Post removed Posted: 2008-06-22 19:21:09   Answer to: "Men har ni inte märkt ngt alla lag som har vilat spelare har Ã¥kt ut det Ã"
Post removed Posted: 2008-06-22 19:21:54   Answer to: "Spelar tillsammans med farsan, och det är endast jag som tippar. Han är b"
Andynalan Posted: 2008-06-22 22:06:20

Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
Ryssland - Tyskland i final : 2-0 till Ryssarna !
Reply
1   [ 2 ]   3